Ebook

Sprzedaż i dystrybucja

Wydawca:
Format:
23,00 zł
Skonfiguruj szybki zakup Do schowka

Sprzedaż i dystrybucja - Opis

Poradnik Heiko van Eckerta to doskonałe źródło wiedzy o tym, jak utrzymywać dobre kontakty z klientami i zoptymalizować bieżącą działalność przedsiębiorstwa.

Publikacja skierowana jest zarówno do profesjonalistów, m.in. zawodowych dystrybutorów i menedżerów odpowiedzialnych za utrzymywanie bezpośrednich kontaktów z klientami, jak i tych, którzy planują założenie własnej firmy i chcą dowiedzieć się, jak rozwinąć działalność handlową i nadać jej optymalny kształt.
Poradnik przedstawia wszystkie etapy procesu dystrybucji. Wyjaśnia, na czym polega bezpośredni kontakt z klientami, i omawia różne strategie negocjacyjne.
Jednym ze szczegółowo opisanych zagadnień jest zarządzanie dystrybucją. Z publikacji Heiko van Eckerta dowiemy się, jak nią skutecznie kierować, dopasowywać do potrzeb klientów i najkorzystniej prezentować produkty. W książce wytłumaczono też, na czym polega fenomen „customeyes”, czyli patrzenia na świat oczami klienta.
Krótko mówiąc, poradnik Heiko van Eckerta przedstawia najskuteczniejsze strategie, które należy stosować, aby sprzedawać więcej i lepiej. Jest doskonałym kompendium wiedzy, które w skondensowanej formie dostarcza niezbędnych informacji dotyczących tego zagadnienia.
Publikację wzbogacają zestawy kontrolne, stanowiące pomoc w rozwiązywaniu przeróżnych problemów. Przygotowane zostały tak, by można z nich było łatwo korzystać i stosować je w konkretnych sytuacjach.

Sprzedaż i dystrybucja - Informacje szczegółowe

Współtwórca:
Miejsce i rok wydania:
Warszawa 2009
Rodzaj publikacji:
Język publikacji:
Tytuł oryginalny:
Vertrieb
Język oryginalny publikacji:
niemiecki
ISBN:
978-837-802-044-8
Zabezpieczenie:
znak wodny
Liczba plików do pobrania:
1 (pdf)
Rozmiar plików do pobrania:
pdf 10,6 MB

Sprzedaż i dystrybucja - Opinie i Komentarze

Podobne publikacje

Ebook

Techniki sprzedażyTechniki sprzedaży

Lennart Rosell

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? Odpowiedź na to niezwykle istotne pytanie znajdziesz w poradniku Lennarta Rosella.

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? Odpowiedź na to niezwykle istotne pytanie znajdziesz w poradniku Lennarta Rosella.

Ebook

Wygraj klientaWygraj klienta

Marcin Paweł Panek

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Ebook

Badania ankietoweBadania ankietowe

Magdalena Jarzewska

Przeprowadzenie ankiety może przyczynić się do lepszych wyników sprzedażowych. Jednak tylko jeśli zostanie stworzona prawidłowo. W poradniku znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.

Przeprowadzenie ankiety może przyczynić się do lepszych wyników sprzedażowych. Jednak tylko jeśli zostanie stworzona prawidłowo. W poradniku znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.

Ebook

Spotkanie z klientemSpotkanie z klientem

Artur Wojciechowski

Jak skutecznie przeprowadzić rozmowę z klientem? Jak sprawić, by każde spotkanie kończyło się sukcesem? Jak osiągać najwyższe wyniki w sprzedaży? O tym w poradniku Artura Wojciechowskiego.

Jak skutecznie przeprowadzić rozmowę z klientem? Jak sprawić, by każde spotkanie kończyło się sukcesem? Jak osiągać najwyższe wyniki w sprzedaży? O tym w poradniku Artura Wojciechowskiego.

Ebook

Zarządzanie sprzedażąZarządzanie sprzedażą

Brian Tracy

Poradnik, w którym znakomity amerykański fachowiec w dziedzinie rozwoju biznesu zdradza przepis na sukces w zarządzaniu sprzedażą.

Poradnik, w którym znakomity amerykański fachowiec w dziedzinie rozwoju biznesu zdradza przepis na sukces w zarządzaniu sprzedażą.

Ebook

Marketing 4.0Marketing 4.0

Hermawan Kartajaya

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Marketing 4.0

Era cyfrowa

Hermawan Kartajaya Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB (w wersji papierowej 184 strony)

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Ebook

Dzwonisz, sprzedajesz!Dzwonisz, sprzedajesz!

Artur Affek

Poradnik zawiera cenne wskazówki dotyczące sprzedaży przez telefon. Zachęca do opracowania własnych technik sprzedaży. Pozycja obowiązkowa dla każdego, kto używa telefonu jako narzędzia pracy.

Poradnik zawiera cenne wskazówki dotyczące sprzedaży przez telefon. Zachęca do opracowania własnych technik sprzedaży. Pozycja obowiązkowa dla każdego, kto używa telefonu jako narzędzia pracy.

Ebook

Nareszcie więcej zysku!Nareszcie więcej zysku!

Gerhard Gieschen

Poradnik „Nareszcie więcej zysku!” podpowie menedżerom, jak inteligentnie oszczędzać, sprawować rozsądny nadzór nad działaniami przedsiębiorstwa i efektywnie gospodarować pieniędzmi.

Poradnik „Nareszcie więcej zysku!” podpowie menedżerom, jak inteligentnie oszczędzać, sprawować rozsądny nadzór nad działaniami przedsiębiorstwa i efektywnie gospodarować pieniędzmi.

Informacje o formacie
PDF zabezpieczony znakiem wodnym (bez DRM)

Format używany do prezentacji książek lub czasopism, które wymagają formatu stronicowanego, ponieważ ich treść nie może dopasować się dowolnie (swobodnie) do szerokości ekranu. Pliki PDF zawierają interaktywne spisy treści, linkujące przypisy i inne rozwiązania stosowane w tekstach elektronicznych. Proporcjonalne rozmieszczenie elementów na stronie sprawdza się w urządzeniach wyposażonych w duże ekrany.

Możesz go przeczytać na dowolnym urządzeniu z zainstalowanym odpowiednim oprogramowaniem (np. Adobe Reader)