Typ publikacji

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

  • poradnik

Format

Słowa kluczowe

  • Google

Wyniki wyszukiwania: (9)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Rodzaj publikacji:
Audiobook

Wielka czwórkaWielka czwórka

Scott Galloway

Bestseller „New York Timesa” i „USA Today”. Amazon, Apple, Facebook i Google – tytani biznesu czy niszczycielskie korporacje? Scott Galloway ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać tę wiedzę we własnej drodze na szczyt.

Bestseller „New York Timesa” i „USA Today”. Amazon, Apple, Facebook i Google – tytani biznesu czy niszczycielskie korporacje? Scott Galloway ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać tę wiedzę we własnej drodze na szczyt.

Ebook

Mała firma w sieciMała firma w sieci

Mariusz Gąsiewski

Poradnik dla przedsiębiorców i właścicieli firm – o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku.

Poradnik dla przedsiębiorców i właścicieli firm – o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku.

Ebook

Marketing internetowyMarketing internetowy

Marcin Kordowski

Pierwszy poradnik w serii „Twoja Firma Widoczna w Internecie”. Omawia najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w sieci.

Pierwszy poradnik w serii „Twoja Firma Widoczna w Internecie”. Omawia najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w sieci.

Ebook

Twoja firma w GoogleTwoja firma w Google

Damian Sałkowski

Poradnik dla początkujących i zaawansowanych biznesmenów. Omawia podstawowe zasady jak najlepszego wykorzystania Google AdWords – reklamowej kopalni złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm.

Poradnik dla początkujących i zaawansowanych biznesmenów. Omawia podstawowe zasady jak najlepszego wykorzystania Google AdWords – reklamowej kopalni złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm.

Ebook

Internet rzeczyInternet rzeczy

Michael Miller

Pierwsza na rynku książka, w której autor nie tylko wyjaśnia, w jaki sposób internet rzeczy może wpływać na nasze życie i biznes, ale również podpowiada, jak do tych zmian się przygotować.

Pierwsza na rynku książka, w której autor nie tylko wyjaśnia, w jaki sposób internet rzeczy może wpływać na nasze życie i biznes, ale również podpowiada, jak do tych zmian się przygotować.

Ebook

Poszukaj w sobiePoszukaj w sobie

Chade-Meng Tan

Obowiązkowa lektura dla każdego, kto pragnie uwolnić się od przestarzałych wzorców postępowania i schematów myślenia. Wyjaśnia, co kryje się za światowym sukcesem firmy Google. „Ta książka prezentuje jeden z najistotniejszych punktów widzenia kultury Google – że jeden człowiek z dobrym pomysłem może zmienić świat” – Eric Schmidt, prezes Google

Obowiązkowa lektura dla każdego, kto pragnie uwolnić się od przestarzałych wzorców postępowania i schematów myślenia. Wyjaśnia, co kryje się za światowym sukcesem firmy Google. „Ta książka prezentuje jeden z najistotniejszych punktów widzenia kultury Google – że jeden człowiek z dobrym pomysłem może zmienić świat” – Eric Schmidt, prezes Google

Ebook

Wielka czwórkaWielka czwórka

Scott Galloway

Bestseller „New York Timesa” i „USA Today”. Amazon, Apple, Facebook i Google – tytani biznesu czy niszczycielskie korporacje? Scott Galloway ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać tę wiedzę we własnej drodze na szczyt.

Bestseller „New York Timesa” i „USA Today”. Amazon, Apple, Facebook i Google – tytani biznesu czy niszczycielskie korporacje? Scott Galloway ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać tę wiedzę we własnej drodze na szczyt.

Ebook

Reklama w Google dla małych i śr...Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw

Mariusz Gąsiewski

Poradnik dla przedsiębiorców, menedżerów i właścicieli firm – w praktyczny i przystępny sposób pokazuje, jak zdobywać dzięki Google AdWords szerokie rzesze klientów.

Poradnik dla przedsiębiorców, menedżerów i właścicieli firm – w praktyczny i przystępny sposób pokazuje, jak zdobywać dzięki Google AdWords szerokie rzesze klientów.