Roszczeniowy klient - Opis

Poradnik, który uczy, jak postępować z klientami w sytuacji, gdy ich oczekiwania są bezzasadne lub gdy złożone przez nich reklamacje należy uznać.

„Na pewno zdarza Ci się rozmawiać z klientami, którzy przyjmują postawę roszczeniową i żądają od Ciebie spełnienia ich oczekiwań. Sprawdź, jak poradzić sobie z trudnymi sytuacjami w kontaktach handlowych, tak żeby nie zrazić klienta, utrzymać współpracę i jednocześnie obronić swoje stanowisko w rozmowach z niezadowolonym klientem”.

Fragment wstępu



Z niniejszego poradnika dowiedz się, kiedy i jak asertywnie odmawiać, by mieć szansę na dalszą współpracę z klientem.

Roszczeniowy klient - Informacje szczegółowe

Miejsce i rok wydania:
Warszawa 2013
Rodzaj publikacji:
Język publikacji:
ISBN:
978-837-677-332-2
Zabezpieczenie:
znak wodny
Liczba plików do pobrania:
1 (pdf)
Rozmiar plików do pobrania:
pdf 1,89 MB

Roszczeniowy klient - Opinie i Komentarze

Podobne publikacje

Ebook

Zarządzanie zmianą w obszarze op...Zarządzanie zmianą w obszarze opinii klienta

Artur Preus

Eksperckie porady z zakresu zarządzania zmianą. Publikacja dla przedsiębiorców, którzy chcą lepiej rozumieć oczekiwania swoich klientów.

Eksperckie porady z zakresu zarządzania zmianą. Publikacja dla przedsiębiorców, którzy chcą lepiej rozumieć oczekiwania swoich klientów.

Ebook

Obiekcje klientaObiekcje klienta

Anna Syrek-Kosowska

Poradnik dla handlowców. Przybliża techniki i strategie, które służą do wykorzystywania obiekcji klienta do pozytywnego zamknięcia sprzedaży.

Poradnik dla handlowców. Przybliża techniki i strategie, które służą do wykorzystywania obiekcji klienta do pozytywnego zamknięcia sprzedaży.

Ebook

Odejście KAM-aOdejście KAM-a

Luiza Woźniak

Poradnik, który omawia strategie związane z odejściem pracownika obsługującego kluczowych klientów – key account menedżera (KAM-a), na przykładzie dwóch firm stosujących różne rozwiązania.

Poradnik, który omawia strategie związane z odejściem pracownika obsługującego kluczowych klientów – key account menedżera (KAM-a), na przykładzie dwóch firm stosujących różne rozwiązania.

Ebook

Redukcja czasu przezbrojeńRedukcja czasu przezbrojeń

Michał Nowacki

Poradnik, który omawia metodę SMED. Dowiesz się z niego, jak przeprowadzać analizę aktualnych warunków przezbrajania, wdrażać krok po kroku SMED. Poznasz też inne metody skracania czasu przezbrojeń.

Poradnik, który omawia metodę SMED. Dowiesz się z niego, jak przeprowadzać analizę aktualnych warunków przezbrajania, wdrażać krok po kroku SMED. Poznasz też inne metody skracania czasu przezbrojeń.

Ebook

Planowanie w systemie kanban – c...Planowanie w systemie kanban – case study

Radosław Jurek

Poradnik prezentujący narzędzie kontroli zapasu, przesyłania informacji i synchronizacji operacji w ramach procesu produkcji.

Poradnik prezentujący narzędzie kontroli zapasu, przesyłania informacji i synchronizacji operacji w ramach procesu produkcji.

Ebook

Logistyka wewnętrzna firmyLogistyka wewnętrzna firmy

Dominika Babalska

Poradnik dla przedsiębiorców, którzy chcą zoptymalizować funkcjonowanie swoich firm. Wyjaśnia, na czym polega reorganizacja przepływu materiałów. Opisuje elementy pętli logistycznej i jej przebieg.

Poradnik dla przedsiębiorców, którzy chcą zoptymalizować funkcjonowanie swoich firm. Wyjaśnia, na czym polega reorganizacja przepływu materiałów. Opisuje elementy pętli logistycznej i jej przebieg.

Ebook

Lider zespołu w firmie produkują...Lider zespołu w firmie produkującej tworzywa sztuczne

Marzena Leszczyk-Kabacińska

Poradnik, z którego dowiesz się, jak wybrać lidera zespołu, jakie zadania mu przydzielić, jak przygotować go do ich wypełniania oraz jak podwyższać motywację zarówno zespołu, jak i lidera.

Poradnik, z którego dowiesz się, jak wybrać lidera zespołu, jakie zadania mu przydzielić, jak przygotować go do ich wypełniania oraz jak podwyższać motywację zarówno zespołu, jak i lidera.

Ebook

Normowanie pracy – metodyNormowanie pracy – metody

Romuald Wołk

Zbiór informacji o sposobach normowania pracy. W poradniku omówiono dziewięć metod służących do tego celu, m.in. bezpośredniego pomiaru czasu, według badań operacyjnych, porównawczą statystyczną.

Zbiór informacji o sposobach normowania pracy. W poradniku omówiono dziewięć metod służących do tego celu, m.in. bezpośredniego pomiaru czasu, według badań operacyjnych, porównawczą statystyczną.

Ebook

TPM – sposób na bezawaryjność ma...TPM – sposób na bezawaryjność maszyn

Michał Matejczyk

Poradnik, w którym znajdziesz wskazówki, jak awarie, braki i nieplanowaną obsługę ograniczyć do absolutnego minimum.

Poradnik, w którym znajdziesz wskazówki, jak awarie, braki i nieplanowaną obsługę ograniczyć do absolutnego minimum.

Ebook

Rozmowy handloweRozmowy handlowe

Mirosław Smoczyński

Poradnik dla handlowców. Omawia rodzaje rozmów prowadzonych z kontrahentami i podaje wskazówki, który z nich wybrać tak, aby osiągnąć rezultaty najkorzystniejsze dla firmy.

Poradnik dla handlowców. Omawia rodzaje rozmów prowadzonych z kontrahentami i podaje wskazówki, który z nich wybrać tak, aby osiągnąć rezultaty najkorzystniejsze dla firmy.

Ebook

Budżet działów sprzedażyBudżet działów sprzedaży

Bartosz Augustyn

Poradnik, który pomaga zaplanować budżet dopasowany do celów i zadań prowadzonej przez Ciebie firmy. Prezentuje kilka metod ustalania budżetu.

Poradnik, który pomaga zaplanować budżet dopasowany do celów i zadań prowadzonej przez Ciebie firmy. Prezentuje kilka metod ustalania budżetu.

Ebook

Błędy w sprzedażyBłędy w sprzedaży

Wiesław Grzesik

Poradnik, który podpowiada, jak wyeliminować błędy i stosować skuteczne techniki sprzedaży.

Poradnik, który podpowiada, jak wyeliminować błędy i stosować skuteczne techniki sprzedaży.

Ebook

BiznesplanBiznesplan

Julita Zdończyk

Poradnik, który wyjaśnia, jak krok po kroku stworzyć biznesplan, który pozwoli Ci pozyskać kredyt czy kapitał od inwestorów.

Poradnik, który wyjaśnia, jak krok po kroku stworzyć biznesplan, który pozwoli Ci pozyskać kredyt czy kapitał od inwestorów.

Ebook

Analiza wyników sprzedażyAnaliza wyników sprzedaży

Julita Zdończyk

Trzy metody analizy wyników sprzedaży wraz z przykładami – pozwalają podjąć działania, które przynoszą zysk, a ograniczają straty.

Trzy metody analizy wyników sprzedaży wraz z przykładami – pozwalają podjąć działania, które przynoszą zysk, a ograniczają straty.

Ebook

Badania ankietoweBadania ankietowe

Magdalena Jarzewska

Przeprowadzenie ankiety może przyczynić się do lepszych wyników sprzedażowych. Jednak tylko jeśli zostanie stworzona prawidłowo. W poradniku znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.

Przeprowadzenie ankiety może przyczynić się do lepszych wyników sprzedażowych. Jednak tylko jeśli zostanie stworzona prawidłowo. W poradniku znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.

Ebook

Ceny – metody ustalaniaCeny – metody ustalania

Waldemar Kos

Ustalenie poziomu cen sprzedawanych produktów tak, aby firma osiągnęła zysk, wymaga odpowiedniej kalkulacji. Poradnik Waldemara Kosa podpowiada, jak optymalnie skalkulować poziom cen.

Ustalenie poziomu cen sprzedawanych produktów tak, aby firma osiągnęła zysk, wymaga odpowiedniej kalkulacji. Poradnik Waldemara Kosa podpowiada, jak optymalnie skalkulować poziom cen.

Ebook

Ocena pracy handlowcaOcena pracy handlowca

Faustyna Kowalska

Sprawdź, jakich błędów unikać podczas rocznej oceny pracownika i jak dobrze się do niej przygotować.

Sprawdź, jakich błędów unikać podczas rocznej oceny pracownika i jak dobrze się do niej przygotować.

Ebook

CoachingCoaching

Katarzyna Kordiuk

Twoi handlowcy mogą pracować lepiej – sposobem, by wyeliminować popełniane przez nich błędy i zwiększyć ich efektywność, jest coaching.

Twoi handlowcy mogą pracować lepiej – sposobem, by wyeliminować popełniane przez nich błędy i zwiększyć ich efektywność, jest coaching.

Ebook

Nieuczciwa konkurencjaNieuczciwa konkurencja

Michał Kuryłek

Miniporadnik, który wprowadza w trudny temat nieuczciwej konkurencji. Podpowie, jak samemu nie naruszać zasad i prawidłowo rozpoznać działania innych firm.

Miniporadnik, który wprowadza w trudny temat nieuczciwej konkurencji. Podpowie, jak samemu nie naruszać zasad i prawidłowo rozpoznać działania innych firm.

Ebook

Odejście KAM-aOdejście KAM-a

Luiza Woźniak

Poradnik, który omawia strategie związane z odejściem pracownika obsługującego kluczowych klientów – key account menedżera (KAM-a), na przykładzie dwóch firm stosujących różne rozwiązania.

Poradnik, który omawia strategie związane z odejściem pracownika obsługującego kluczowych klientów – key account menedżera (KAM-a), na przykładzie dwóch firm stosujących różne rozwiązania.

Ebook

Prezentacja wynikówPrezentacja wyników

Aneta Jakubiak-Mirończuk

Tajniki udanej prezentacji wyników sprzedaży. Aby korzystnie wypaść przed słuchaczami, wcale nie musisz ogłaszać sukcesu firmy.

Tajniki udanej prezentacji wyników sprzedaży. Aby korzystnie wypaść przed słuchaczami, wcale nie musisz ogłaszać sukcesu firmy.

Ebook

Oferta handlowaOferta handlowa

Magdalena Jarzewska

Praktyczny miniporadnik dla handlowców - ułatwia dostosowanie prezentacji produktów do wymagań odbiorcy.

Praktyczny miniporadnik dla handlowców - ułatwia dostosowanie prezentacji produktów do wymagań odbiorcy.

Ebook

Relacje z klientemRelacje z klientem

Izabela Kluzek

Poradnik dla handlowców. Zbiór informacji o rozwijaniu relacji z klientami. Omawia typy klientów, zasady skutecznej rozmowy sprzedażowej, błędy popełnia przy współpracy z klientami.

Poradnik dla handlowców. Zbiór informacji o rozwijaniu relacji z klientami. Omawia typy klientów, zasady skutecznej rozmowy sprzedażowej, błędy popełnia przy współpracy z klientami.

Ebook

Samodzielność decyzyjna handlowcówSamodzielność decyzyjna handlowców

Piotr Sokołowski

Poradnik, który pomaga w wyznaczeniu granic samodzielności dla handlowców bez straty dla sprzedaży.

Poradnik, który pomaga w wyznaczeniu granic samodzielności dla handlowców bez straty dla sprzedaży.

Ebook

Obiekcje klientaObiekcje klienta

Anna Syrek-Kosowska

Poradnik dla handlowców. Przybliża techniki i strategie, które służą do wykorzystywania obiekcji klienta do pozytywnego zamknięcia sprzedaży.

Poradnik dla handlowców. Przybliża techniki i strategie, które służą do wykorzystywania obiekcji klienta do pozytywnego zamknięcia sprzedaży.

Ebook

Negocjacje handloweNegocjacje handlowe

Michał Kuryłek

Poradnik, z którego dowiesz się, jak prowadzić negocjacje handlowe, by nie ujawnić poufnych informacji, oraz na jakie kwestie zwracać uwagę przed podpisaniem ostatecznej umowy.

Poradnik, z którego dowiesz się, jak prowadzić negocjacje handlowe, by nie ujawnić poufnych informacji, oraz na jakie kwestie zwracać uwagę przed podpisaniem ostatecznej umowy.

Ebook

Strategie sprzedaży hurtowejStrategie sprzedaży hurtowej

Rafał Mysiorek

Pomocne w planowaniu działań przedsiębiorstwa, szczegółowe opisy kilku strategii sprzedaży hurtowej.

Pomocne w planowaniu działań przedsiębiorstwa, szczegółowe opisy kilku strategii sprzedaży hurtowej.

Ebook

Rozmowy handloweRozmowy handlowe

Mirosław Smoczyński

Poradnik dla handlowców. Omawia rodzaje rozmów prowadzonych z kontrahentami i podaje wskazówki, który z nich wybrać tak, aby osiągnąć rezultaty najkorzystniejsze dla firmy.

Poradnik dla handlowców. Omawia rodzaje rozmów prowadzonych z kontrahentami i podaje wskazówki, który z nich wybrać tak, aby osiągnąć rezultaty najkorzystniejsze dla firmy.

Ebook

Współpraca działu sprzedaży i ma...Współpraca działu sprzedaży i marketingu

Piotr Leśniewski

Poradnik, którego celem jest wskazanie sposobów na usprawnienie komunikacji i współpracy między działami sprzedaży i marketingu.

Poradnik, którego celem jest wskazanie sposobów na usprawnienie komunikacji i współpracy między działami sprzedaży i marketingu.

Ebook

Wynagradzanie handlowcówWynagradzanie handlowców

Julita Zdończyk

Dowiedz się, jak wyliczać premie, żeby motywowała ona handlowców do zwiększonej sprzedaży, i jak uniknąć błędów przy ustalaniu systemu wynagrodzeń dla pracowników.

Dowiedz się, jak wyliczać premie, żeby motywowała ona handlowców do zwiększonej sprzedaży, i jak uniknąć błędów przy ustalaniu systemu wynagrodzeń dla pracowników.

Informacje o formacie
PDF zabezpieczony znakiem wodnym (bez DRM)

Format używany do prezentacji książek lub czasopism, które wymagają formatu stronicowanego, ponieważ ich treść nie może dopasować się dowolnie (swobodnie) do szerokości ekranu. Pliki PDF zawierają interaktywne spisy treści, linkujące przypisy i inne rozwiązania stosowane w tekstach elektronicznych. Proporcjonalne rozmieszczenie elementów na stronie sprawdza się w urządzeniach wyposażonych w duże ekrany.

Możesz go przeczytać na dowolnym urządzeniu z zainstalowanym odpowiednim oprogramowaniem (np. Adobe Reader)