Typ publikacji

Polecamy

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

  • poradnik

Format

Słowa kluczowe

  • wizerunek firmy

Wyniki wyszukiwania: (29)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Rodzaj publikacji:
Ebook

Asertywność i sztuka celnej ripostyAsertywność i sztuka celnej riposty

Matthias Nöllke

„Powinienem był mu na to od razu odpowiedzieć...” – jak często zdarza ci się tak pomyśleć? Poradnik Matthiasa Nöllke podpowiada, jak stać się mistrzem celnej i błyskotliwej riposty.

„Powinienem był mu na to od razu odpowiedzieć...” – jak często zdarza ci się tak pomyśleć? Poradnik Matthiasa Nöllke podpowiada, jak stać się mistrzem celnej i błyskotliwej riposty.

Ebook

Przygotowywanie i wygłaszanie pr...Przygotowywanie i wygłaszanie przemówień

Thomas Stelzer-Rothe

Przewodnik Thomasa Stelzera-Rothe’a to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy stawiają na rozwój osobisty i sukces zawodowy oraz chcą profesjonalnie prezentować stanowisko swojej firmy.

Przewodnik Thomasa Stelzera-Rothe’a to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy stawiają na rozwój osobisty i sukces zawodowy oraz chcą profesjonalnie prezentować stanowisko swojej firmy.

Ebook

Marketing 3.0Marketing 3.0

Hermawan Kartajaya

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Marketing 3.0

Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony człowiek!

Hermawan Kartajaya Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB + PDF (w wersji papierowej 192 strony)

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Ebook

Kształtowanie dobrych relacji...Kształtowanie dobrych relacji z klientami

Peter Kenzelmann

Pradnik Petera Kenzelmanna w atrakcyjny i przystępny sposób opisuje, jak w codziennej praktyce budować kontakt między firmą a klientami.

Pradnik Petera Kenzelmanna w atrakcyjny i przystępny sposób opisuje, jak w codziennej praktyce budować kontakt między firmą a klientami.

Ebook

Jak zdobyć klientów w internecieJak zdobyć klientów w internecie

Gitte Härter

Internet oferuje niezliczone możliwości rozwoju. Poradnik Gitte Härter ukazuje, jak wielki jest wpływ tego medium na budowanie marki przedsiębiorstwa.

Internet oferuje niezliczone możliwości rozwoju. Poradnik Gitte Härter ukazuje, jak wielki jest wpływ tego medium na budowanie marki przedsiębiorstwa.

Ebook

Techniki negocjacjiTechniki negocjacji

Björn Lundén

Niezależnie od tego, na jakim stanowisku pracujesz i jaki jest Twój status społeczny, musisz pogodzić się z jednym – jesteś negocjatorem. Jak sprawdzić się w tej roli? O tym w niniejszym poradniku.

Niezależnie od tego, na jakim stanowisku pracujesz i jaki jest Twój status społeczny, musisz pogodzić się z jednym – jesteś negocjatorem. Jak sprawdzić się w tej roli? O tym w niniejszym poradniku.

Ebook

Nowoczesna rekrutacja 2015Nowoczesna rekrutacja 2015

Magazyn, który pokazuje trendy i zmiany zachodzące na rynku pracy, zarówno na rynku kandydata jak i pracodawcy. Niniejsze wydanie omawia zjawiska i nowości na rynku rekrutacji i employer brandingu.

Nowoczesna rekrutacja 2015 Wydawca: Agora PDF (w wersji papierowej 92 strony)

Magazyn, który pokazuje trendy i zmiany zachodzące na rynku pracy, zarówno na rynku kandydata jak i pracodawcy. Niniejsze wydanie omawia zjawiska i nowości na rynku rekrutacji i employer brandingu.

Ebook

MNEMObiznesMNEMObiznes

Andrzej Bubrowiecki

Poprzez techniki pamięciowe i mnemotechnikę możesz wpływać na zysk w biznesie niezależnie od tego, czy prowadzisz małą firmę, czy wielkie przedsiębiorstwo. Nie wierzysz? Sprawdź.

Poprzez techniki pamięciowe i mnemotechnikę możesz wpływać na zysk w biznesie niezależnie od tego, czy prowadzisz małą firmę, czy wielkie przedsiębiorstwo. Nie wierzysz? Sprawdź.

Ebook

Rekiny biznesu w mediachRekiny biznesu w mediach

Aleksandra Ślifirska

Lider, przywódca, potentat – jak sprawić, by otoczenie biznesowe tak Cię postrzegało, i jak nauczyć się kształtowania wizerunku publicznego? O tej niezbędnej dziś sztuce z siedmioma Rekinami Biznesu rozmawia Aleksandra Ślifirska, trenerka komunikacji biznesowej i medialnej. Oto niezwykłe lekcje tworzenia osobistej marki.

Lider, przywódca, potentat – jak sprawić, by otoczenie biznesowe tak Cię postrzegało, i jak nauczyć się kształtowania wizerunku publicznego? O tej niezbędnej dziś sztuce z siedmioma Rekinami Biznesu rozmawia Aleksandra Ślifirska, trenerka komunikacji biznesowej i medialnej. Oto niezwykłe lekcje tworzenia osobistej marki.

Ebook

Legendarna obsługa klientaLegendarna obsługa klienta

dr Ken Blanchard

Poradnik, którego głównym tematem jest jakość obsługi klientów. Postaw w swej działalności na tę sferę, która da Ci największe zyski i zapewni dynamiczny rozwój. Skorzystaj z wiedzy specjalisty w dziedzinie kultury obsługi klientów!

Poradnik, którego głównym tematem jest jakość obsługi klientów. Postaw w swej działalności na tę sferę, która da Ci największe zyski i zapewni dynamiczny rozwój. Skorzystaj z wiedzy specjalisty w dziedzinie kultury obsługi klientów!

Ebook

NarratologiaNarratologia

Paweł Tkaczyk

Fascynująca podróż po świecie opowieści. Z książki Pawła Tkaczyka dowiesz się, dlaczego historie mają tak wielki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? A przede wszystkim – jak konstruować takie, które trafiają w samo sedno. Kapitalna pomoc dla osób, dla których słowa w sferze zawodowej mają niezastąpioną moc.

Fascynująca podróż po świecie opowieści. Z książki Pawła Tkaczyka dowiesz się, dlaczego historie mają tak wielki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? A przede wszystkim – jak konstruować takie, które trafiają w samo sedno. Kapitalna pomoc dla osób, dla których słowa w sferze zawodowej mają niezastąpioną moc.

Ebook

Jednominutowy NegocjatorJednominutowy Negocjator

Don Hutson

Poznaj sekrety Jednominutowego Negocjatora! W formie zajmującej opowieści biznesowej autorzy przedstawiają proste, lecz głęboko przemyślane podejście do negocjacji, które sprawdzi się w każdych okolicznościach, zarówno podczas negocjacji mających charakter rywalizacji i konfrontacji, jak i tych opartych na współpracy i partnerstwie. Osiągaj najlepsze rezultaty za każdym razem, nie robiąc sobie wrogów ani nie fundując sobie dodatkowych stresów.

Poznaj sekrety Jednominutowego Negocjatora! W formie zajmującej opowieści biznesowej autorzy przedstawiają proste, lecz głęboko przemyślane podejście do negocjacji, które sprawdzi się w każdych okolicznościach, zarówno podczas negocjacji mających charakter rywalizacji i konfrontacji, jak i tych opartych na współpracy i partnerstwie. Osiągaj najlepsze rezultaty za każdym razem, nie robiąc sobie wrogów ani nie fundując sobie dodatkowych stresów.

Ebook

Marketing 4.0Marketing 4.0

Hermawan Kartajaya

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Marketing 4.0

Era cyfrowa

Hermawan Kartajaya Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB (w wersji papierowej 184 strony)

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.