Typ publikacji

Kategorie

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

Format

W. Chan Kim - liczba pozycji (4)

Widok:
Na stronie:
Autor:
Ebook

Strategia błękitnego oceanu. Wyd...Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone

W. Chan Kim

Nowa przedmowa, zaktualizowane analizy przykładów, nowe rozdziały. Rozszerzone wydanie bestsellera, który podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces.

Nowa przedmowa, zaktualizowane analizy przykładów, nowe rozdziały. Rozszerzone wydanie bestsellera, który podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces.

Audiobook

Strategia błękitnego oceanu. Wyd...Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone

W. Chan Kim

Nowa przedmowa, zaktualizowane analizy przykładów, nowe rozdziały. Rozszerzone wydanie bestsellera, który podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces.

Nowa przedmowa, zaktualizowane analizy przykładów, nowe rozdziały. Rozszerzone wydanie bestsellera, który podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces.

Ebook

Przemiana błękitnego oceanuPrzemiana błękitnego oceanu

W. Chan Kim

Książka autorów jednego z najbardziej ikonicznych i wpływowych poradników poświęconych strategii – poradnika, który na zawsze zmienił język biznesowy, wprowadzając pojęcia „czerwonych” i „błękitnych” oceanów. Przed nami kopalnia inspirujących, zaczerpniętych z rzeczywistego świata przykładów, jak liderzy w różnych branżach i organizacjach dokonali przemian czerwonych oceanów zatłoczonych przez konkurentów w otwarte wody błękitnych oceanów nowej przestrzeni rynkowej.

Książka autorów jednego z najbardziej ikonicznych i wpływowych poradników poświęconych strategii – poradnika, który na zawsze zmienił język biznesowy, wprowadzając pojęcia „czerwonych” i „błękitnych” oceanów. Przed nami kopalnia inspirujących, zaczerpniętych z rzeczywistego świata przykładów, jak liderzy w różnych branżach i organizacjach dokonali przemian czerwonych oceanów zatłoczonych przez konkurentów w otwarte wody błękitnych oceanów nowej przestrzeni rynkowej.

Ebook

Strategia błękitnego oceanu: Poc...Strategia błękitnego oceanu: Początek

W. Chan Kim

„Strategia błękitnego oceanu” została wydana w 44 językach i sprzedała się w nakładzie przekraczającym 3,6 miliona egzemplarzy. Znaczna część wniosków, które W. Chan Kim i Renée Mauborgne formułowali na temat tworzenia nowych przestrzeni rynkowych, ukazywała się pierwotnie w postaci artykułów w „Harvard Business Review”. Niniejsza książka zawiera najlepsze z tych publikacji.

Strategia błękitnego oceanu: Początek W. Chan Kim Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB (w wersji papierowej 264 strony)

„Strategia błękitnego oceanu” została wydana w 44 językach i sprzedała się w nakładzie przekraczającym 3,6 miliona egzemplarzy. Znaczna część wniosków, które W. Chan Kim i Renée Mauborgne formułowali na temat tworzenia nowych przestrzeni rynkowych, ukazywała się pierwotnie w postaci artykułów w „Harvard Business Review”. Niniejsza książka zawiera najlepsze z tych publikacji.