Typ publikacji

Polecamy

Wydawca

Cena

Format

Zasięg

Słowa kluczowe

  • przedsiębiorstwo

Wyniki wyszukiwania: (291)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Eprasa

Puls BiznesuPuls Biznesu

zobacz pasujące (1 175)

Źródło informacji gospodarczo-biznesowej. Dziennik skierowany do kadry zarządzającej, osób podejmujących kluczowe dla firm decyzje oraz wszystkich zainteresowanych tematyką związaną z finansami.

Źródło informacji gospodarczo-biznesowej. Dziennik skierowany do kadry zarządzającej, osób podejmujących kluczowe dla firm decyzje oraz wszystkich zainteresowanych tematyką związaną z finansami.

Eprasa

Własny Biznes: FranchisingWłasny Biznes: Franchising

zobacz pasujące (53)

Kompendium wiedzy i źródło inspiracji zarówno dla właścicieli małych i średnich firm, jak i tych, których interesują obecne trendy w biznesie i którzy poszukają dobrego pomysłu na własną firmę.

Kompendium wiedzy i źródło inspiracji zarówno dla właścicieli małych i średnich firm, jak i tych, których interesują obecne trendy w biznesie i którzy poszukają dobrego pomysłu na własną firmę.

Ebook

Strategia błękitnego oceanu. Wyd...Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone

W. Chan Kim

Nowa przedmowa, zaktualizowane analizy przykładów, nowe rozdziały. Rozszerzone wydanie bestsellera, który podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces.

Nowa przedmowa, zaktualizowane analizy przykładów, nowe rozdziały. Rozszerzone wydanie bestsellera, który podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces.

Ebook

Badania jako podstawa projektowa...Badania jako podstawa projektowania user experience

Iga Mościchowska

Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Pokazuje związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem są intuicyjne, wartościowe produkty.

Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Pokazuje związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem są intuicyjne, wartościowe produkty.

Ebook

Wyznaczanie celówWyznaczanie celów

Aneta Jakubiak-Mirończuk

Zasady wyznaczania celów handlowcom – sposób na motywowanie pracowników do skuteczniejszej realizacji planów sprzedażowych firmy.

Zasady wyznaczania celów handlowcom – sposób na motywowanie pracowników do skuteczniejszej realizacji planów sprzedażowych firmy.

Eprasa

My Company PolskaMy Company Polska

zobacz pasujące (5)

Magazyn skierowany do właścicieli małych i średnich firm oraz ich menedżerów. Pomaga w prowadzeniu biznesu, informuje o sprawach dla przedsiębiorców najważniejszych, inspiruje do rozwoju.

Magazyn skierowany do właścicieli małych i średnich firm oraz ich menedżerów. Pomaga w prowadzeniu biznesu, informuje o sprawach dla przedsiębiorców najważniejszych, inspiruje do rozwoju.

Ebook

Techniki menedżerskieTechniki menedżerskie

Jan Antoszkiewicz

Opis wybranych metod i technik stosowanych w zarządzaniu przedsiębiorstwem ze szczególnym uwzględnieniem skuteczności i efektywności oddziaływania.

Opis wybranych metod i technik stosowanych w zarządzaniu przedsiębiorstwem ze szczególnym uwzględnieniem skuteczności i efektywności oddziaływania.

Ebook

Negocjowanie i zawieranie umów h...Negocjowanie i zawieranie umów handlowych

Wojciech Budzyński

Omówienie zagadnień związanych z negocjacjami handlowymi. Instruuje m.in., jak zawierać umowy i unikać przy tym niebezpieczeństw i pułapek. Poradnik skierowany do szerokiego środowiska biznesowego.

Omówienie zagadnień związanych z negocjacjami handlowymi. Instruuje m.in., jak zawierać umowy i unikać przy tym niebezpieczeństw i pułapek. Poradnik skierowany do szerokiego środowiska biznesowego.

Ebook

Ekonomia przedsiębiorstwEkonomia przedsiębiorstw

Pål Carlsson

Rachunek zysków i strat. Kształtowanie cen. Optymalizacja podatkowa. Z tym poradnikiem rozwiążesz wszelkie wątpliwości związane z ekonomią i rachunkowością.

Rachunek zysków i strat. Kształtowanie cen. Optymalizacja podatkowa. Z tym poradnikiem rozwiążesz wszelkie wątpliwości związane z ekonomią i rachunkowością.

Ebook

O wartości zaufaniaO wartości zaufania

Katarzyna Żądło

Interdyscyplinarne ujęcie fundamentalnej roli zaufania z perspektywy przedsiębiorstwa i jego obecności na rynku kapitałowym. Monografia omawia też wpływ zaufania na wycenę przedsiębiorstwa.

Interdyscyplinarne ujęcie fundamentalnej roli zaufania z perspektywy przedsiębiorstwa i jego obecności na rynku kapitałowym. Monografia omawia też wpływ zaufania na wycenę przedsiębiorstwa.

Ebook

Potencjał nauki a innowacyjność...Potencjał nauki a innowacyjność regionów

Agnieszka Olechnicka

Publikacja, która podejmuje pytania związane z regionalnym potencjałem nauki i innowacyjnym rozwojem danego rozwoju. Zagadnienie analizowane są z punktu widzenia sektorów naukowego i biznesu.

Publikacja, która podejmuje pytania związane z regionalnym potencjałem nauki i innowacyjnym rozwojem danego rozwoju. Zagadnienie analizowane są z punktu widzenia sektorów naukowego i biznesu.

Ebook

Wycena akcji a sprawozdawczość f...Wycena akcji a sprawozdawczość finansowa

Karol Marek Klimczak

Przegląd metod związanych z analizą relacji zachodzących między wartością spółek giełdowych a dostępnymi informacjami ze sprawozdań finansowych publikowanych cyklicznie.

Przegląd metod związanych z analizą relacji zachodzących między wartością spółek giełdowych a dostępnymi informacjami ze sprawozdań finansowych publikowanych cyklicznie.

Ebook

Potencjał biznesowy mediów społe...Potencjał biznesowy mediów społecznościowych

Katarzyna Bachnik

Wnikliwa charakterystyka mediów społecznościowych pod kątem ich potencjału i znaczenia dla przedsiębiorstw. Udowadnia, że globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji.

Wnikliwa charakterystyka mediów społecznościowych pod kątem ich potencjału i znaczenia dla przedsiębiorstw. Udowadnia, że globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji.

Ebook

Nowoczesna rekrutacja 2015Nowoczesna rekrutacja 2015

Magazyn, który pokazuje trendy i zmiany zachodzące na rynku pracy, zarówno na rynku kandydata jak i pracodawcy. Niniejsze wydanie omawia zjawiska i nowości na rynku rekrutacji i employer brandingu.

Magazyn, który pokazuje trendy i zmiany zachodzące na rynku pracy, zarówno na rynku kandydata jak i pracodawcy. Niniejsze wydanie omawia zjawiska i nowości na rynku rekrutacji i employer brandingu.