Wyniki wyszukiwania: (8)
Analiza wyników sprzedażyAnaliza wyników sprzedaży
Trzy metody analizy wyników sprzedaży wraz z przykładami – pozwalają podjąć działania, które przynoszą zysk, a ograniczają straty.
Trzy metody analizy wyników sprzedaży wraz z przykładami – pozwalają podjąć działania, które przynoszą zysk, a ograniczają straty.
Badania ankietoweBadania ankietowe
Przeprowadzenie ankiety może przyczynić się do lepszych wyników sprzedażowych. Jednak tylko jeśli zostanie stworzona prawidłowo. W poradniku znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.
Przeprowadzenie ankiety może przyczynić się do lepszych wyników sprzedażowych. Jednak tylko jeśli zostanie stworzona prawidłowo. W poradniku znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.
Ceny – metody ustalaniaCeny – metody ustalania
Ustalenie poziomu cen sprzedawanych produktów tak, aby firma osiągnęła zysk, wymaga odpowiedniej kalkulacji. Poradnik Waldemara Kosa podpowiada, jak optymalnie skalkulować poziom cen.
Ustalenie poziomu cen sprzedawanych produktów tak, aby firma osiągnęła zysk, wymaga odpowiedniej kalkulacji. Poradnik Waldemara Kosa podpowiada, jak optymalnie skalkulować poziom cen.
Ocena pracy handlowcaOcena pracy handlowca
Sprawdź, jakich błędów unikać podczas rocznej oceny pracownika i jak dobrze się do niej przygotować.
Sprawdź, jakich błędów unikać podczas rocznej oceny pracownika i jak dobrze się do niej przygotować.
CoachingCoaching
Twoi handlowcy mogą pracować lepiej – sposobem, by wyeliminować popełniane przez nich błędy i zwiększyć ich efektywność, jest coaching.
Twoi handlowcy mogą pracować lepiej – sposobem, by wyeliminować popełniane przez nich błędy i zwiększyć ich efektywność, jest coaching.
Nieuczciwa konkurencjaNieuczciwa konkurencja
Miniporadnik, który wprowadza w trudny temat nieuczciwej konkurencji. Podpowie, jak samemu nie naruszać zasad i prawidłowo rozpoznać działania innych firm.
Miniporadnik, który wprowadza w trudny temat nieuczciwej konkurencji. Podpowie, jak samemu nie naruszać zasad i prawidłowo rozpoznać działania innych firm.
Oferta handlowaOferta handlowa
Praktyczny miniporadnik dla handlowców - ułatwia dostosowanie prezentacji produktów do wymagań odbiorcy.
Praktyczny miniporadnik dla handlowców - ułatwia dostosowanie prezentacji produktów do wymagań odbiorcy.
Współpraca działu sprzedaży i ma...Współpraca działu sprzedaży i marketingu
Poradnik, którego celem jest wskazanie sposobów na usprawnienie komunikacji i współpracy między działami sprzedaży i marketingu.
Poradnik, którego celem jest wskazanie sposobów na usprawnienie komunikacji i współpracy między działami sprzedaży i marketingu.