Ebook

Tworzenie i obróbka filmów dla dzieci

Format:
47,00 zł
Skonfiguruj szybki zakup Do schowka

Tworzenie i obróbka filmów dla dzieci - Opis

Wideo to dla nas zwykle krótkie, zarejestrowane telefonem filmy albo superprodukcje z ogromną ilością efektów specjalnych. Jeśli nigdy wcześniej nie próbowałeś stworzyć filmu, ta książka jest dla Ciebie!

Tworzenie i obróbka filmów dla dzieci to Twój pierwszy krok do świata wideo. Poznasz Adobe After Effects CC 2017 i dowiesz się, jak korzystać z warstw, czym są maski, do czego służą klatki kluczowe. Nauczysz się montować film z kilku innych, dodawać ścieżkę dźwiękową. Zobaczysz także, jak proste jest wykonywanie animacji oraz ich łączenie z filmem, a dodawanie takich efektów jak ogień to nie tylko domena wielkich wytwórni filmowych, ale coś, z czym bez problemu sobie poradzisz. Czołówka i napisy końcowe, ciekawe intro? Już niedługo nie będzie to dla Ciebie żadnym problemem!
Jeśli chcesz zaprojektować reklamę, pokazać znajomym film z wakacji, zaskoczyć dziadków efektem specjalnym, Adobe After Effects na pewno Ci to umożliwi. Wystarczy tylko trochę cierpliwości.
W publikacji przedstawiono kompletne przykłady, a każdy etap pracy został dokładnie opisany i zilustrowany, co pozwala na porównanie własnego dzieła z omawianym ćwiczeniem. Pamiętaj, że jedynym ograniczeniem jest Twoja wyobraźnia. Czasem wystarczy tylko kilka narzędzi, aby powstał ciekawy projekt.
Już dziś rozpocznij swoją przygodę i stwórz imponujący film!

Tworzenie i obróbka filmów dla dzieci - Informacje szczegółowe

Miejsce i rok wydania:
Warszawa 2018
Rodzaj publikacji:
Odbiorca:
Język publikacji:
ISBN:
978-83-012-0145-6
Zabezpieczenie:
znak wodny
Liczba plików do pobrania:
2 (epub, mobi)
Rozmiar plików do pobrania:
epub 13,25 MB / mobi 23,54 MB

Tworzenie i obróbka filmów dla dzieci - Opinie i Komentarze

Podobne publikacje

Ebook

Magia RubyMagia Ruby

Eric Weinstein

Wesoła, ilustrowana bajka, która uczy, jak programować w Ruby. Śledząc przygody młodych bohaterów – Rubena i Scarlett – zdobędziesz prawdziwe umiejętności programistyczne.

Wesoła, ilustrowana bajka, która uczy, jak programować w Ruby. Śledząc przygody młodych bohaterów – Rubena i Scarlett – zdobędziesz prawdziwe umiejętności programistyczne.

Ebook

Python dla dzieciPython dla dzieci

Jason R. Briggs

Atrakcyjne wprowadzenie do świata programowania dla dzieci od lat 10 i ich rodziców. Zanurkuj w świat głodnych potworów, tajnych agentów, chciwych kruków i rozpocznij swoją informatyczną przygodę.

Atrakcyjne wprowadzenie do świata programowania dla dzieci od lat 10 i ich rodziców. Zanurkuj w świat głodnych potworów, tajnych agentów, chciwych kruków i rozpocznij swoją informatyczną przygodę.

Ebook

JavaScript dla dzieciJavaScript dla dzieci

Nick Morgan

Zabawnie zilustrowany i świetnie napisany podręcznik wprowadzający w ekscytujący świat stron www z edukacyjnej serii „Programowanie na Wesoło”. Rozpocznij swoją przygodę z programem JavaScript. Zaproś do niej swoich rodziców – czeka was moc niezapomnianych wrażeń.

Zabawnie zilustrowany i świetnie napisany podręcznik wprowadzający w ekscytujący świat stron www z edukacyjnej serii „Programowanie na Wesoło”. Rozpocznij swoją przygodę z programem JavaScript. Zaproś do niej swoich rodziców – czeka was moc niezapomnianych wrażeń.

Ebook

Nauka programowania z MinecraftemNauka programowania z Minecraftem

Craig Richardson

Pokonaliście pnącza, podróżowaliście do głębokich jaskiń, a może nawet dotarliście na sam Koniec i z powrotem, ale czy udało Wam się zmienić miecz w magiczną różdżkę albo zbudować pałac w mgnieniu oka? Teraz zrobicie to wszystko i jeszcze więcej dzięki sile Pythona i wprowadzeniu do programowania przygotowanemu przez Craiga Richardsona.

Pokonaliście pnącza, podróżowaliście do głębokich jaskiń, a może nawet dotarliście na sam Koniec i z powrotem, ale czy udało Wam się zmienić miecz w magiczną różdżkę albo zbudować pałac w mgnieniu oka? Teraz zrobicie to wszystko i jeszcze więcej dzięki sile Pythona i wprowadzeniu do programowania przygotowanemu przez Craiga Richardsona.

Ebook

Oficjalny podręcznik ScratchJrOficjalny podręcznik ScratchJr

Marina Umaschi Bers

Chcesz zaprogramować małą potańcówkę, zbudować farmę dla starego MacDonalda albo zaprojektować własną grę? Przed Tobą wielka przygoda! Rozpocznij zabawę z programowaniem, korzystając z bezpłatnego języka ScratchJr. Podręcznik zawiera opatrzone wskazówkami zadania oraz instrukcje dla rodziców i nauczycieli.

Chcesz zaprogramować małą potańcówkę, zbudować farmę dla starego MacDonalda albo zaprojektować własną grę? Przed Tobą wielka przygoda! Rozpocznij zabawę z programowaniem, korzystając z bezpłatnego języka ScratchJr. Podręcznik zawiera opatrzone wskazówkami zadania oraz instrukcje dla rodziców i nauczycieli.

Ebook

Uczymy dzieci programowaniaUczymy dzieci programowania

Bryson Payne

Przewodnik dla rodziców i nauczycieli, przeznaczony do uczenia dzieci podstaw programowania i rozwiązywania problemów za pomocą Pythona, potężnego języka wykorzystywanego na zajęciach uniwersyteckich i przez firmy technologiczne, takie jak Google i IBM.

Przewodnik dla rodziców i nauczycieli, przeznaczony do uczenia dzieci podstaw programowania i rozwiązywania problemów za pomocą Pythona, potężnego języka wykorzystywanego na zajęciach uniwersyteckich i przez firmy technologiczne, takie jak Google i IBM.

Ebook

Windows 10Windows 10

Dawid Borycki

Podręcznik dla programistów. Omawia na wielu przykładach techniki tworzenia aplikacji UWP.

Podręcznik dla programistów. Omawia na wielu przykładach techniki tworzenia aplikacji UWP.

Ebook

Grafika 3D czasu rzeczywistegoGrafika 3D czasu rzeczywistego

Jacek Matulewski

Omówienie wersji OpenGL od 3.3 wzwyż zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy ze starego OpenGL chcą „się przesiąść” na nowego.

Omówienie wersji OpenGL od 3.3 wzwyż zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy ze starego OpenGL chcą „się przesiąść” na nowego.

Ebook

JavaJava

Krzysztof Barteczko

Książka omawia konstrukcje oraz wybrane narzędzia języka Java przydatne we wszystkich rodzajach praktycznego programowania.

Książka omawia konstrukcje oraz wybrane narzędzia języka Java przydatne we wszystkich rodzajach praktycznego programowania.

Ebook

PowerPoint 2010PowerPoint 2010

Waldemar Węglarz

Podręcznik do samodzielnej nauki korzystania z najnowszej wersji programu PowerPoint 2010, który pozwala przygotować niebanalną prezentację wzbogaconą o nowe elementy wizualne.

Podręcznik do samodzielnej nauki korzystania z najnowszej wersji programu PowerPoint 2010, który pozwala przygotować niebanalną prezentację wzbogaconą o nowe elementy wizualne.

Ebook

Arduino dla dzieciArduino dla dzieci

Dawid Mazur

Pobudzające kreatywność, ilustrowane wprowadzenie do elektroniki i programowania. Dzieci dowiedzą się z niego, czym różni się prąd stały od zmiennego. Poznają też podstawowe elementy programowania.

Pobudzające kreatywność, ilustrowane wprowadzenie do elektroniki i programowania. Dzieci dowiedzą się z niego, czym różni się prąd stały od zmiennego. Poznają też podstawowe elementy programowania.

Ebook

Piksele, czyli jeszcze więcej Ph...Piksele, czyli jeszcze więcej Photoshopa

Dawid Mazur

Propozycja dla osób, które posiadają już podstawową wiedzę z zakresu obsługi Photoshopa. Dzięki tej książce zobaczysz, na czym polega stosowanie inteligentnych obiektów oraz inteligentnych filtrów. Jak mogą usprawnić pracę i ułatwić wprowadzanie zmian. Nauczysz się także retuszować stare fotografie, które nierzadko zalegają kilkadziesiąt lat w szufladzie, tracąc w tym czasie swoje barwy lub ulegając uszkodzeniom mechanicznym.

Propozycja dla osób, które posiadają już podstawową wiedzę z zakresu obsługi Photoshopa. Dzięki tej książce zobaczysz, na czym polega stosowanie inteligentnych obiektów oraz inteligentnych filtrów. Jak mogą usprawnić pracę i ułatwić wprowadzanie zmian. Nauczysz się także retuszować stare fotografie, które nierzadko zalegają kilkadziesiąt lat w szufladzie, tracąc w tym czasie swoje barwy lub ulegając uszkodzeniom mechanicznym.

Ebook

ECDL Advanced na skrótyECDL Advanced na skróty

Waldemar Węglarz

Podręcznik wychodzi naprzeciw wymogom certyfikatu ECDL Advanced, Syllabus v. 2.0. Oparty jest na praktycznych przykładach. Treści w nim zawarte są instruktażem i opisem zadań praktycznych wykonywanych w aplikacjach pakietu Microsoft Office 2013.

Podręcznik wychodzi naprzeciw wymogom certyfikatu ECDL Advanced, Syllabus v. 2.0. Oparty jest na praktycznych przykładach. Treści w nim zawarte są instruktażem i opisem zadań praktycznych wykonywanych w aplikacjach pakietu Microsoft Office 2013.

Ebook

ECDL Base na skrótyECDL Base na skróty

Waldemar Węglarz

Podręcznik wychodzący naprzeciw wymogom certyfikatu ECDL Base. Oparty jest na praktycznych przykładach, a treści w nim zawarte są instruktażem i opisem zadań praktycznych zgodnych z wymogami certyfikatu ECDL Base.

Podręcznik wychodzący naprzeciw wymogom certyfikatu ECDL Base. Oparty jest na praktycznych przykładach, a treści w nim zawarte są instruktażem i opisem zadań praktycznych zgodnych z wymogami certyfikatu ECDL Base.

Ebook

Wektory, czyli jeszcze więcej Co...Wektory, czyli jeszcze więcej Corela

Dawid Mazur

Propozycja dla osób, które mają już podstawową wiedzę z zakresu obsługi Corela. Dzięki tej książce zobaczysz, na czym polega działanie menedżera obiektów, zmiana ich kolejności, a także blokowanie i ukrywanie. Dowiesz się, jak dzielić obiekty na mniejsze części lub usuwać ich fragmenty oraz na czym polega kadrowanie i jakie są jego rodzaje.

Propozycja dla osób, które mają już podstawową wiedzę z zakresu obsługi Corela. Dzięki tej książce zobaczysz, na czym polega działanie menedżera obiektów, zmiana ich kolejności, a także blokowanie i ukrywanie. Dowiesz się, jak dzielić obiekty na mniejsze części lub usuwać ich fragmenty oraz na czym polega kadrowanie i jakie są jego rodzaje.

Ebook

Arduino dla dzieciArduino dla dzieci

Dawid Mazur

Pobudzające kreatywność, ilustrowane wprowadzenie do elektroniki i programowania. Dzieci dowiedzą się z niego, czym różni się prąd stały od zmiennego. Poznają też podstawowe elementy programowania.

Pobudzające kreatywność, ilustrowane wprowadzenie do elektroniki i programowania. Dzieci dowiedzą się z niego, czym różni się prąd stały od zmiennego. Poznają też podstawowe elementy programowania.

Ebook

Magia RubyMagia Ruby

Eric Weinstein

Wesoła, ilustrowana bajka, która uczy, jak programować w Ruby. Śledząc przygody młodych bohaterów – Rubena i Scarlett – zdobędziesz prawdziwe umiejętności programistyczne.

Wesoła, ilustrowana bajka, która uczy, jak programować w Ruby. Śledząc przygody młodych bohaterów – Rubena i Scarlett – zdobędziesz prawdziwe umiejętności programistyczne.

Ebook

Python dla dzieciPython dla dzieci

Jason R. Briggs

Atrakcyjne wprowadzenie do świata programowania dla dzieci od lat 10 i ich rodziców. Zanurkuj w świat głodnych potworów, tajnych agentów, chciwych kruków i rozpocznij swoją informatyczną przygodę.

Atrakcyjne wprowadzenie do świata programowania dla dzieci od lat 10 i ich rodziców. Zanurkuj w świat głodnych potworów, tajnych agentów, chciwych kruków i rozpocznij swoją informatyczną przygodę.

Ebook

JavaScript dla dzieciJavaScript dla dzieci

Nick Morgan

Zabawnie zilustrowany i świetnie napisany podręcznik wprowadzający w ekscytujący świat stron www z edukacyjnej serii „Programowanie na Wesoło”. Rozpocznij swoją przygodę z programem JavaScript. Zaproś do niej swoich rodziców – czeka was moc niezapomnianych wrażeń.

Zabawnie zilustrowany i świetnie napisany podręcznik wprowadzający w ekscytujący świat stron www z edukacyjnej serii „Programowanie na Wesoło”. Rozpocznij swoją przygodę z programem JavaScript. Zaproś do niej swoich rodziców – czeka was moc niezapomnianych wrażeń.

Ebook

Nauka programowania z MinecraftemNauka programowania z Minecraftem

Craig Richardson

Pokonaliście pnącza, podróżowaliście do głębokich jaskiń, a może nawet dotarliście na sam Koniec i z powrotem, ale czy udało Wam się zmienić miecz w magiczną różdżkę albo zbudować pałac w mgnieniu oka? Teraz zrobicie to wszystko i jeszcze więcej dzięki sile Pythona i wprowadzeniu do programowania przygotowanemu przez Craiga Richardsona.

Pokonaliście pnącza, podróżowaliście do głębokich jaskiń, a może nawet dotarliście na sam Koniec i z powrotem, ale czy udało Wam się zmienić miecz w magiczną różdżkę albo zbudować pałac w mgnieniu oka? Teraz zrobicie to wszystko i jeszcze więcej dzięki sile Pythona i wprowadzeniu do programowania przygotowanemu przez Craiga Richardsona.

Ebook

Oficjalny podręcznik ScratchJrOficjalny podręcznik ScratchJr

Marina Umaschi Bers

Chcesz zaprogramować małą potańcówkę, zbudować farmę dla starego MacDonalda albo zaprojektować własną grę? Przed Tobą wielka przygoda! Rozpocznij zabawę z programowaniem, korzystając z bezpłatnego języka ScratchJr. Podręcznik zawiera opatrzone wskazówkami zadania oraz instrukcje dla rodziców i nauczycieli.

Chcesz zaprogramować małą potańcówkę, zbudować farmę dla starego MacDonalda albo zaprojektować własną grę? Przed Tobą wielka przygoda! Rozpocznij zabawę z programowaniem, korzystając z bezpłatnego języka ScratchJr. Podręcznik zawiera opatrzone wskazówkami zadania oraz instrukcje dla rodziców i nauczycieli.

Ebook

Uczymy dzieci programowaniaUczymy dzieci programowania

Bryson Payne

Przewodnik dla rodziców i nauczycieli, przeznaczony do uczenia dzieci podstaw programowania i rozwiązywania problemów za pomocą Pythona, potężnego języka wykorzystywanego na zajęciach uniwersyteckich i przez firmy technologiczne, takie jak Google i IBM.

Przewodnik dla rodziców i nauczycieli, przeznaczony do uczenia dzieci podstaw programowania i rozwiązywania problemów za pomocą Pythona, potężnego języka wykorzystywanego na zajęciach uniwersyteckich i przez firmy technologiczne, takie jak Google i IBM.

Informacje o formacie
ePUB zabezpieczony znakiem wodnym (bez DRM)

Książki tworzone w tym formacie nie mają podziału na strony. Główną zaletą publikacji ePUB jest automatyczne dopasowanie się do szerokości ekranu urządzenia, na którym są wyświetlane. Dzięki temu przewijamy tekst tylko w górę lub w dół. Format ten sprawdza się w urządzeniach mobilnych, wyposażonych zazwyczaj w niewielki ekran.

Można go przeczytać na:
- e-czytniku,
- tablecie *,
- smartphonie *,
- komputerze **.

* z zainstalowaną aplikacją obsługującą pliki typu ePUB
- dla systemu Android (Publio, Aldiko, Bluefire Reader)
- dla systemu iOS (Publio, iBooks, Stanza, Bluefire Reader)

** z zainstalowanym programem obsługującym pliki typu ePUB (np. Adobe Digital Editions, Calibre)


UWAGA!
Jeżeli książka występuje w formacie Kindle (MOBI) i ePUB, w jednym zakupie otrzymasz obydwa formaty. Wybór formatu następuje na karcie pobierania książki.
Informacje o formacie
MOBI zabezpieczony znakiem wodnym (bez DRM)

Najlepszy format na Kindle!

E-book w formacie MOBIPOCKET można pobrać przede wszystkim na czytnik Kindle.
Czytanie książek w formacie MOBI na innych urządzeniach elektronicznych (np. e-czytnik, tablet, smartphone, komputer) jest możliwe, pod warunkiem że zostaną one wyposażone w odpowiednie oprogramowanie, np. Kindle for PC, MobiPocket Reader.

UWAGA!
Jeżeli książka występuje w formacie Kindle (MOBI) i ePUB, w jednym zakupie otrzymasz obydwa formaty. Wybór formatu następuje na karcie pobierania książki.