Typ publikacji

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

Format

Robert Stępowski - liczba pozycji (4)

Widok:
Na stronie:
Ebook

Marketing terytorialnyMarketing terytorialny

Robert Stępowski

Jedna z niewielu publikacji na polskim rynku wydawniczym, łącząca akademicką teorię z samorządową praktyką. Jej autorem jest Robert Stępowski, jeden z najbardziej znanych polskich ekspertów, zajmujących się tematyką marketingu miejsc, a także autor corocznego badania samorządowych budżetów promocyjnych.

Jedna z niewielu publikacji na polskim rynku wydawniczym, łącząca akademicką teorię z samorządową praktyką. Jej autorem jest Robert Stępowski, jeden z najbardziej znanych polskich ekspertów, zajmujących się tematyką marketingu miejsc, a także autor corocznego badania samorządowych budżetów promocyjnych.

Ebook

Jak wygrać wybory samorządowe 2018?Jak wygrać wybory samorządowe 2018?

Robert Stępowski

Czy tradycyjne metody promocji – ulotki, billboardy, plakaty – są jeszcze skuteczne? Czy warto reklamować komitet i kandydata w regionalnej prasie? Na co zwrócić uwagę, przygotowując program wyborczy? Oto napisany po nowelizacji Kodeksu wyborczego poradnik w formie 61 najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi. Kandydaci na stanowiska samorządowe dowiedzą się z niego, które narzędzia i w jakich sytuacjach stosować oraz jak się komunikować z poszczególnymi grupami wyborców.

Czy tradycyjne metody promocji – ulotki, billboardy, plakaty – są jeszcze skuteczne? Czy warto reklamować komitet i kandydata w regionalnej prasie? Na co zwrócić uwagę, przygotowując program wyborczy? Oto napisany po nowelizacji Kodeksu wyborczego poradnik w formie 61 najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi. Kandydaci na stanowiska samorządowe dowiedzą się z niego, które narzędzia i w jakich sytuacjach stosować oraz jak się komunikować z poszczególnymi grupami wyborców.

Ebook

Marketing politycznyMarketing polityczny

Robert Stępowski

Jak przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik oraz klasycznych i nowoczesnych kanałów komunikacji z wyborcami? Odpowiedź znajdziesz w książce „Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?”, której autorem jest Robert Stępowski, uznany ekspert z zakresu marketingu terytorialnego i politycznego, doradca i szkoleniowiec.

Jak przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik oraz klasycznych i nowoczesnych kanałów komunikacji z wyborcami? Odpowiedź znajdziesz w książce „Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?”, której autorem jest Robert Stępowski, uznany ekspert z zakresu marketingu terytorialnego i politycznego, doradca i szkoleniowiec.