Audiobook

Sztuka rynkologii

Współtwórca:
Wydawca:
Format:
31,99 zł
Skonfiguruj szybki zakup Do schowka

Sztuka rynkologii - Opis

„Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji w biznesie...” – z bloga autora

Nie obawiaj się o to, „co powie rynek” – stwórz własny!
Świat nieco zmienił nam się w ostatnich latach. Jeśli chodzi o biznes i ekonomię, można wręcz rzec, że przeszła rewolucja. Ze społeczeństwa przemysłowego staliśmy się społeczeństwem informacyjnym. Jako konsumenci nie jesteśmy już biernymi odbiorcami przekazu marketingowego. Mamy siłę tworzenia i obalania marek, nasza opinia się liczy, nasz głos ma (niemałą) wagę. Trzeba zrozumieć nasze potrzeby, słuchać naszych słów, prowadzić z nami dialog. Nie warto próbować wmawiać nam, że coś jest świetne, jeśli tak nie jest, albo że coś jest naturalne, jeśli aż świeci się od chemii. Nie warto obrażać się na nas, jeśli słusznie krytykujemy jakość oferowanych nam produktów i usług. Niestety, wciąż wiele firm, organizacji, polityków tego nie rozumie.
Ta książka nie jest o marketingu. I równocześnie jest o nowej tożsamości marketingu. Nie jest, jeśli rozumiesz marketing na sposób XX-wieczny, jako narzędzie do tego, by za wszelką cenę coś sprzedać. Jeśli chcesz zarobić na produkcie, usłudze, idei, a równocześnie zdajesz sobie sprawę, że to, co oferujesz, nie jest warte swojej ceny – ta książka nie jest dla Ciebie i nie pomoże Twojemu biznesowi. Jeśli jednak wiesz, że oferujesz wartość, i chcesz stworzyć dla niej rynek: zdobyć grono potrzebujących jej klientów, ulepszać ją dzięki dwustronnej komunikacji, słowem – jeśli rozumiesz marketing na sposób XXI-wieczny, ta książka jest dla Ciebie i powinna stać się Twoją lekturą obowiązkową! Przeczytaj, jeśli chcesz zrozumieć rynkologię – sztukę kreowania wartościowych rynków i zarządzania nimi.

PS. Jeśli macie ochotę podyskutować o treściach zawartych w książce, zapraszamy na prowadzony przez Autora facebookowy fanpage facebook.com/sztukarynkologii. Zarówno Autor jak i zespół wydawnictwa będzie wdzięczny na wszelkie uwagi :)

Sztuka rynkologii - Informacje szczegółowe

Miejsce i rok wydania:
Gliwice 2019
Rodzaj publikacji:
Język publikacji:
Rok pierwszej publikacji książkowej:
2014
ISBN:
978-83-283-0692-9
Czas nagrania:
09:16:03
Zabezpieczenie:
Liczba plików do pobrania:
37 (mp3)
Rozmiar plików do pobrania:
mp3 995,96 MB

Sztuka rynkologii - Opinie i Komentarze

Podobne publikacje

Audiobook

Wygraj klientaWygraj klienta

Marcin Paweł Panek

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Audiobook

MarketingMarketing

Brian Tracy

Jak skutecznie docierać do klientów i przekonać ich do zakupu twoich produktów lub usług? W poradniku słynnego Briana Tracy znajdziesz 21 praktycznych wskazówek marketingowych, które będziesz mógł od razu wdrożyć w swojej firmie.

Jak skutecznie docierać do klientów i przekonać ich do zakupu twoich produktów lub usług? W poradniku słynnego Briana Tracy znajdziesz 21 praktycznych wskazówek marketingowych, które będziesz mógł od razu wdrożyć w swojej firmie.

Audiobook

Sprzedaż bez sprzedawaniaSprzedaż bez sprzedawania

Paweł Fortuna

Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w „białe szachy” – sprzedaż etyczną i świadomą.

Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w „białe szachy” – sprzedaż etyczną i świadomą.

Audiobook

Dawaj innym szczęścieDawaj innym szczęście

Tony Hsieh

Jak przekuć swoje plany i przekonania w świetnie działający biznes? Swoim doświadczeniem dzieli się dyrektor generalny firmy, która zarabia ponad miliard dolarów rocznie.

Jak przekuć swoje plany i przekonania w świetnie działający biznes? Swoim doświadczeniem dzieli się dyrektor generalny firmy, która zarabia ponad miliard dolarów rocznie.

Audiobook

Model StoryBrand – zbuduj skutec...Model StoryBrand – zbuduj skuteczny przekaz dla swoj...

Donald Miller

Niezastąpiony poradnik dla osób, prowadzących własny biznes! Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem ogromnego przedsiębiorstwa, niewielkiej firmy, czy też politykiem ubiegającym się o głosy wyborców, Donald Miller na zawsze odmieni to, jak mówisz o sobie, o swojej działalności i o wartości, którą twoja marka wnosi w życie klientów.

Niezastąpiony poradnik dla osób, prowadzących własny biznes! Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem ogromnego przedsiębiorstwa, niewielkiej firmy, czy też politykiem ubiegającym się o głosy wyborców, Donald Miller na zawsze odmieni to, jak mówisz o sobie, o swojej działalności i o wartości, którą twoja marka wnosi w życie klientów.

Audiobook

Techniki skutecznej sprzedaży pr...Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet

Josiane Chriqui Feigon

Poradnik dla telesprzedawców. Szczegółowe omówienie programu obejmującego dziesięć niezbędnych umiejętnościach dopasowanych do cyklu sprzedaży. Czy jesteś gotów stać się prawdziwym wojownikiem telesprzedaży? Przeczytaj ten poradnik i podbij świat swoje branży!

Poradnik dla telesprzedawców. Szczegółowe omówienie programu obejmującego dziesięć niezbędnych umiejętnościach dopasowanych do cyklu sprzedaży. Czy jesteś gotów stać się prawdziwym wojownikiem telesprzedaży? Przeczytaj ten poradnik i podbij świat swoje branży!

Audiobook

Wystąpienia perswazyjneWystąpienia perswazyjne

Elżbieta Żurek

Kapitalna pomoc dla wszystkich, którzy są zainteresowani poprawą swoich umiejętności w zakresie wygłaszania publicznych przemówień, prezentowania własnych idei oraz przekonywania do swoich racji.

Kapitalna pomoc dla wszystkich, którzy są zainteresowani poprawą swoich umiejętności w zakresie wygłaszania publicznych przemówień, prezentowania własnych idei oraz przekonywania do swoich racji.

Audiobook

Odkryj sięOdkryj się

Patrick Lencioni

Biznesowy strzał w dziesiątkę! Poradnik audio dla profesjonalistów, którzy szukają sprawdzonych sposobów budowania relacji z klientem.

Biznesowy strzał w dziesiątkę! Poradnik audio dla profesjonalistów, którzy szukają sprawdzonych sposobów budowania relacji z klientem.

Audiobook

Wielka czwórkaWielka czwórka

Scott Galloway

Bestseller „New York Timesa” i „USA Today”. Amazon, Apple, Facebook i Google – tytani biznesu czy niszczycielskie korporacje? Scott Galloway ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać tę wiedzę we własnej drodze na szczyt.

Bestseller „New York Timesa” i „USA Today”. Amazon, Apple, Facebook i Google – tytani biznesu czy niszczycielskie korporacje? Scott Galloway ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać tę wiedzę we własnej drodze na szczyt.

Sztuka rynkologii Jacek Kotarbiński Wydawca: Onepress MOBI + EPUB + PDF (w wersji papierowej 256 stron)
Ebook

Druga sztuka marketinguDruga sztuka marketingu

Jacek Kotarbiński

Kontynuacja bestsellerowej „Sztuki marketingu”. Lektura obowiązkowa dla każdego przedsiębiorcy, marketera, lidera sprzedaży czy start-upu. Kopalnia inspiracji i praktycznych wskazówek dla profesjonalistów marketingu, sprzedaży, rozwoju czy innowacji.

Kontynuacja bestsellerowej „Sztuki marketingu”. Lektura obowiązkowa dla każdego przedsiębiorcy, marketera, lidera sprzedaży czy start-upu. Kopalnia inspiracji i praktycznych wskazówek dla profesjonalistów marketingu, sprzedaży, rozwoju czy innowacji.

Ebook

Sztuka marketinguSztuka marketingu

Jacek Kotarbiński

To nie marketing oszukuje ludzi. To ludzie oszukują, używając narzędzi marketingu. Ale czy tak jest zawsze? Nie! Ten poradnik uczy, jak pozyskiwać klientów profesjonalnie i bez manipulacji.

To nie marketing oszukuje ludzi. To ludzie oszukują, używając narzędzi marketingu. Ale czy tak jest zawsze? Nie! Ten poradnik uczy, jak pozyskiwać klientów profesjonalnie i bez manipulacji.

Ebook

Trzecia sztuka marketinguTrzecia sztuka marketingu

Jacek Kotarbiński

Ostatnia część cyklu „Trzy Sztuki Marketingu”. Zawiera 41 inspirujących tekstów o innowacjach, mediach, skutecznej sprzedaży i rewolucji w marketingu.

Ostatnia część cyklu „Trzy Sztuki Marketingu”. Zawiera 41 inspirujących tekstów o innowacjach, mediach, skutecznej sprzedaży i rewolucji w marketingu.

Informacje o formacie
Audiobook w formacie mp3, można odsłuchiwać na komputerze przy pomocy programów do odtwarzania dźwięków (np. Winamp, Real Player), w odtwarzaczach multimedialnych przeznaczonych do odsłuchiwania formatu MP3 oraz w innych urządzeniach wyposażonych w odtwarzacz MP3 lub odpowiednie oprogramowanie.