Typ publikacji
Polecamy
Kategorie
  • Biznes, firma, inwestycje
  • Marketing i sprzedaż
Wydawca
Cena
Rodzaje publikacji
Format

Wyniki wyszukiwania: (87)

Widok:
Na stronie:
Ebook

Aktywizowanie sprzedażyAktywizowanie sprzedaży

Rafał Mysiorek

Aktywna sprzedaż zależy od motywacji handlowców. Ale jak ich zachęcić do efektywnego działania? O tym w poradniku Rafała Mysiorka.

Aktywna sprzedaż zależy od motywacji handlowców. Ale jak ich zachęcić do efektywnego działania? O tym w poradniku Rafała Mysiorka.

Ebook

Analiza wyników sprzedażyAnaliza wyników sprzedaży

Julita Zdończyk

Trzy metody analizy wyników sprzedaży wraz z przykładami – pozwalają podjąć działania, które przynoszą zysk, a ograniczają straty.

Trzy metody analizy wyników sprzedaży wraz z przykładami – pozwalają podjąć działania, które przynoszą zysk, a ograniczają straty.

Ebook

Aukcje internetowe... i co dalej?Aukcje internetowe... i co dalej?

Wojciech Cywiński

Masz doświadczenie w sprzedaży na Allegro? Chcesz wyjść poza ten serwis i zarabiać więcej? Pomoże Ci w tym poradnik autora, który sam zrealizował podobny plan i osiągnął sukces.

Masz doświadczenie w sprzedaży na Allegro? Chcesz wyjść poza ten serwis i zarabiać więcej? Pomoże Ci w tym poradnik autora, który sam zrealizował podobny plan i osiągnął sukces.

Ebook

Badania ankietoweBadania ankietowe

Magdalena Jarzewska

Przeprowadzenie ankiety może przyczynić się do lepszych wyników sprzedażowych. Jednak tylko jeśli zostanie stworzona prawidłowo. W poradniku znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.

Przeprowadzenie ankiety może przyczynić się do lepszych wyników sprzedażowych. Jednak tylko jeśli zostanie stworzona prawidłowo. W poradniku znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.

Ebook

Badania marketingoweBadania marketingowe

Książka przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiono cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw.

Książka przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiono cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw.

Ebook

Badania rynkuBadania rynku

Dietmar Pfaff

Poradnik dla wszystkich, którzy chcą wzbogacać kompetencje zawodowe oraz zadbać o komfort pracy i sukces swojego przedsiębiorstwa.

Poradnik dla wszystkich, którzy chcą wzbogacać kompetencje zawodowe oraz zadbać o komfort pracy i sukces swojego przedsiębiorstwa.

Ebook

Badanie potrzeb klientaBadanie potrzeb klienta

Urszula Bartkowska

Aby stać się efektywnym przedstawicielem handlowym niezbędna jest znajomość potrzeb klienta. Jakie pytania zadawać, aby je poznać? O tym w poradniku Urszuli Bartkowskiej.

Aby stać się efektywnym przedstawicielem handlowym niezbędna jest znajomość potrzeb klienta. Jakie pytania zadawać, aby je poznać? O tym w poradniku Urszuli Bartkowskiej.