Ruiny
Ruiny - Opis
Gdy Rigg z przyjaciółmi przeszedł Mur oddzielający jedyny znany im świat od świata, którego nie potrafią sobie wyobrazić, miał nadzieję, że prowadzi ich w bezpieczne miejsce. Ale zagrożenia, jakie niesie ten świat, nie tak łatwo dostrzec.
Rigg, Umbo i Param wiedzą, że nie mogą ufać Vadeshowi – maszynie w ludzkiej postaci, stworzonej po to, by oszukiwać i zwodzić – ale teraz stracili również pewność, że mogą ufać sobie nawzajem. Jednak nie mają wielkiego wyboru. Rigg potrafi odczytać ścieżki przeszłości, ale jeszcze nie dostrzega czekającego ich niebezpieczeństwa: w stronę Ogrodu zmierza niszczycielska, śmiertelnie groźna siła. Jeśli Rigg, Umbo i Param nie zdołają działać wspólnie, by zmienić przeszłość, nie będzie już przyszłości…
Ruiny - Informacje szczegółowe
Ruiny - Opinie i Komentarze
Podobne publikacje
Dzikie KartyDzikie Karty
Pierwszy tom kultowego cyklu, w nowej edycji rozszerzony o kilka świetnych opowiadań. Alternatywna historia świata, w której obcy wirus uderzył w Ziemię w następstwie II wojny światowej.
Pierwszy tom kultowego cyklu, w nowej edycji rozszerzony o kilka świetnych opowiadań. Alternatywna historia świata, w której obcy wirus uderzył w Ziemię w następstwie II wojny światowej.
Światy równoległeŚwiaty równoległe
Sekcja literacka ŚKF w akcji. Antologia fantastyczna, w której znajdziemy SF twarde i humorystyczne, grozę, groteskę, kryminał oraz fantasy w oszałamiająco różnych odcieniach.
Sekcja literacka ŚKF w akcji. Antologia fantastyczna, w której znajdziemy SF twarde i humorystyczne, grozę, groteskę, kryminał oraz fantasy w oszałamiająco różnych odcieniach.
Dzikie Karty: Wieża asówDzikie Karty: Wieża asów
Gdy po II wojnie światowej obcy wirus zaatakował ludzkość, garstka ocalonych zdobyła nadnaturalne moce. „Wieża Asów” opowiada ich historię. Antologia gigantów literatury SF i fantasy.
Gdy po II wojnie światowej obcy wirus zaatakował ludzkość, garstka ocalonych zdobyła nadnaturalne moce. „Wieża Asów” opowiada ich historię. Antologia gigantów literatury SF i fantasy.
Dzikie Karty: Szalejący dżokerzyDzikie Karty: Szalejący dżokerzy
Czterdzieści lat po pojawieniu się wirusa dzikiej karty geniusz zła przywołuje moce ciemności! Trzeci tom cyklu „Dzikie Karty” pod redakcją samego George’a R. R. Martina.
Czterdzieści lat po pojawieniu się wirusa dzikiej karty geniusz zła przywołuje moce ciemności! Trzeci tom cyklu „Dzikie Karty” pod redakcją samego George’a R. R. Martina.
Odwrócony światOdwrócony świat
Zrujnowany świat. Ludzkość na skraju zagłady. Jej azylem jest miasto, które musi wciąż się przemieszczać, by nie wpaść w pole grawitacyjne, które je unicestwi. Katastrofa jest jednak coraz bliżej...
Zrujnowany świat. Ludzkość na skraju zagłady. Jej azylem jest miasto, które musi wciąż się przemieszczać, by nie wpaść w pole grawitacyjne, które je unicestwi. Katastrofa jest jednak coraz bliżej...
Wojny PrzestrzeniWojny Przestrzeni
Krąg zemsty nie ma końca. Gdy się mścisz, sprawiasz, że twoim tropem rusza inny mściciel. Nie dziś, nie jutro, ale za rok, za dekadę… na pewno! Niczego nie pamiętamy tak dobrze jak doznanych krzywd. Niczego tak nie pragniemy jak wyrównania rachunków. Po świetnym „Pokoju światów” czas na o wiele lepsze „Wojny Przestrzeni”.
Krąg zemsty nie ma końca. Gdy się mścisz, sprawiasz, że twoim tropem rusza inny mściciel. Nie dziś, nie jutro, ale za rok, za dekadę… na pewno! Niczego nie pamiętamy tak dobrze jak doznanych krzywd. Niczego tak nie pragniemy jak wyrównania rachunków. Po świetnym „Pokoju światów” czas na o wiele lepsze „Wojny Przestrzeni”.
Dzikie Karty: Ukryty asDzikie Karty: Ukryty as
Przed czterdziestu laty pozaziemski wirus stworzył obdarzone nadludzkimi możliwościami istoty znane jako asowie i dżokerzy. Od tej pory toczą one walkę o swoje prawa i szacunek... Szósty tom znakomitego cyklu SF „Dzikie Karty” pod redakcją samego George’a R. R. Martina.
Przed czterdziestu laty pozaziemski wirus stworzył obdarzone nadludzkimi możliwościami istoty znane jako asowie i dżokerzy. Od tej pory toczą one walkę o swoje prawa i szacunek... Szósty tom znakomitego cyklu SF „Dzikie Karty” pod redakcją samego George’a R. R. Martina.
Krucjata dzieciKrucjata dzieci
Historia lubi się powtarzać. Mediolanowi po raz kolejny grozi zagłada atomowa, a dzieci znowu przygotowują wyprawę krzyżową. Czy spełnią się ich pragnienia, czy też – jak poprzednio – religijni fanatycy poprowadzą je na śmierć? Czy prawdziwymi potworami są mutanty, które zajęły ruiny Mediolanu, czy ludzie ukrywający się pod miastem? Czy jest miejsce dla Boga tam, gdzie wiara spłonęła w atomowym ogniu?
Historia lubi się powtarzać. Mediolanowi po raz kolejny grozi zagłada atomowa, a dzieci znowu przygotowują wyprawę krzyżową. Czy spełnią się ich pragnienia, czy też – jak poprzednio – religijni fanatycy poprowadzą je na śmierć? Czy prawdziwymi potworami są mutanty, które zajęły ruiny Mediolanu, czy ludzie ukrywający się pod miastem? Czy jest miejsce dla Boga tam, gdzie wiara spłonęła w atomowym ogniu?
Dzikie Karty: Ręka umarlakaDzikie Karty: Ręka umarlaka
Prywatny detektyw i samozwańczy stróż sprawiedliwości na tropie sprawcy mordu, który zmieni bieg świata... „Zachwycające… Ma w sobie wszystko, co pragnąłem zobaczyć w książce z cyklu «DZIKIE KARTY». Interakcje między postaciami i nieoczekiwane zwroty akcji są skomplikowane, zaskakujące oraz przepojone dalekim od sentymentalizmu realizmem, jak wszystko, co stworzył George R. R. Martin” – Austin Grossman
Prywatny detektyw i samozwańczy stróż sprawiedliwości na tropie sprawcy mordu, który zmieni bieg świata... „Zachwycające… Ma w sobie wszystko, co pragnąłem zobaczyć w książce z cyklu «DZIKIE KARTY». Interakcje między postaciami i nieoczekiwane zwroty akcji są skomplikowane, zaskakujące oraz przepojone dalekim od sentymentalizmu realizmem, jak wszystko, co stworzył George R. R. Martin” – Austin Grossman
Dzikie Karty: Jednookie waletyDzikie Karty: Jednookie walety
Na Ellis Island przebudziło się coś tak niebezpiecznego, że wygasiło nawet rozżarzone do białości napięcia między dzikimi kartami a ludźmi… „«Dzikie Karty» to jedna z najoryginalniejszych i najbardziej prowokacyjnych ze wszystkich serii, których akcja jest ulokowana we wspólnym uniwersum” – Peter S. Beagle
Na Ellis Island przebudziło się coś tak niebezpiecznego, że wygasiło nawet rozżarzone do białości napięcia między dzikimi kartami a ludźmi… „«Dzikie Karty» to jedna z najoryginalniejszych i najbardziej prowokacyjnych ze wszystkich serii, których akcja jest ulokowana we wspólnym uniwersum” – Peter S. Beagle
KsenocydKsenocyd
Trzeci, nominowany do Nagrody „Hugo” tom kultowego cyklu Carda! Życiu mieszkańców Lusitanii zagraża inteligentny wirus. Równie wielkie niebezpieczeństwo zbliża się nieuchronnie z kosmosu...
Trzeci, nominowany do Nagrody „Hugo” tom kultowego cyklu Carda! Życiu mieszkańców Lusitanii zagraża inteligentny wirus. Równie wielkie niebezpieczeństwo zbliża się nieuchronnie z kosmosu...
KsenocydKsenocyd
Trzeci, nominowany do Nagrody „Hugo” tom kultowego cyklu Carda! Życiu mieszkańców Lusitanii zagraża inteligentny wirus. Równie wielkie niebezpieczeństwo zbliża się nieuchronnie z kosmosu...
Trzeci, nominowany do Nagrody „Hugo” tom kultowego cyklu Carda! Życiu mieszkańców Lusitanii zagraża inteligentny wirus. Równie wielkie niebezpieczeństwo zbliża się nieuchronnie z kosmosu...
Cień EnderaCień Endera
Świat kultowego Endera widziany oczami innego bohatera. Do walki w obronie ludzkości staje nowy adept Szkoły Bojowej – zahartowany w codziennych ulicznych walkach, ocierający się bezustannie o śmierć…
Świat kultowego Endera widziany oczami innego bohatera. Do walki w obronie ludzkości staje nowy adept Szkoły Bojowej – zahartowany w codziennych ulicznych walkach, ocierający się bezustannie o śmierć…
Alvin CzeladnikAlvin Czeladnik
Czwarty tom cyklu „Opowieści o Alvinie Stwórcy”. Alvin Smith znowu wyrusza w świat i szybko trafia do więzienia, oskarżony przez swego dawnego mistrza o kradzież złotego pługa...
Czwarty tom cyklu „Opowieści o Alvinie Stwórcy”. Alvin Smith znowu wyrusza w świat i szybko trafia do więzienia, oskarżony przez swego dawnego mistrza o kradzież złotego pługa...
Czerwony ProrokCzerwony Prorok
Drugi tom cyklu „Opowieści o Alvinie Stwórcy”. Kiedy gubernator Harrison zaczyna realizować okrutne plany wobec Indian, mimowolnie doprowadza do spotkania obdarzonego potężną mocą białego chłopca z Czerwonym Prorokiem. Na swoją zgubę...
Drugi tom cyklu „Opowieści o Alvinie Stwórcy”. Kiedy gubernator Harrison zaczyna realizować okrutne plany wobec Indian, mimowolnie doprowadza do spotkania obdarzonego potężną mocą białego chłopca z Czerwonym Prorokiem. Na swoją zgubę...
Dzieci ZiemiDzieci Ziemi
Ostatni rozdział przygody na skalę kosmiczną. Wysoko na niebie, na pokładzie „Basiliki”, jedyny żyjący przybysz z Harmonii i Naddusza mimo lat obserwacji wciąż nie znaleźli tego, czego poszukują...
Ostatni rozdział przygody na skalę kosmiczną. Wysoko na niebie, na pokładzie „Basiliki”, jedyny żyjący przybysz z Harmonii i Naddusza mimo lat obserwacji wciąż nie znaleźli tego, czego poszukują...
GościeGoście
Ostatni tom trylogii o chłopcu, który posiada niewytłumaczalny dar widzenia ludzkiej przeszłości. Przed Riggiem największa próba – czeka go podróż nie tylko na inne planety, ale też w inne czasy, od pradziejów ludzkości po koniec ziemskiej cywilizacji. Czy uda mu się uratować dwa światy i na zawsze zakończyć wojnę?
Ostatni tom trylogii o chłopcu, który posiada niewytłumaczalny dar widzenia ludzkiej przeszłości. Przed Riggiem największa próba – czeka go podróż nie tylko na inne planety, ale też w inne czasy, od pradziejów ludzkości po koniec ziemskiej cywilizacji. Czy uda mu się uratować dwa światy i na zawsze zakończyć wojnę?
Gra EnderaGra Endera
Pierwszy tom kultowego cyklu O. S. Carda, jednego z najpopularniejszych autorów SF! Czy ostatnią deską ratunku dla Ziemi, zagrożonej przez obcych, może być dziecko – nawet tak genialne jak Ender?
Pierwszy tom kultowego cyklu O. S. Carda, jednego z najpopularniejszych autorów SF! Czy ostatnią deską ratunku dla Ziemi, zagrożonej przez obcych, może być dziecko – nawet tak genialne jak Ender?
Gra EnderaGra Endera
Pierwszy tom kultowego cyklu O. S. Carda, jednego z najpopularniejszych autorów SF! Czy ostatnią deską ratunku dla Ziemi, zagrożonej przez obcych, może być dziecko – nawet tak genialne jak Ender?
Pierwszy tom kultowego cyklu O. S. Carda, jednego z najpopularniejszych autorów SF! Czy ostatnią deską ratunku dla Ziemi, zagrożonej przez obcych, może być dziecko – nawet tak genialne jak Ender?
Cień HegemonaCień Hegemona
Wojna Ligi została wygrana. Zwycięstwo nad Formidami odniosło dziewięcioro dzieci – geniuszy strategii i taktyki – pod dowództwem Endera Wiggina. To jednak nie koniec zagrożeń czyhających na ludzkość…
Wojna Ligi została wygrana. Zwycięstwo nad Formidami odniosło dziewięcioro dzieci – geniuszy strategii i taktyki – pod dowództwem Endera Wiggina. To jednak nie koniec zagrożeń czyhających na ludzkość…
Mówca UmarłychMówca Umarłych
Drugi tom cyklu, który od lat zachwyca wielbicieli SF! Podbijająca wszechświat ludzkość napotyka obce, inteligentne istoty. Są równie niebezpieczne jak kosmici unicestwieni przez Endera...
Drugi tom cyklu, który od lat zachwyca wielbicieli SF! Podbijająca wszechświat ludzkość napotyka obce, inteligentne istoty. Są równie niebezpieczne jak kosmici unicestwieni przez Endera...
Siódmy synSiódmy syn
Powieść jednego z najpopularniejszych autorów książek fantasy i SF, rekomendowana przez samego Andrzeja Sapkowskiego. W rozsądnym świecie na pewno nic by się nie stało. Ale Bajarz wiedział już, że ten świat wcale nie jest rozsądny. Alvin Junior miał potężnego, niewidzialnego wroga, który nie przegapił nadarzającej się okazji...
Powieść jednego z najpopularniejszych autorów książek fantasy i SF, rekomendowana przez samego Andrzeja Sapkowskiego. W rozsądnym świecie na pewno nic by się nie stało. Ale Bajarz wiedział już, że ten świat wcale nie jest rozsądny. Alvin Junior miał potężnego, niewidzialnego wroga, który nie przegapił nadarzającej się okazji...
Alvin CzeladnikAlvin Czeladnik
Czwarty tom cyklu „Opowieści o Alvinie Stwórcy”. Alvin Smith znowu wyrusza w świat i szybko trafia do więzienia, oskarżony przez swego dawnego mistrza o kradzież złotego pługa...
Czwarty tom cyklu „Opowieści o Alvinie Stwórcy”. Alvin Smith znowu wyrusza w świat i szybko trafia do więzienia, oskarżony przez swego dawnego mistrza o kradzież złotego pługa...
W przededniuW przededniu
Sto lat przed wydarzeniami z „Gry Endera” ludzie sądzili, że są sami w Galaktyce. Powoli torowali sobie drogę do Układu Słonecznego, prowadząc prace badawcze, pozyskując minerały i zakładając kolonie…
Pierwsza wojna z Formidami. Tom 1
Seria: „Orson Scott Card” Wydawca: Prószyński i S-ka MOBI + EPUBSto lat przed wydarzeniami z „Gry Endera” ludzie sądzili, że są sami w Galaktyce. Powoli torowali sobie drogę do Układu Słonecznego, prowadząc prace badawcze, pozyskując minerały i zakładając kolonie…
KsenocydKsenocyd
Trzeci, nominowany do Nagrody „Hugo” tom kultowego cyklu Carda! Życiu mieszkańców Lusitanii zagraża inteligentny wirus. Równie wielkie niebezpieczeństwo zbliża się nieuchronnie z kosmosu...
Trzeci, nominowany do Nagrody „Hugo” tom kultowego cyklu Carda! Życiu mieszkańców Lusitanii zagraża inteligentny wirus. Równie wielkie niebezpieczeństwo zbliża się nieuchronnie z kosmosu...
Mówca UmarłychMówca Umarłych
Drugi tom cyklu, który od lat zachwyca wielbicieli SF! Podbijająca wszechświat ludzkość napotyka obce, inteligentne istoty. Są równie niebezpieczne jak kosmici unicestwieni przez Endera...
Drugi tom cyklu, który od lat zachwyca wielbicieli SF! Podbijająca wszechświat ludzkość napotyka obce, inteligentne istoty. Są równie niebezpieczne jak kosmici unicestwieni przez Endera...
Dzieci umysłuDzieci umysłu
Ostatni tom genialnej sagi science fiction! Mocne zakończenie kosmicznej historii rozpoczętej nagrodzoną Hugo i Nebulą „Grą Endera”.
Ostatni tom genialnej sagi science fiction! Mocne zakończenie kosmicznej historii rozpoczętej nagrodzoną Hugo i Nebulą „Grą Endera”.
KsenocydKsenocyd
Trzeci, nominowany do Nagrody „Hugo” tom kultowego cyklu Carda! Życiu mieszkańców Lusitanii zagraża inteligentny wirus. Równie wielkie niebezpieczeństwo zbliża się nieuchronnie z kosmosu...
Trzeci, nominowany do Nagrody „Hugo” tom kultowego cyklu Carda! Życiu mieszkańców Lusitanii zagraża inteligentny wirus. Równie wielkie niebezpieczeństwo zbliża się nieuchronnie z kosmosu...
W przededniuW przededniu
Sto lat przed wydarzeniami z „Gry Endera” ludzie sądzili, że są sami w Galaktyce. Powoli torowali sobie drogę do Układu Słonecznego, prowadząc prace badawcze, pozyskując minerały i zakładając kolonie…
Pierwsza wojna z Formidami. Tom 1
Seria: „Orson Scott Card” Wydawca: Prószyński i S-ka MP3Sto lat przed wydarzeniami z „Gry Endera” ludzie sądzili, że są sami w Galaktyce. Powoli torowali sobie drogę do Układu Słonecznego, prowadząc prace badawcze, pozyskując minerały i zakładając kolonie…
Dzieci umysłuDzieci umysłu
Ostatni tom genialnej sagi science fiction! Mocne zakończenie kosmicznej historii rozpoczętej „Grą Endera” nagrodzoną Hugo i Nebulą.
Ostatni tom genialnej sagi science fiction! Mocne zakończenie kosmicznej historii rozpoczętej „Grą Endera” nagrodzoną Hugo i Nebulą.
Ender na wygnaniuEnder na wygnaniu
Kolejna część znakomitego cyklu. Koniec dręczących pytań o to, co działo się z Enderem między „Grą Endera” a „Mówcą Umarłych”. Nie koniec jednak zapierających dech w piersiach przygód!
Kolejna część znakomitego cyklu. Koniec dręczących pytań o to, co działo się z Enderem między „Grą Endera” a „Mówcą Umarłych”. Nie koniec jednak zapierających dech w piersiach przygód!
Ender na wygnaniuEnder na wygnaniu
Kolejna część znakomitego cyklu. Koniec dręczących pytań o to, co działo się z Enderem między „Grą Endera” a „Mówcą Umarłych”. Nie koniec jednak zapierających dech w piersiach przygód!
Kolejna część znakomitego cyklu. Koniec dręczących pytań o to, co działo się z Enderem między „Grą Endera” a „Mówcą Umarłych”. Nie koniec jednak zapierających dech w piersiach przygód!
PrzesileniePrzesilenie
Trzeci tom prequelowego cyklu rozgrywającego się sto lat przed wydarzeniami ukazanymi w „Grze Endera”. Kto okaże się ostatnią deską ratunku dla ginącej ludzkości?
Pierwsza wojna z Formidami. Tom 3
Seria: „Orson Scott Card” Wydawca: Prószyński i S-ka MOBI + EPUBTrzeci tom prequelowego cyklu rozgrywającego się sto lat przed wydarzeniami ukazanymi w „Grze Endera”. Kto okaże się ostatnią deską ratunku dla ginącej ludzkości?
Ucieczka cieniaUcieczka cienia
Uczta dla fanów literatury SF! Poszukiwanie ratunku przed śmiertelną chorobą skłania bohaterów powieści do podjęcia kosmicznej misji... Podróż okazuje się jednak bezcelowa, a w czeluściach galaktyki czai się jeszcze jedno wielkie niebezpieczeństwo...
Uczta dla fanów literatury SF! Poszukiwanie ratunku przed śmiertelną chorobą skłania bohaterów powieści do podjęcia kosmicznej misji... Podróż okazuje się jednak bezcelowa, a w czeluściach galaktyki czai się jeszcze jedno wielkie niebezpieczeństwo...
Czerwony ProrokCzerwony Prorok
Drugi tom cyklu „Opowieści o Alvinie Stwórcy”. Kiedy gubernator Harrison zaczyna realizować okrutne plany wobec Indian, mimowolnie doprowadza do spotkania obdarzonego potężną mocą białego chłopca z Czerwonym Prorokiem. Na swoją zgubę...
Drugi tom cyklu „Opowieści o Alvinie Stwórcy”. Kiedy gubernator Harrison zaczyna realizować okrutne plany wobec Indian, mimowolnie doprowadza do spotkania obdarzonego potężną mocą białego chłopca z Czerwonym Prorokiem. Na swoją zgubę...
Uczeń AlvinUczeń Alvin
Trzeci tom cyklu „Opowieści o Alvinie Stwórcy”. Alvin powraca do miejsca swoich narodzin, aby podjąć naukę u kowala. Nie wszystko jednak dobrze się układa w Hatrack River. Już czas, by Alvin nauczył się wykorzystywać magiczne umiejętności, którymi został obdarzony.
Trzeci tom cyklu „Opowieści o Alvinie Stwórcy”. Alvin powraca do miejsca swoich narodzin, aby podjąć naukę u kowala. Nie wszystko jednak dobrze się układa w Hatrack River. Już czas, by Alvin nauczył się wykorzystywać magiczne umiejętności, którymi został obdarzony.
Gra EnderaGra Endera
Pierwszy tom kultowego cyklu O. S. Carda, jednego z najpopularniejszych autorów SF! Czy ostatnią deską ratunku dla Ziemi, zagrożonej przez obcych, może być dziecko – nawet tak genialne jak Ender?
Pierwszy tom kultowego cyklu O. S. Carda, jednego z najpopularniejszych autorów SF! Czy ostatnią deską ratunku dla Ziemi, zagrożonej przez obcych, może być dziecko – nawet tak genialne jak Ender?