Wyniki wyszukiwania: (2)
Słowa kluczowe:
Rodzaj publikacji:
Etnocentryzm konsumencki w środo...Etnocentryzm konsumencki w środowisku międzynarodowym
Przedmiotem rozważań w prezentowanej publikacji jest identyfikacja i ocena postaw etnocentrycznych konsumentów z pięciu państw Euroregionu Karpackiego (Polski, Słowacji, Węgier, Ukrainy i Rumunii) z uwzględnieniem różnic narodowościowych.
Etnocentryzm konsumencki w środowisku międzynarodowym
Studium rynkowe Euroregionu Karpackiego
Wydawca: Centrum Doradztwa i Informacji Difin PDFPrzedmiotem rozważań w prezentowanej publikacji jest identyfikacja i ocena postaw etnocentrycznych konsumentów z pięciu państw Euroregionu Karpackiego (Polski, Słowacji, Węgier, Ukrainy i Rumunii) z uwzględnieniem różnic narodowościowych.
Tarot a religiaTarot a religia
Podręcznik, który w sposób teoretyczny i praktyczny opisuje zagadnienia związane z tarotem. Pozycja obowiązkowa dla ezoteryków!
Podręcznik, który w sposób teoretyczny i praktyczny opisuje zagadnienia związane z tarotem. Pozycja obowiązkowa dla ezoteryków!