Ebook

Poszukiwanie klienta

Wydawca:
Format:
23,90 zł
Skonfiguruj szybki zakup Do schowka

Poszukiwanie klienta - Opis

Co jest najbardziej palącym problemem ludzi pracujących w sprzedaży bezpośredniej? Badając to zagadnienie, stwierdzono, że jest nim właśnie poszukiwanie nowych klientów. Nawet jeśli wszystkie inne umiejętności opanujesz do perfekcji, a zabraknie Ci nowych klientów – nie będziesz się rozwijać w tym biznesie.
„Podstawową rzeczą jest wykształcić w sobie nawyk bycia szczerym, wymieniając zwykłe grzeczności oraz pamiętać i następnie zanotować odpowiedzi na zadawane pytania. Odpowiedzi te mogą pomóc w kwalifikowaniu potencjalnych klientów również na podstawie osobistych obserwacji” – pisze w swoim poradniku Artur Wojciechowski.
Oto czego między innymi dowiemy się z publikacji:
– Jak stworzyć profil klienta.
– Jak znaleźć nowych klientów.
– Jak wykorzystać istniejących klientów do pozyskania nowych.
– Jak skutecznie prosić o rekomendację i polecenie Cię znajomym.
– Jak kwalifikować potencjalnych klientów.
– Jak najlepiej wykorzystać e-mail w poszukiwaniu klientów.
– Jak stosować czteropunktową metodę kwalifikacji nazwisk.
– Jak identyfikować i eliminować „chińskie jaja".

Poszukiwanie klienta - Informacje szczegółowe

Miejsce i rok wydania:
Gliwice 2008
Rodzaj publikacji:
Język publikacji:
ISBN:
978-83-770-1066-2
Zabezpieczenie:
znak wodny
Liczba plików do pobrania:
1 (pdf)
Rozmiar plików do pobrania:
pdf 1,18 MB

Poszukiwanie klienta - Opinie i Komentarze

Podobne publikacje

Ebook

Dzwonisz, sprzedajesz!Dzwonisz, sprzedajesz!

Artur Affek

Poradnik zawiera cenne wskazówki dotyczące sprzedaży przez telefon. Zachęca do opracowania własnych technik sprzedaży. Pozycja obowiązkowa dla każdego, kto używa telefonu jako narzędzia pracy.

Poradnik zawiera cenne wskazówki dotyczące sprzedaży przez telefon. Zachęca do opracowania własnych technik sprzedaży. Pozycja obowiązkowa dla każdego, kto używa telefonu jako narzędzia pracy.

Ebook

Wygraj klientaWygraj klienta

Marcin Paweł Panek

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Ebook

Nie przeszkadzaj klientowi w zak...Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

David Meerman Scott

David Meerman Scott krok po kroku – na z życia wziętych przykładach – pokazuje, jak nie przeszkadzać klientowi w zakupach i osiągać sprzedażowe sukcesy.

David Meerman Scott krok po kroku – na z życia wziętych przykładach – pokazuje, jak nie przeszkadzać klientowi w zakupach i osiągać sprzedażowe sukcesy.

Ebook

Twoja kariera 2015Twoja kariera 2015

Przewodnik po rynku pracy. Prowadzi przez główne etapy kariery zawodowej. Wyjaśnia, jakich pułapek unikać w procesie rekrutacji, kiedy warto się dokształcać, zmienić pracę albo wykonywany zawód.

Przewodnik po rynku pracy. Prowadzi przez główne etapy kariery zawodowej. Wyjaśnia, jakich pułapek unikać w procesie rekrutacji, kiedy warto się dokształcać, zmienić pracę albo wykonywany zawód.

Ebook

Jak zostać szefemJak zostać szefem

Tomasz Pietrzak

Chcesz się rozwijać? Szukasz inspiracji? Myślisz o własnej firmie? Poradnik Tomasza Pietrzaka pomoże Ci nakreślić ścieżkę Twojej kariery zawodowej i obudzić potencjał, który zaprowadzi Cię do sukcesu.

Chcesz się rozwijać? Szukasz inspiracji? Myślisz o własnej firmie? Poradnik Tomasza Pietrzaka pomoże Ci nakreślić ścieżkę Twojej kariery zawodowej i obudzić potencjał, który zaprowadzi Cię do sukcesu.

Ebook

Spotkanie z klientemSpotkanie z klientem

Artur Wojciechowski

Jak skutecznie przeprowadzić rozmowę z klientem? Jak sprawić, by każde spotkanie kończyło się sukcesem? Jak osiągać najwyższe wyniki w sprzedaży? O tym w poradniku Artura Wojciechowskiego.

Jak skutecznie przeprowadzić rozmowę z klientem? Jak sprawić, by każde spotkanie kończyło się sukcesem? Jak osiągać najwyższe wyniki w sprzedaży? O tym w poradniku Artura Wojciechowskiego.

Informacje o formacie
PDF zabezpieczony znakiem wodnym (bez DRM)

Format używany do prezentacji książek lub czasopism, które wymagają formatu stronicowanego, ponieważ ich treść nie może dopasować się dowolnie (swobodnie) do szerokości ekranu. Pliki PDF zawierają interaktywne spisy treści, linkujące przypisy i inne rozwiązania stosowane w tekstach elektronicznych. Proporcjonalne rozmieszczenie elementów na stronie sprawdza się w urządzeniach wyposażonych w duże ekrany.

Możesz go przeczytać na dowolnym urządzeniu z zainstalowanym odpowiednim oprogramowaniem (np. Adobe Reader)