Ebook

Techniki sprzedaży

O sztuce sprzedawania

Wydawca:
Format:
Pobierz fragment
35,67 zł
Skonfiguruj szybki zakup Do schowka

Techniki sprzedaży - Opis

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? Odpowiedź na to niezwykle istotne pytanie znajdziesz w poradniku Lennarta Rosella.

To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik możesz przekonać do siebie klientów i znacząco poprawić wyniki firmy, w której jesteś zatrudniony.
Niezbędną wiedzę dotyczącą tego zagadnienia przekazuje w swojej książce Lennart Rosell. Znany i ceniony doradca handlowy, zajmujący się również szkoleniami w zakresie podnoszenia kwalifikacji przedsiębiorców i kadry menedżerskiej, opisuje strategie sprzedaży i jej różne rodzaje (m.in. sprzedaż przez telefon, internet), a także specyfikę zachowań klientów.
Poradnik przeznaczony jest dla szerokiego grona odbiorców, a szczególnie dla kierowników działu sprzedaży i przedstawicieli handlowych.

Techniki sprzedaży - Informacje szczegółowe

Współtwórca:
Miejsce i rok wydania:
Gdańsk 2014
Rodzaj publikacji:
Język publikacji:
Tytuł oryginalny:
Försäljningsteknik
Oznaczenie wydania:
wydanie 5
Rok pierwszej publikacji książkowej:
2011
ISBN:
978-838-953-786-7
Zabezpieczenie:
znak wodny
Liczba plików do pobrania:
1 (pdf)
Rozmiar plików do pobrania:
pdf 1,5 MB

Techniki sprzedaży - Opinie i Komentarze

Podobne publikacje

Ebook

Wygraj klientaWygraj klienta

Marcin Paweł Panek

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Ebook

Sprzedaż i dystrybucjaSprzedaż i dystrybucja

Heiko van Eckert

Poradnik Heiko van Eckerta to doskonałe źródło wiedzy o tym, jak utrzymywać dobre kontakty z klientami i zoptymalizować bieżącą działalność przedsiębiorstwa.

Poradnik Heiko van Eckerta to doskonałe źródło wiedzy o tym, jak utrzymywać dobre kontakty z klientami i zoptymalizować bieżącą działalność przedsiębiorstwa.

Ebook

Spotkanie z klientemSpotkanie z klientem

Artur Wojciechowski

Jak skutecznie przeprowadzić rozmowę z klientem? Jak sprawić, by każde spotkanie kończyło się sukcesem? Jak osiągać najwyższe wyniki w sprzedaży? O tym w poradniku Artura Wojciechowskiego.

Jak skutecznie przeprowadzić rozmowę z klientem? Jak sprawić, by każde spotkanie kończyło się sukcesem? Jak osiągać najwyższe wyniki w sprzedaży? O tym w poradniku Artura Wojciechowskiego.

Ebook

Kształtowanie cenKształtowanie cen

Björn Lundén

Jak należy kształtować ceny swoich produktów? Lepiej robić to w oparciu o koszty czy ceny konkurencji? Warto to wiedzieć – dobrze ustalona cena to pierwszy krok do zwiększenia zysku ze sprzedaży.

Jak należy kształtować ceny swoich produktów? Lepiej robić to w oparciu o koszty czy ceny konkurencji? Warto to wiedzieć – dobrze ustalona cena to pierwszy krok do zwiększenia zysku ze sprzedaży.

Ebook

Sztuka marketinguSztuka marketingu

Jacek Kotarbiński

To nie marketing oszukuje ludzi. To ludzie oszukują, używając narzędzi marketingu. Ale czy tak jest zawsze? Nie! Ten poradnik uczy, jak pozyskiwać klientów profesjonalnie i bez manipulacji.

To nie marketing oszukuje ludzi. To ludzie oszukują, używając narzędzi marketingu. Ale czy tak jest zawsze? Nie! Ten poradnik uczy, jak pozyskiwać klientów profesjonalnie i bez manipulacji.

Ebook

Badania ankietoweBadania ankietowe

Magdalena Jarzewska

Przeprowadzenie ankiety może przyczynić się do lepszych wyników sprzedażowych. Jednak tylko jeśli zostanie stworzona prawidłowo. W poradniku znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.

Przeprowadzenie ankiety może przyczynić się do lepszych wyników sprzedażowych. Jednak tylko jeśli zostanie stworzona prawidłowo. W poradniku znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.

Ebook

Zarządzanie sprzedażąZarządzanie sprzedażą

Brian Tracy

Poradnik, w którym znakomity amerykański fachowiec w dziedzinie rozwoju biznesu zdradza przepis na sukces w zarządzaniu sprzedażą.

Poradnik, w którym znakomity amerykański fachowiec w dziedzinie rozwoju biznesu zdradza przepis na sukces w zarządzaniu sprzedażą.

Ebook

Marketing 4.0Marketing 4.0

Hermawan Kartajaya

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Marketing 4.0

Era cyfrowa

Hermawan Kartajaya Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB (w wersji papierowej 184 strony)

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Ebook

Dzwonisz, sprzedajesz!Dzwonisz, sprzedajesz!

Artur Affek

Poradnik zawiera cenne wskazówki dotyczące sprzedaży przez telefon. Zachęca do opracowania własnych technik sprzedaży. Pozycja obowiązkowa dla każdego, kto używa telefonu jako narzędzia pracy.

Poradnik zawiera cenne wskazówki dotyczące sprzedaży przez telefon. Zachęca do opracowania własnych technik sprzedaży. Pozycja obowiązkowa dla każdego, kto używa telefonu jako narzędzia pracy.

Ebook

Osobista efektywnośćOsobista efektywność

Björn Lundén

Osobista efektywność polega na ustalaniu priorytetów i realizacji celów zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. O niej właśnie piszą dwaj wybitni specjaliści – Björn Lundén i Lennart Rosell.

Osobista efektywność polega na ustalaniu priorytetów i realizacji celów zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. O niej właśnie piszą dwaj wybitni specjaliści – Björn Lundén i Lennart Rosell.

Ebook

Techniki negocjacjiTechniki negocjacji

Björn Lundén

Niezależnie od tego, na jakim stanowisku pracujesz i jaki jest Twój status społeczny, musisz pogodzić się z jednym – jesteś negocjatorem. Jak sprawdzić się w tej roli? O tym w niniejszym poradniku.

Niezależnie od tego, na jakim stanowisku pracujesz i jaki jest Twój status społeczny, musisz pogodzić się z jednym – jesteś negocjatorem. Jak sprawdzić się w tej roli? O tym w niniejszym poradniku.

Audiobook

Techniki sprzedażyTechniki sprzedaży

Lennart Rosell

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? Odpowiedź na to niezwykle istotne pytanie znajdziesz w poradniku Lennarta Rosella.

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? Odpowiedź na to niezwykle istotne pytanie znajdziesz w poradniku Lennarta Rosella.

Ebook

Techniki prezentacjiTechniki prezentacji

Björn Lundén

Jak opanować tremę? Jak zjednać sobie sympatię słuchaczy? Na te pytania odpowiada niniejszy poradnik!

Jak opanować tremę? Jak zjednać sobie sympatię słuchaczy? Na te pytania odpowiada niniejszy poradnik!

Ebook

Techniki zakupuTechniki zakupu

Lennart Rosell

Niezależnie od tego, czy pracujesz w małej firmie, czy w dużym przedsiębiorstwie, ta książka pomoże Ci rozwinąć kompetencje zawodowe oraz udoskonalić procedury zakupu. To poradnik, który warto mieć!

Niezależnie od tego, czy pracujesz w małej firmie, czy w dużym przedsiębiorstwie, ta książka pomoże Ci rozwinąć kompetencje zawodowe oraz udoskonalić procedury zakupu. To poradnik, który warto mieć!

Informacje o formacie
PDF zabezpieczony znakiem wodnym (bez DRM)

Format używany do prezentacji książek lub czasopism, które wymagają formatu stronicowanego, ponieważ ich treść nie może dopasować się dowolnie (swobodnie) do szerokości ekranu. Pliki PDF zawierają interaktywne spisy treści, linkujące przypisy i inne rozwiązania stosowane w tekstach elektronicznych. Proporcjonalne rozmieszczenie elementów na stronie sprawdza się w urządzeniach wyposażonych w duże ekrany.

Możesz go przeczytać na dowolnym urządzeniu z zainstalowanym odpowiednim oprogramowaniem (np. Adobe Reader)