Typ publikacji

Polecamy

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

Format

Słowa kluczowe

  • pozyskiwanie klientów

Wyniki wyszukiwania: (62)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Audiobook

Psychologia sprzedażyPsychologia sprzedaży

Brian Tracy

Naucz się sprzedawać od najlepszych ludzi w branży! „Psychologia sprzedaży” to rozwinięcie klasycznego programu treningowego Briana Tracy. Poznaj ludzkie myślenie, motywy kupowania oraz najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. Lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.

Naucz się sprzedawać od najlepszych ludzi w branży! „Psychologia sprzedaży” to rozwinięcie klasycznego programu treningowego Briana Tracy. Poznaj ludzkie myślenie, motywy kupowania oraz najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. Lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.

Audiobook

Wygraj klientaWygraj klienta

Marcin Paweł Panek

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Ebook

Content MarketingContent Marketing

Tomasz Stopka

Tradycyjne formy marketingu stają się coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów. Odpowiedzią jest content marketing. Z tej książki dowiesz się, jak zbudować pozytywne relacje ze swoimi klientami.

Tradycyjne formy marketingu stają się coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów. Odpowiedzią jest content marketing. Z tej książki dowiesz się, jak zbudować pozytywne relacje ze swoimi klientami.

Ebook

Wędrówki z Gandalfem: SprzedażWędrówki z Gandalfem: Sprzedaż

Robert Kozak

Pierwsza część cyklu opowieści poświęconych różnym aspektom biznesu. Dla menedżerów, coachów, sprzedawców, którzy chcą osiągać jak najlepsze wyniki, i wszystkich zainteresowanych rozwojem osobistym.

Wędrówki z Gandalfem: Sprzedaż Robert Kozak Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB (w wersji papierowej 190 stron)

Pierwsza część cyklu opowieści poświęconych różnym aspektom biznesu. Dla menedżerów, coachów, sprzedawców, którzy chcą osiągać jak najlepsze wyniki, i wszystkich zainteresowanych rozwojem osobistym.

Audiobook

Marketing 3.0Marketing 3.0

Hermawan Kartajaya

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Ebook

E-marketing w praktyce E-marketing w praktyce

Artur Maciorowski

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję. Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję. Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!

Targi w gospodarce rynkowej Wydawca: Edu-Libri MOBI + EPUB + PDF
Ebook

MNEMObiznesMNEMObiznes

Andrzej Bubrowiecki

Poprzez techniki pamięciowe i mnemotechnikę możesz wpływać na zysk w biznesie niezależnie od tego, czy prowadzisz małą firmę, czy wielkie przedsiębiorstwo. Nie wierzysz? Sprawdź.

Poprzez techniki pamięciowe i mnemotechnikę możesz wpływać na zysk w biznesie niezależnie od tego, czy prowadzisz małą firmę, czy wielkie przedsiębiorstwo. Nie wierzysz? Sprawdź.

Ebook

Wygraj klientaWygraj klienta

Marcin Paweł Panek

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Ebook

Dzwonisz, sprzedajesz!Dzwonisz, sprzedajesz!

Artur Affek

Poradnik zawiera cenne wskazówki dotyczące sprzedaży przez telefon. Zachęca do opracowania własnych technik sprzedaży. Pozycja obowiązkowa dla każdego, kto używa telefonu jako narzędzia pracy.

Poradnik zawiera cenne wskazówki dotyczące sprzedaży przez telefon. Zachęca do opracowania własnych technik sprzedaży. Pozycja obowiązkowa dla każdego, kto używa telefonu jako narzędzia pracy.

Ebook

Błyskawiczny e-mail marketingBłyskawiczny e-mail marketing

Dariusz Puzyrkiewicz

Chcesz pisać błyskawicznie e-maile, które uczynią Twój biznes maszyną do zarabiania pieniędzy? Koniecznie zapoznaj się z publikacją Dariusza Puzyrkiewicza.

Chcesz pisać błyskawicznie e-maile, które uczynią Twój biznes maszyną do zarabiania pieniędzy? Koniecznie zapoznaj się z publikacją Dariusza Puzyrkiewicza.

Ebook

Badanie potrzeb klientaBadanie potrzeb klienta

Urszula Bartkowska

Aby stać się efektywnym przedstawicielem handlowym niezbędna jest znajomość potrzeb klienta. Jakie pytania zadawać, aby je poznać? O tym w poradniku Urszuli Bartkowskiej.

Aby stać się efektywnym przedstawicielem handlowym niezbędna jest znajomość potrzeb klienta. Jakie pytania zadawać, aby je poznać? O tym w poradniku Urszuli Bartkowskiej.

Ebook

Sprzedaż jest sexiSprzedaż jest sexi

Tomasz Targosz

Autor, bazując na własnym doświadczeniu w sprzedaży i relacjach z klientami, zobrazuje, jak teorie zawarte w podręcznikach i poradnikach sprawdzają się w praktyce.

Sprzedaż jest sexi Tomasz Targosz Wydawca: Złote Myśli MOBI + EPUB + PDF

Autor, bazując na własnym doświadczeniu w sprzedaży i relacjach z klientami, zobrazuje, jak teorie zawarte w podręcznikach i poradnikach sprawdzają się w praktyce.

Ebook

Nie przeszkadzaj klientowi w zak...Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

David Meerman Scott

David Meerman Scott krok po kroku – na z życia wziętych przykładach – pokazuje, jak nie przeszkadzać klientowi w zakupach i osiągać sprzedażowe sukcesy.

David Meerman Scott krok po kroku – na z życia wziętych przykładach – pokazuje, jak nie przeszkadzać klientowi w zakupach i osiągać sprzedażowe sukcesy.

Ebook

Legendarna obsługa klientaLegendarna obsługa klienta

dr Ken Blanchard

Poradnik, którego głównym tematem jest jakość obsługi klientów. Postaw w swej działalności na tę sferę, która da Ci największe zyski i zapewni dynamiczny rozwój. Skorzystaj z wiedzy specjalisty w dziedzinie kultury obsługi klientów!

Poradnik, którego głównym tematem jest jakość obsługi klientów. Postaw w swej działalności na tę sferę, która da Ci największe zyski i zapewni dynamiczny rozwój. Skorzystaj z wiedzy specjalisty w dziedzinie kultury obsługi klientów!

Ebook

Zarządzanie sprzedażąZarządzanie sprzedażą

Brian Tracy

Poradnik, w którym znakomity amerykański fachowiec w dziedzinie rozwoju biznesu zdradza przepis na sukces w zarządzaniu sprzedażą.

Poradnik, w którym znakomity amerykański fachowiec w dziedzinie rozwoju biznesu zdradza przepis na sukces w zarządzaniu sprzedażą.