Ebook

Prowadzenie zebrań i prezentacji

Jak usprawnić komunikację. Jak zaktywizować pracowników

Wydawca:
Format:
13,04 zł
Skonfiguruj szybki zakup Do schowka

Prowadzenie zebrań i prezentacji - Opis

Poradnik Klausa Hoffmanna to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy chcą poznać skuteczne metody nawiązywania owocnych kontaktów oraz prowadzenia rozmów i negocjacji.

W życiu zawodowym jednymi z najpopularniejszych form komunikacji są zebrania i prezentacje. Od umiejętnego wykorzystania tych form kontaktu zależy nierzadko osiągnięcie stawianych przed nami celów.
Klaus Hoffmann w swoim nowoczesnym poradniku omawia szczegółowo to zagadnienie. W pierwszej części publikacji zachęca nas do rozwijania kompetencji osobistych. Odwołując się do najnowszych osiągnięć psychologii komunikacji, wyjaśnia, jak kształtować przestrzeń rozmowy i tworzyć atmosferę wzajemnej akceptacji. Następnie opisuje techniki prezentacji i moderacji – począwszy od określenia celów i przygotowania odpowiednich materiałów, poprzez właściwe stosowanie materiałów multimedialnych, aż po podsumowanie spotkania. W części trzeciej podaje wiele cennych wskazówek dotyczących aktywizacji pracowników. Opisuje m.in. techniki pobudzania kreatywności i metody pomagające ustrukturyzować działania.
Atutami publikacji są zwięzłe podsumowania omawianych zagadnień oraz liczne wykresy, schematy i tabele ułatwiające zrozumienie podawanych informacji.
„Prowadzenie zebrań i prezentacji” to nieoceniona pomoc dla osób aktywnych zawodowo, które chcą podnosić swoje kwalifikacje i rozwijać umiejętności nawiązywania owocnych kontaktów oraz prowadzenia rozmów i negocjacji.

Prowadzenie zebrań i prezentacji - Informacje szczegółowe

Prowadzenie zebrań i prezentacji - Opinie i Komentarze

Podobne publikacje

Ebook

Prezentacje i wystąpienia w bizn...Prezentacje i wystąpienia w biznesie

Mariusz Trojanowski

„Prezentacje i wystąpienia w biznesie” to pozycja dająca czytelnikowi pełny teoretyczny ogląd na to, czym są prezentacje, oraz praktyczne wskazówki na temat tego, jak przygotować się i wygłosić skuteczne wystąpienie.

„Prezentacje i wystąpienia w biznesie” to pozycja dająca czytelnikowi pełny teoretyczny ogląd na to, czym są prezentacje, oraz praktyczne wskazówki na temat tego, jak przygotować się i wygłosić skuteczne wystąpienie.

Ebook

Pozyskiwanie klientówPozyskiwanie klientów

Gitte Härter

Z nowoczesnego poradnika Gitte Härter dowiemy się, jak tworzyć wizerunek firmy, aby klienci chcieli korzystać z jej usług.

Z nowoczesnego poradnika Gitte Härter dowiemy się, jak tworzyć wizerunek firmy, aby klienci chcieli korzystać z jej usług.

Ebook

Techniki prezentacjiTechniki prezentacji

Björn Lundén

Jak opanować tremę? Jak zjednać sobie sympatię słuchaczy? Na te pytania odpowiada niniejszy poradnik!

Jak opanować tremę? Jak zjednać sobie sympatię słuchaczy? Na te pytania odpowiada niniejszy poradnik!

Ebook

Mów i zwyciężajMów i zwyciężaj

Brian Tracy

Poradnik, który pokazuje, jak po mistrzowsku opanować sztukę skutecznego przemawiania i jak wykorzystać ją, by osiągnąć nawet pozornie najbardziej nierealne cele.

Poradnik, który pokazuje, jak po mistrzowsku opanować sztukę skutecznego przemawiania i jak wykorzystać ją, by osiągnąć nawet pozornie najbardziej nierealne cele.

Ebook

Kształtowanie dobrych relacji...Kształtowanie dobrych relacji z klientami

Peter Kenzelmann

Pradnik Petera Kenzelmanna w atrakcyjny i przystępny sposób opisuje, jak w codziennej praktyce budować kontakt między firmą a klientami.

Pradnik Petera Kenzelmanna w atrakcyjny i przystępny sposób opisuje, jak w codziennej praktyce budować kontakt między firmą a klientami.

Ebook

Legendarna obsługa klientaLegendarna obsługa klienta

dr Ken Blanchard

Poradnik, którego głównym tematem jest jakość obsługi klientów. Postaw w swej działalności na tę sferę, która da Ci największe zyski i zapewni dynamiczny rozwój. Skorzystaj z wiedzy specjalisty w dziedzinie kultury obsługi klientów!

Poradnik, którego głównym tematem jest jakość obsługi klientów. Postaw w swej działalności na tę sferę, która da Ci największe zyski i zapewni dynamiczny rozwój. Skorzystaj z wiedzy specjalisty w dziedzinie kultury obsługi klientów!

Ebook

Zebrania i konferencjeZebrania i konferencje

Jochem Kießling-Sonntag

Spotkanie biznesowe można uznać za udane, gdy przynosi trwałe korzyści. Aby tak się stało, warto się do niego przygotować. Jochem Kießling-Sonntag podpowiada w swoim poradniku, jak to zrobić.

Spotkanie biznesowe można uznać za udane, gdy przynosi trwałe korzyści. Aby tak się stało, warto się do niego przygotować. Jochem Kießling-Sonntag podpowiada w swoim poradniku, jak to zrobić.

Ebook

Przygotowywanie i wygłaszanie pr...Przygotowywanie i wygłaszanie przemówień

Thomas Stelzer-Rothe

Przewodnik Thomasa Stelzera-Rothe’a to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy stawiają na rozwój osobisty i sukces zawodowy oraz chcą profesjonalnie prezentować stanowisko swojej firmy.

Przewodnik Thomasa Stelzera-Rothe’a to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy stawiają na rozwój osobisty i sukces zawodowy oraz chcą profesjonalnie prezentować stanowisko swojej firmy.

Ebook

Jak występować i zabłysnąćJak występować i zabłysnąć

Maciej Orłoś

Jak przygotować się do wystąpienia publicznego lub przed kamerami? Jakie są sposoby radzenia sobie z tremą? Jak uniknąć wpadek? – na te i inne pytania odpowiada słynny prezenter „Teleexpressu”.

Jak przygotować się do wystąpienia publicznego lub przed kamerami? Jakie są sposoby radzenia sobie z tremą? Jak uniknąć wpadek? – na te i inne pytania odpowiada słynny prezenter „Teleexpressu”.

Ebook

Presenting in EnglishPresenting in English

Marion Grussendorf

Poradnik Marion Grussendorf to nieoceniona pomoc w doskonaleniu umiejętności wygłaszania prezentacji w języku angielskim.

Poradnik Marion Grussendorf to nieoceniona pomoc w doskonaleniu umiejętności wygłaszania prezentacji w języku angielskim.

Ebook

Techniki negocjacjiTechniki negocjacji

Astrid Heeper

Kluczem do skutecznych negocjacji jest staranne przygotowanie. Poradnik Astrid Heeper i Michaela Schmidta wyjaśnia, na co zwrócić szczególną uwagę i co przeanalizować przed przystąpieniem do rozmów.

Kluczem do skutecznych negocjacji jest staranne przygotowanie. Poradnik Astrid Heeper i Michaela Schmidta wyjaśnia, na co zwrócić szczególną uwagę i co przeanalizować przed przystąpieniem do rozmów.

Ebook

Psychologia w skutecznym zarządz...Psychologia w skutecznym zarządzaniu

Hans-Michael Klein

Dziś nie wystarczy być specjalistą. Trzeba jeszcze umieć kierować zespołem i zarządzać relacjami z kontrahentami. Tego wszystkiego uczy nas poradnik Hansa-Michaela Kleina i Christiana Kolba.

Dziś nie wystarczy być specjalistą. Trzeba jeszcze umieć kierować zespołem i zarządzać relacjami z kontrahentami. Tego wszystkiego uczy nas poradnik Hansa-Michaela Kleina i Christiana Kolba.

Ebook

Wypalenie zawodowe – drogi wyjściaWypalenie zawodowe – drogi wyjścia

Jörg-Peter Schröder

Chroniczny stres, coraz większa niechęć do pracy to bolączki większości z nas. Jörg-Peter Schröder w swoim nowoczesnym poradniku opisuje, jak uniknąć wypalenia zawodowego.

Chroniczny stres, coraz większa niechęć do pracy to bolączki większości z nas. Jörg-Peter Schröder w swoim nowoczesnym poradniku opisuje, jak uniknąć wypalenia zawodowego.

Ebook

Podejmowanie decyzjiPodejmowanie decyzji

Hartmut Laufer

Decydować rozważnie czy intuicyjnie? A może czekać, aż wszystkie problemy rozwiążą się same? Poradnik Hartmuta Laufera podpowiada, którą strategię wybrać, by osiągnąć postawiony sobie cel.

Decydować rozważnie czy intuicyjnie? A może czekać, aż wszystkie problemy rozwiążą się same? Poradnik Hartmuta Laufera podpowiada, którą strategię wybrać, by osiągnąć postawiony sobie cel.

Ebook

NetworkingNetworking

Frank Walicht

Czy wypada robić interesy z przyjaciółmi? „Networking” to nowoczesny poradnik Franka Walichta, dzięki któremu pozbędziemy się tego dylematu.

Czy wypada robić interesy z przyjaciółmi? „Networking” to nowoczesny poradnik Franka Walichta, dzięki któremu pozbędziemy się tego dylematu.

Ebook

Marketing mixMarketing mix

Hans-Dieter Zollondz

Poradnik Hansa-Dietera Zollondza w przystępny sposób opisuje reguły i koncepcje marketingowe, których znajomość umożliwia zaspokajanie potrzeb klientów.

Poradnik Hansa-Dietera Zollondza w przystępny sposób opisuje reguły i koncepcje marketingowe, których znajomość umożliwia zaspokajanie potrzeb klientów.

Ebook

Uwaga, manipulacja!Uwaga, manipulacja!

Claudia Grötzebach

Poradnik Claudii Grötzebach pomoże nam rozpoznać nieuczciwe metody perswazji oraz wypracować bezpieczną przestrzeń do działań zgodnych z naszymi przekonaniami.

Poradnik Claudii Grötzebach pomoże nam rozpoznać nieuczciwe metody perswazji oraz wypracować bezpieczną przestrzeń do działań zgodnych z naszymi przekonaniami.

Ebook

Przygotowywanie i wygłaszanie pr...Przygotowywanie i wygłaszanie przemówień

Thomas Stelzer-Rothe

Przewodnik Thomasa Stelzera-Rothe’a to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy stawiają na rozwój osobisty i sukces zawodowy oraz chcą profesjonalnie prezentować stanowisko swojej firmy.

Przewodnik Thomasa Stelzera-Rothe’a to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy stawiają na rozwój osobisty i sukces zawodowy oraz chcą profesjonalnie prezentować stanowisko swojej firmy.

Ebook

Zarządzanie stresemZarządzanie stresem

Reiner Blank

Spokój wewnętrzny to nasza tajna broń. Poradnik „Zarządzanie stresem” zawiera wiele cennych wskazówek, jak radzić sobie z irytacją i także w ten sposób przybliżać się do osiągnięcia sukcesu w pracy.

Spokój wewnętrzny to nasza tajna broń. Poradnik „Zarządzanie stresem” zawiera wiele cennych wskazówek, jak radzić sobie z irytacją i także w ten sposób przybliżać się do osiągnięcia sukcesu w pracy.

Ebook

Zarządzanie czasemZarządzanie czasem

Heinz Hütter

Stwierdzenie „czas to pieniądz” nigdy chyba nie straci swojej aktualności. Z poradnika Heinza Hüttera dowiemy się, jak efektywnie gospodarować tym bardzo cennym dobrem.

Stwierdzenie „czas to pieniądz” nigdy chyba nie straci swojej aktualności. Z poradnika Heinza Hüttera dowiemy się, jak efektywnie gospodarować tym bardzo cennym dobrem.

Ebook

Kształtowanie dobrych relacji...Kształtowanie dobrych relacji z klientami

Peter Kenzelmann

Pradnik Petera Kenzelmanna w atrakcyjny i przystępny sposób opisuje, jak w codziennej praktyce budować kontakt między firmą a klientami.

Pradnik Petera Kenzelmanna w atrakcyjny i przystępny sposób opisuje, jak w codziennej praktyce budować kontakt między firmą a klientami.

Ebook

Zarządzanie projektemZarządzanie projektem

Wolfgang Lessel

Poradnik Wolfganga Lessla to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy chcą efektywnie zarządzać projektami. Udowadnia, że kluczem do sukcesu są jasno sprecyzowane założenia i dobra organizacja pracy.

Poradnik Wolfganga Lessla to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy chcą efektywnie zarządzać projektami. Udowadnia, że kluczem do sukcesu są jasno sprecyzowane założenia i dobra organizacja pracy.

Ebook

Pozyskiwanie klientówPozyskiwanie klientów

Gitte Härter

Z nowoczesnego poradnika Gitte Härter dowiemy się, jak tworzyć wizerunek firmy, aby klienci chcieli korzystać z jej usług.

Z nowoczesnego poradnika Gitte Härter dowiemy się, jak tworzyć wizerunek firmy, aby klienci chcieli korzystać z jej usług.

Ebook

Strategia planowania karieryStrategia planowania kariery

Stella U. Molitor

Poradnik dla wszystkich, którzy chcieliby stawić czoła niepewności panującej na rynku pracy. Niezbędny w tworzeniu indywidualnej strategii rozwoju zawodowego lub przy zmianie jego kierunku.

Poradnik dla wszystkich, którzy chcieliby stawić czoła niepewności panującej na rynku pracy. Niezbędny w tworzeniu indywidualnej strategii rozwoju zawodowego lub przy zmianie jego kierunku.

Informacje o formacie
PDF zabezpieczony znakiem wodnym (bez DRM)

Format używany do prezentacji książek lub czasopism, które wymagają formatu stronicowanego, ponieważ ich treść nie może dopasować się dowolnie (swobodnie) do szerokości ekranu. Pliki PDF zawierają interaktywne spisy treści, linkujące przypisy i inne rozwiązania stosowane w tekstach elektronicznych. Proporcjonalne rozmieszczenie elementów na stronie sprawdza się w urządzeniach wyposażonych w duże ekrany.

Możesz go przeczytać na dowolnym urządzeniu z zainstalowanym odpowiednim oprogramowaniem (np. Adobe Reader)