Typ publikacji

Kategorie

  • Komputery, internet, gry
  • Programowanie

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

  • podręcznik

Format

Wyniki wyszukiwania: (18)

Widok:
Na stronie:
Rodzaj publikacji:
Ebook

JavaJava

Krzysztof Barteczko

Książka omawia konstrukcje oraz wybrane narzędzia języka Java przydatne we wszystkich rodzajach praktycznego programowania.

Książka omawia konstrukcje oraz wybrane narzędzia języka Java przydatne we wszystkich rodzajach praktycznego programowania.

Ebook

Box2DBox2D

Łukasz Grządka

Poznaj techniki implementacyjne i zacznij tworzyć ciekawe, oryginalne gry. Z „Box2D” uda Ci się napisać zgodną z obecnymi standardami grę na swojego smartfona. Czas zacząć programistyczną przygodę!

Poznaj techniki implementacyjne i zacznij tworzyć ciekawe, oryginalne gry. Z „Box2D” uda Ci się napisać zgodną z obecnymi standardami grę na swojego smartfona. Czas zacząć programistyczną przygodę!

Ebook

Windows 10Windows 10

Dawid Borycki

Podręcznik dla programistów. Omawia na wielu przykładach techniki tworzenia aplikacji UWP.

Podręcznik dla programistów. Omawia na wielu przykładach techniki tworzenia aplikacji UWP.

Ebook

Grafika 3D czasu rzeczywistegoGrafika 3D czasu rzeczywistego

Jacek Matulewski

Omówienie wersji OpenGL od 3.3 wzwyż zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy ze starego OpenGL chcą „się przesiąść” na nowego.

Omówienie wersji OpenGL od 3.3 wzwyż zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy ze starego OpenGL chcą „się przesiąść” na nowego.

Ebook

JavaJava

Krzysztof Barteczko

Podręcznik omawiający sposoby i techniki programowania użyteczne w zastosowaniach języka Java. W publikacji akcentowany jest kontekst praktyczny – jak i do czego używać narzędzi tego języka.

Podręcznik omawiający sposoby i techniki programowania użyteczne w zastosowaniach języka Java. W publikacji akcentowany jest kontekst praktyczny – jak i do czego używać narzędzi tego języka.

Ebook

OpenCLOpenCL

Marek Sawerwain

Podręcznik dla programistów, którzy chcą zapoznać się z technologią OpenCL. Obok przedstawienia, czym jest OpenCL, podaje sposoby wykorzystania tej technologii.

Podręcznik dla programistów, którzy chcą zapoznać się z technologią OpenCL. Obok przedstawienia, czym jest OpenCL, podaje sposoby wykorzystania tej technologii.

Ebook

Świat poza jQueryŚwiat poza jQuery

Karol Rogowski

Podręcznik omawiający biblioteki skryptowe używane w nowoczesnych projektach, których znajomość jest coraz częściej poszukiwana na rynku pracy. Publikacja dla wszystkich osób, które chcą się rozwijać i wiedzieć coraz więcej o rozwiązaniach webowych.

Podręcznik omawiający biblioteki skryptowe używane w nowoczesnych projektach, których znajomość jest coraz częściej poszukiwana na rynku pracy. Publikacja dla wszystkich osób, które chcą się rozwijać i wiedzieć coraz więcej o rozwiązaniach webowych.

Ebook

Modelowanie i symulacja 3D obiek...Modelowanie i symulacja 3D obiektów magazynowych

Andrzej Bobiński

Książka prezentująca nowatorskie ujęcie problemu modelowania i symulacji oraz wizualizacji w 3D obiektów magazynowych, m.in. w zakresie pokazywania stanów magazynowych czy dostępnych alokacji.

Książka prezentująca nowatorskie ujęcie problemu modelowania i symulacji oraz wizualizacji w 3D obiektów magazynowych, m.in. w zakresie pokazywania stanów magazynowych czy dostępnych alokacji.