Audiobook

Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę

Współtwórca:
Wydawca:
Format:
29,90 zł
Skonfiguruj szybki zakup Do schowka

Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę - Opis

Stereotypy z natury rzeczy opierają się na niedokładnej wiedzy i powszechnych opiniach. Także utarte poglądy na temat prowadzenia firmy mogą bardzo pomóc w jej... upadku. Wiadomo, że na polityce, piłce nożnej i prowadzeniu biznesu teoretycznie znają się wszyscy - szczególnie ci, którzy nie mają z tymi dziedzinami wiele wspólnego. Dlatego, by uniknąć strzelenia samobójczej bramki, lepiej sięgnij po rzetelną i praktyczną dawkę informacji.
Schematy, według których działają osoby otwierające firmy, często są do siebie podobne. Tak samo jak pytania, które sobie zadają, i mity, w które wierzą. W tej książce prawdziwe odpowiedzi na realne pytania przedsiębiorców zostały zebrane w formie krótkich, konkretnych porad. Wykorzystaj je. Po co masz powielać te same błędy, które popełniło przed Tobą już wiele osób?
Nie zakładaj firmy, opierając się na „dobrych radach” wszechwiedzących życzliwych. Skorzystaj z doświadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. Były reporter radiowy, współpracował również z prasą i telewizją. Wspiera małe firmy – takie jak Twoja – w ich codziennej działalności. Przytoczone w tej książce sytuacje są z życia wzięte i mają oparcie w uznanych regułach, którym podlegają firmy działające w gospodarce wolnorynkowej.
Dowiedz się:
– Czy na genialnych pomysłach da się zarobić?
– Na czym można zaoszczędzić, uruchamiając firmę?
– Jak nie marnować pieniędzy na reklamę i efektywnie wykorzystać internet?
– Kiedy kryzys może być szansą na rozwój?
– Jak sprawić, aby klient polecał nas swoim znajomym?

O Autorze:
Marek Jankowski – przedsiębiorca, absolwent ekonomii i dziennikarz. Właściciel firmy Atomedia Consulting wydającej czasopismo dla przedsiębiorców "Branża Dziecięca", kierowane do firm oferujących zabawki i artykuły dziecięce. Doradca w zakresie marketingu i public relations. Jest założycielem i prowadzącym jednego z pierwszych w Polsce centrów edukacyjnych, które oferuje zajęcia i produkty wspomagające rozwój niemowląt i małych dzieci. W prosty sposób wyjaśnia najbardziej zawiłe tematy, ale niekiedy potrafi także skomplikować nawet te najprostsze.

Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę - Informacje szczegółowe

Miejsce i rok wydania:
Gliwice 2019
Rodzaj publikacji:
Język publikacji:
Rok pierwszej publikacji książkowej:
2012
ISBN:
978-83-246-5543-4
Czas nagrania:
06:01:26
Zabezpieczenie:
Liczba plików do pobrania:
29 (mp3)
Rozmiar plików do pobrania:
mp3 220,19 MB

Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę - Opinie i Komentarze

Podobne publikacje

Audiobook

Mit przedsiębiorczościMit przedsiębiorczości

Michael E. Gerber

Poradnik znawcy tematu, którego warsztaty z przedsiębiorczości przyciągają tysiące właścicieli i menedżerów firm na całym świecie. Doradzi, jak rozwijać własny biznes w sposób produktywny i pewny.

Poradnik znawcy tematu, którego warsztaty z przedsiębiorczości przyciągają tysiące właścicieli i menedżerów firm na całym świecie. Doradzi, jak rozwijać własny biznes w sposób produktywny i pewny.

Audiobook

MarketingMarketing

Brian Tracy

Jak skutecznie docierać do klientów i przekonać ich do zakupu twoich produktów lub usług? W poradniku słynnego Briana Tracy znajdziesz 21 praktycznych wskazówek marketingowych, które będziesz mógł od razu wdrożyć w swojej firmie.

Jak skutecznie docierać do klientów i przekonać ich do zakupu twoich produktów lub usług? W poradniku słynnego Briana Tracy znajdziesz 21 praktycznych wskazówek marketingowych, które będziesz mógł od razu wdrożyć w swojej firmie.

Audiobook

Przywództwo skoncentrowane na za...Przywództwo skoncentrowane na zasadach

Stephen R. Covey

Poradnik, który uczy, jak trzymać się z życiu zawodowym i prywatnym zasady złotego środka. Kopalnia wiedzy o stosowaniu psychologii w biznesie i osiąganiu jak najlepszych rezultatów.

Poradnik, który uczy, jak trzymać się z życiu zawodowym i prywatnym zasady złotego środka. Kopalnia wiedzy o stosowaniu psychologii w biznesie i osiąganiu jak najlepszych rezultatów.

Audiobook

Menedżer skutecznyMenedżer skuteczny

Peter F. Drucker

Poradnik dla każdego menedżera, który chce nauczyć się działać efektywnie i osiągać coraz lepsze rezultaty. Wyjaśnia, jak wyrobić w sobie nawyki, które otwierają drzwi do kariery zawodowej.

Poradnik dla każdego menedżera, który chce nauczyć się działać efektywnie i osiągać coraz lepsze rezultaty. Wyjaśnia, jak wyrobić w sobie nawyki, które otwierają drzwi do kariery zawodowej.

Audiobook

Model StoryBrand – zbuduj skutec...Model StoryBrand – zbuduj skuteczny przekaz dla swoj...

Donald Miller

Niezastąpiony poradnik dla osób, prowadzących własny biznes! Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem ogromnego przedsiębiorstwa, niewielkiej firmy, czy też politykiem ubiegającym się o głosy wyborców, Donald Miller na zawsze odmieni to, jak mówisz o sobie, o swojej działalności i o wartości, którą twoja marka wnosi w życie klientów.

Niezastąpiony poradnik dla osób, prowadzących własny biznes! Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem ogromnego przedsiębiorstwa, niewielkiej firmy, czy też politykiem ubiegającym się o głosy wyborców, Donald Miller na zawsze odmieni to, jak mówisz o sobie, o swojej działalności i o wartości, którą twoja marka wnosi w życie klientów.

Audiobook

Jednominutowy Menedżer spotyka m...Jednominutowy Menedżer spotyka małpę

dr Ken Blanchard

Poradnik, który z poczuciem humoru wprowadza w tajniki efektywnego zarządzania zespołem pracowników. Dla wszystkich menedżerów, którzy chcą mieć wolne weekendy i osiągać jak najlepsze rezultaty.

Poradnik, który z poczuciem humoru wprowadza w tajniki efektywnego zarządzania zespołem pracowników. Dla wszystkich menedżerów, którzy chcą mieć wolne weekendy i osiągać jak najlepsze rezultaty.

Informacje o formacie
Audiobook w formacie mp3, można odsłuchiwać na komputerze przy pomocy programów do odtwarzania dźwięków (np. Winamp, Real Player), w odtwarzaczach multimedialnych przeznaczonych do odsłuchiwania formatu MP3 oraz w innych urządzeniach wyposażonych w odtwarzacz MP3 lub odpowiednie oprogramowanie.