Typ publikacji

Wydawca

Cena

Format

Piotr Bucki - liczba pozycji (3)

Widok:
Na stronie:
Autor:
Ebook

Złap równowagęZłap równowagę

Piotr Bucki

Zmagali się z nią Sting, Sinead O’Connor, Vincent van Gogh, Virginia Woolf, Kurt Cobain, Ernest Hemingway, Amy Winehouse, Winston Churchill. Obecnie choroba afektywna dwubiegunowa dotyka coraz więcej osób. Ale BIPOLAR DISORDER to wcale nie wyrok! Piotr Bucki i Wojciech Pączek pokazują, że dzięki terapii poznawczo-behawioralnej, aktywności fizycznej i diecie można wykorzystać tę chorobę, by optymalnie funkcjonować. Bo równowaga to klucz do sukcesu w każdej dziedzinie!

Zmagali się z nią Sting, Sinead O’Connor, Vincent van Gogh, Virginia Woolf, Kurt Cobain, Ernest Hemingway, Amy Winehouse, Winston Churchill. Obecnie choroba afektywna dwubiegunowa dotyka coraz więcej osób. Ale BIPOLAR DISORDER to wcale nie wyrok! Piotr Bucki i Wojciech Pączek pokazują, że dzięki terapii poznawczo-behawioralnej, aktywności fizycznej i diecie można wykorzystać tę chorobę, by optymalnie funkcjonować. Bo równowaga to klucz do sukcesu w każdej dziedzinie!

Ebook

VIRALVIRAL

Piotr Bucki

Interesujące, praktyczne i niezbędne źródło wiedzy dla marketingowców – w szczególności zajmujących się content marketingiem – specjalistów social media, pracowników kreatywnych, copywriterów, blogerów. „Piotr Bucki precyzyjnie analizuje czynniki, które motywują nas do udostępniania treści w internecie, a także podaje gotowy przepis na to, by samemu tworzyć teksty, reklamy czy posty na FB, którymi nasi odbiorcy będą chcieli spontanicznie się podzielić” – Janina Bąk

VIRAL

Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści

Piotr Bucki Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN MOBI + EPUB (w wersji papierowej 134 strony)

Interesujące, praktyczne i niezbędne źródło wiedzy dla marketingowców – w szczególności zajmujących się content marketingiem – specjalistów social media, pracowników kreatywnych, copywriterów, blogerów. „Piotr Bucki precyzyjnie analizuje czynniki, które motywują nas do udostępniania treści w internecie, a także podaje gotowy przepis na to, by samemu tworzyć teksty, reklamy czy posty na FB, którymi nasi odbiorcy będą chcieli spontanicznie się podzielić” – Janina Bąk