Typ publikacji

Wydawca

Cena

Format

Słowa kluczowe

  • public relations

Wyniki wyszukiwania: (28)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Ebook

Komunikacja w mediach społecznoś...Komunikacja w mediach społecznościowych

Wojciech Gustowski

Publikacja, która omawia fenomen social mediów oraz nowych form komunikowania, jakie wytworzyły się w procesie ich dynamicznego rozwoju.

Publikacja, która omawia fenomen social mediów oraz nowych form komunikowania, jakie wytworzyły się w procesie ich dynamicznego rozwoju.

Ebook

Public relationsPublic relations

Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations. Zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR.

Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations. Zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR.

Ebook

Kreowanie informacjiKreowanie informacji

Wojciech Jabłoński

Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations.

Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations.

Ebook

Miękka siła i dyplomacja publicz...Miękka siła i dyplomacja publiczna Polski

Beata Ociepka

Publikacja poświęcona wykorzystaniu niematerialnych zasobów państwa w stosunkach międzynarodowych.

Publikacja poświęcona wykorzystaniu niematerialnych zasobów państwa w stosunkach międzynarodowych.

Ebook

Tajniki warsztatu legendarnego c...Tajniki warsztatu legendarnego copywritera

Claude Hopkins

Legendarny copywriter Claude Hopkins podpowiada, jak osiągnąć sukces w biznesie opartym na sprzedaży. Poznaj tajniki tworzenia skutecznych tekstów reklamowych!

Legendarny copywriter Claude Hopkins podpowiada, jak osiągnąć sukces w biznesie opartym na sprzedaży. Poznaj tajniki tworzenia skutecznych tekstów reklamowych!

Ebook

Scientific AdvertisingScientific Advertising

Claude Hopkins

Biblia reklamy i marketingu Claude'a Hopkinsa nazywanego „Arystotelesem reklamy”. Pozycja obowiązkowa dla tych, których interesują konkretne rezultaty działań marketingowych.

Biblia reklamy i marketingu Claude'a Hopkinsa nazywanego „Arystotelesem reklamy”. Pozycja obowiązkowa dla tych, których interesują konkretne rezultaty działań marketingowych.

Ebook

Rekiny biznesu w mediachRekiny biznesu w mediach

Aleksandra Ślifirska

Lider, przywódca, potentat – jak sprawić, by otoczenie biznesowe tak Cię postrzegało, i jak nauczyć się kształtowania wizerunku publicznego? O tej niezbędnej dziś sztuce z siedmioma Rekinami Biznesu rozmawia Aleksandra Ślifirska, trenerka komunikacji biznesowej i medialnej. Oto niezwykłe lekcje tworzenia osobistej marki.

Lider, przywódca, potentat – jak sprawić, by otoczenie biznesowe tak Cię postrzegało, i jak nauczyć się kształtowania wizerunku publicznego? O tej niezbędnej dziś sztuce z siedmioma Rekinami Biznesu rozmawia Aleksandra Ślifirska, trenerka komunikacji biznesowej i medialnej. Oto niezwykłe lekcje tworzenia osobistej marki.

Ebook

Rynek i marketing w pigułceRynek i marketing w pigułce

Tadeusz Wojciechowski

Syntetyczne ujęcie zagadnień z dziedziny marketingu. Zawiera „bloki tematyczne” odpowiadające podstawom wiedzy marketingowej. Struktura publikacji ułatwia znalezienie oraz zrozumienie konkretnego tematu.

Syntetyczne ujęcie zagadnień z dziedziny marketingu. Zawiera „bloki tematyczne” odpowiadające podstawom wiedzy marketingowej. Struktura publikacji ułatwia znalezienie oraz zrozumienie konkretnego tematu.

Ebook

Medialne lwy dla rekinów biznesuMedialne lwy dla rekinów biznesu

Aleksandra Ślifirska

Biblia biznesmena. Najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają w niej, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie.

Biblia biznesmena. Najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają w niej, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie.

Ebook

Gra o Biały DomGra o Biały Dom

Joseph Cummins

Monografia, jakiej do tej pory nie było! Ponad 225 lat dziejów amerykańskich wyborów prezydenckich, naznaczonych matactwami oraz wzajemnym obrzucaniem się błotem. Przed nami pasjonująca historia igrzysk insynuacji, obelg, manipulacji i czarnego PR.

Monografia, jakiej do tej pory nie było! Ponad 225 lat dziejów amerykańskich wyborów prezydenckich, naznaczonych matactwami oraz wzajemnym obrzucaniem się błotem. Przed nami pasjonująca historia igrzysk insynuacji, obelg, manipulacji i czarnego PR.

Ebook

Content Marketing i Social MediaContent Marketing i Social Media

Barbara Stawarz-García

Drugie, poszerzone wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.

Drugie, poszerzone wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.

Rewolucja social media Michał Franciszek Sadowski Wydawca: Onepress MOBI + EPUB + PDF (w wersji papierowej 216 stron)
Ebook

Siła narracji marketingowejSiła narracji marketingowej

Mirosław M. Bujko

To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujki dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego użycia, odwołującą się do praktycznych przykładów. Marketing, PR czy manipulacja, a może wszystko razem? Autorzy pokazują, że odpowiedzią na każdy problem może być słowo – niczym zaklęcie, wypowiadane, by rzeczywistość zmieniła się zgodnie z życzeniem.

Siła narracji marketingowej Mirosław M. Bujko Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB (w wersji papierowej 232 strony)

To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujki dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego użycia, odwołującą się do praktycznych przykładów. Marketing, PR czy manipulacja, a może wszystko razem? Autorzy pokazują, że odpowiedzią na każdy problem może być słowo – niczym zaklęcie, wypowiadane, by rzeczywistość zmieniła się zgodnie z życzeniem.