Typ publikacji

Kategorie

  • Polityka i społeczeństwo

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

  • podręcznik

Format

  • MOBI

Wyniki wyszukiwania: (7)

Widok:
Na stronie:
Rodzaj publikacji:
Formaty:
Ebook

Zarządzanie publiczneZarządzanie publiczne

Konrad Raczkowski

Książka dotyczy zarządzania publicznego w odniesieniu do zarządzania państwem. Temat omówiono z perspektywy podstawowych funkcji zarządzania i z perspektywy praktycznej, czyli byłych premierów RP.

Książka dotyczy zarządzania publicznego w odniesieniu do zarządzania państwem. Temat omówiono z perspektywy podstawowych funkcji zarządzania i z perspektywy praktycznej, czyli byłych premierów RP.

Ebook

Zamach stanuZamach stanu

Edward N. Luttwak

Pierwsze polskie i zaktualizowane wydanie książki, która krok po kroku wyjaśnia, jak obalić rząd. Edward N. Luttwak krok po kroku pokazuje, w jaki sposób przeprowadzić skuteczny zamach stanu. Jako genialny strateg bierze pod uwagę wszystko: począwszy od natychmiastowej neutralizacji zbrojnych sił przeciwnika, a skończywszy na odpowiednim wykorzystaniu internetu czy mediów społecznościowych.

Pierwsze polskie i zaktualizowane wydanie książki, która krok po kroku wyjaśnia, jak obalić rząd. Edward N. Luttwak krok po kroku pokazuje, w jaki sposób przeprowadzić skuteczny zamach stanu. Jako genialny strateg bierze pod uwagę wszystko: począwszy od natychmiastowej neutralizacji zbrojnych sił przeciwnika, a skończywszy na odpowiednim wykorzystaniu internetu czy mediów społecznościowych.

Ebook

Marketing terytorialnyMarketing terytorialny

Robert Stępowski

Jedna z niewielu publikacji na polskim rynku wydawniczym, łącząca akademicką teorię z samorządową praktyką. Jej autorem jest Robert Stępowski, jeden z najbardziej znanych polskich ekspertów, zajmujących się tematyką marketingu miejsc, a także autor corocznego badania samorządowych budżetów promocyjnych.

Jedna z niewielu publikacji na polskim rynku wydawniczym, łącząca akademicką teorię z samorządową praktyką. Jej autorem jest Robert Stępowski, jeden z najbardziej znanych polskich ekspertów, zajmujących się tematyką marketingu miejsc, a także autor corocznego badania samorządowych budżetów promocyjnych.

Ebook

CyberplemionaCyberplemiona

Paweł Matuszewski

Jedna z pierwszych książek w Polsce, która Facebook traktuje jako obszar badawczy. Paweł Matuszewski za przedmiot badań obiera aktywność wyborców i zwolenników partii politycznych. Opierając się na analizach wykonanych za pomocą autorskich narzędzi, opisuje zjawisko polaryzacji przekonań. Przygląda się różnorodności danych, stanowisk oraz informacji, którą miały gwarantować media społecznościowe. Charakteryzuje przekonania zwolenników partii politycznych w kluczowych dla nich kwestiach ekonomicznych i społecznych.

Jedna z pierwszych książek w Polsce, która Facebook traktuje jako obszar badawczy. Paweł Matuszewski za przedmiot badań obiera aktywność wyborców i zwolenników partii politycznych. Opierając się na analizach wykonanych za pomocą autorskich narzędzi, opisuje zjawisko polaryzacji przekonań. Przygląda się różnorodności danych, stanowisk oraz informacji, którą miały gwarantować media społecznościowe. Charakteryzuje przekonania zwolenników partii politycznych w kluczowych dla nich kwestiach ekonomicznych i społecznych.

Demokracja izraelska Krzysztof Chaczko Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN MOBI + EPUB (w wersji papierowej 384 strony)
Ebook

Marketing politycznyMarketing polityczny

Robert Stępowski

Jak przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik oraz klasycznych i nowoczesnych kanałów komunikacji z wyborcami? Odpowiedź znajdziesz w książce „Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?”, której autorem jest Robert Stępowski, uznany ekspert z zakresu marketingu terytorialnego i politycznego, doradca i szkoleniowiec.

Jak przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik oraz klasycznych i nowoczesnych kanałów komunikacji z wyborcami? Odpowiedź znajdziesz w książce „Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?”, której autorem jest Robert Stępowski, uznany ekspert z zakresu marketingu terytorialnego i politycznego, doradca i szkoleniowiec.