Typ publikacji

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

Format

Paweł Fortuna - liczba pozycji (4)

Widok:
Na stronie:
Audiobook

Sprzedaż bez sprzedawaniaSprzedaż bez sprzedawania

Paweł Fortuna

Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w „białe szachy” – sprzedaż etyczną i świadomą.

Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w „białe szachy” – sprzedaż etyczną i świadomą.

Audiobook

Animal RationaleAnimal Rationale

Łukasz Bożycki

Przewodnik, w którym spotykają się dwie perspektywy. Biolog opisuje w nim zachowania zwierząt, a psycholog przekłada je na ludzką egzystencję. Książka o inspiracji, której możemy szukać u zwierząt.

Przewodnik, w którym spotykają się dwie perspektywy. Biolog opisuje w nim zachowania zwierząt, a psycholog przekłada je na ludzką egzystencję. Książka o inspiracji, której możemy szukać u zwierząt.

Ebook

Animal RationaleAnimal Rationale

Łukasz Bożycki

Przewodnik, w którym spotykają się dwie perspektywy. Biolog opisuje w nim zachowania zwierząt, a psycholog przekłada je na ludzką egzystencję. Książka o inspiracji, której możemy szukać u zwierząt.

Przewodnik, w którym spotykają się dwie perspektywy. Biolog opisuje w nim zachowania zwierząt, a psycholog przekłada je na ludzką egzystencję. Książka o inspiracji, której możemy szukać u zwierząt.

Ebook

Sprzedaż bez sprzedawaniaSprzedaż bez sprzedawania

Paweł Fortuna

Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w „białe szachy” – sprzedaż etyczną i świadomą.

Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w „białe szachy” – sprzedaż etyczną i świadomą.