Typ publikacji

Wydawca

Cena

Format

Wydawnictwo specjalistyczne powstałe w 1997 r. Jest częścią międzynarodowego holdingu VNR (Verlag für die Deutsche Wirtschaft AG) z filiami także w Rumunii, Austrii, Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Rosji i Szwajcarii.
Pierwsza publikacja Wiedzy i Praktyki – „Poradnik Podatnika” – od razu stała się wydawniczym sukcesem. Dziś firma znajduje się w dziesiątce największych wydawnictw w Polsce, a poza „Poradnikiem Podatnika” dostarcza na rynek wydawniczy ponad 70 cyklicznych publikacji drukowanych i elektronicznych, prowadzi także 10 portali i przygotowuje 80 bezpłatnych newsletterów. Liczba czytelników tytułów, ukazujących się nakładem wydawnictwa, sięga ponad 100 tysięcy, a z portali i newsletterów korzysta ponad milion internautów-specjalistów miesięcznie.
Wiedza i Praktyka współpracuje z ponad 1300 autorami i ekspertami, wśród których są specjaliści z organów takich jak: ZUS, PIP, KRUS, GIODO, BCC, urzędnicy ministerialni, a także przedstawiciele firm prywatnych i licznych organizacji. Wydawnictwo prowadzi też działalność mającą na celu wspieranie organizacji pozarządowych oraz idei i projektów wnoszących pozytywne zmiany w społeczeństwie oraz środowisku małych i średnich przedsiębiorstw. Jest inicjatorem „Dnia Ochrony Praw Podatnika”, konkursu „Historia i Życie”, wspiera Filharmonię Narodową oraz Muzeum Narodowe w Warszawie.
Od początku istnienia Wiedza i Praktyka otrzymała kilkanaście nagród i wyróżnień, m.in. Medale Europejskie, tytuły „Firma Przyjazna Klientowi”, „Inwestor w Kapitał Ludzki”, „Gazela Biznesu” i „Diament Forbesa”.

Widok:
Na stronie:
Ebook

System ocen okresowych pracownikówSystem ocen okresowych pracowników

Irena Ochyra

Jednym z narzędzi ułatwiających efektywne zarządzanie personelem jest system ocen okresowych pracowników. Poradnik podpowiada, jak go zaprojektować, wdrożyć i prawidłowo wykorzystać jego wyniki.

Jednym z narzędzi ułatwiających efektywne zarządzanie personelem jest system ocen okresowych pracowników. Poradnik podpowiada, jak go zaprojektować, wdrożyć i prawidłowo wykorzystać jego wyniki.

Ebook

Współpraca działu sprzedaży i ma...Współpraca działu sprzedaży i marketingu

Piotr Leśniewski

Poradnik, którego celem jest wskazanie sposobów na usprawnienie komunikacji i współpracy między działami sprzedaży i marketingu.

Poradnik, którego celem jest wskazanie sposobów na usprawnienie komunikacji i współpracy między działami sprzedaży i marketingu.

Ebook

WyprzedażeWyprzedaże

Julita Zdończyk

W poradniku znajdziesz wszystko, co powinieneś wiedzieć, podejmując decyzję o organizowaniu wyprzedaży.

W poradniku znajdziesz wszystko, co powinieneś wiedzieć, podejmując decyzję o organizowaniu wyprzedaży.

Ebook

Wyznaczanie celówWyznaczanie celów

Aneta Jakubiak-Mirończuk

Zasady wyznaczania celów handlowcom – sposób na motywowanie pracowników do skuteczniejszej realizacji planów sprzedażowych firmy.

Zasady wyznaczania celów handlowcom – sposób na motywowanie pracowników do skuteczniejszej realizacji planów sprzedażowych firmy.

Ebook

Ocena pracy handlowcaOcena pracy handlowca

Faustyna Kowalska

Sprawdź, jakich błędów unikać podczas rocznej oceny pracownika i jak dobrze się do niej przygotować.

Sprawdź, jakich błędów unikać podczas rocznej oceny pracownika i jak dobrze się do niej przygotować.

Ebook

Budżet działów sprzedażyBudżet działów sprzedaży

Bartosz Augustyn

Poradnik, który pomaga zaplanować budżet dopasowany do celów i zadań prowadzonej przez Ciebie firmy. Prezentuje kilka metod ustalania budżetu.

Poradnik, który pomaga zaplanować budżet dopasowany do celów i zadań prowadzonej przez Ciebie firmy. Prezentuje kilka metod ustalania budżetu.

Ebook

Błędy w sprzedażyBłędy w sprzedaży

Wiesław Grzesik

Poradnik, który podpowiada, jak wyeliminować błędy i stosować skuteczne techniki sprzedaży.

Poradnik, który podpowiada, jak wyeliminować błędy i stosować skuteczne techniki sprzedaży.

Ebook

Ceny – metody ustalaniaCeny – metody ustalania

Waldemar Kos

Ustalenie poziomu cen sprzedawanych produktów tak, aby firma osiągnęła zysk, wymaga odpowiedniej kalkulacji. Poradnik Waldemara Kosa podpowiada, jak optymalnie skalkulować poziom cen.

Ustalenie poziomu cen sprzedawanych produktów tak, aby firma osiągnęła zysk, wymaga odpowiedniej kalkulacji. Poradnik Waldemara Kosa podpowiada, jak optymalnie skalkulować poziom cen.

Ebook

Sześć Sigma w procesie wytwórczymSześć Sigma w procesie wytwórczym

Tadeusz Sałaciński

Nie możesz zostawać w tyle! Poznaj tajniki stosowania systemu Sześć Sigma.

Ebook

Wynagradzanie handlowcówWynagradzanie handlowców

Julita Zdończyk

Dowiedz się, jak wyliczać premie, żeby motywowała ona handlowców do zwiększonej sprzedaży, i jak uniknąć błędów przy ustalaniu systemu wynagrodzeń dla pracowników.

Dowiedz się, jak wyliczać premie, żeby motywowała ona handlowców do zwiększonej sprzedaży, i jak uniknąć błędów przy ustalaniu systemu wynagrodzeń dla pracowników.

Ebook

Wskaźnik DMI/ADXWskaźnik DMI/ADX

Michał Pietrzyca

Kiedy strategia „kup i zapomnij” nie sprawdza się najlepiej, warto znać prosty i skuteczny sposób na rozpoznawanie tendencji wzrostowych cen akcji. Jak go szybko znaleźć? Zajrzeć do tego poradnika.

Kiedy strategia „kup i zapomnij” nie sprawdza się najlepiej, warto znać prosty i skuteczny sposób na rozpoznawanie tendencji wzrostowych cen akcji. Jak go szybko znaleźć? Zajrzeć do tego poradnika.

Ebook

Istota konfliktu organizacyjnegoIstota konfliktu organizacyjnego

Irena Ochyra

Konflikt jest nieodłączną częścią życia zarówno osobistego, jak i zawodowego. Poradnik zawiera wskazówki, co zrobić, by nie dezorganizował pracy w firmie.

Konflikt jest nieodłączną częścią życia zarówno osobistego, jak i zawodowego. Poradnik zawiera wskazówki, co zrobić, by nie dezorganizował pracy w firmie.

Ebook

Normy produkcyjneNormy produkcyjne

Romuald Wołk

Jak ustalać normy produkcyjne, nie wprowadzając jednocześnie chaosu? O tym w poradniku skierowanym do osób ustalających harmonogram pracy.

Jak ustalać normy produkcyjne, nie wprowadzając jednocześnie chaosu? O tym w poradniku skierowanym do osób ustalających harmonogram pracy.

Ebook

OEEOEE

Andrzej Brzeziński

Poradnik omawiający wskaźnik OEE (Całkowitej Efektywności Wyposażenia Produkcyjnego). Wyjaśnia, jak go obliczyć, kto powinien go wyznaczać oraz jakie korzyści finansowe odnosi się ze wzrostu OEE.

Poradnik omawiający wskaźnik OEE (Całkowitej Efektywności Wyposażenia Produkcyjnego). Wyjaśnia, jak go obliczyć, kto powinien go wyznaczać oraz jakie korzyści finansowe odnosi się ze wzrostu OEE.

Ebook

Problemy i metody ich rozwiązywa...Problemy i metody ich rozwiązywania w firmie produk...

Joanna Dziekońska

Poradnik, który ułatwia zarządzanie firmą produkcyjną. Podpowiada, jak identyfikować problemy w przedsiębiorstwie, wybrać optymalne rozwiązanie problemu oraz w jaki sposób przeprowadzać sesje grupowe.

Poradnik, który ułatwia zarządzanie firmą produkcyjną. Podpowiada, jak identyfikować problemy w przedsiębiorstwie, wybrać optymalne rozwiązanie problemu oraz w jaki sposób przeprowadzać sesje grupowe.

Ebook

Proces zarządzania ryzykiemProces zarządzania ryzykiem

Michał Borucki

Poradnik, który pomaga wdrożyć proces zarządzania ryzykiem. Przedstawia wymagania głównych standardów międzynarodowych i omawia praktyczne zasady realizacji poszczególnych etapów tego procesu.

Poradnik, który pomaga wdrożyć proces zarządzania ryzykiem. Przedstawia wymagania głównych standardów międzynarodowych i omawia praktyczne zasady realizacji poszczególnych etapów tego procesu.

Ebook

Cykl PDCACykl PDCA

Dariusz Samsel

Poradnik poświęcony metodzie PDCA stosowanej w procesach optymalizacji działań firmy.

Poradnik poświęcony metodzie PDCA stosowanej w procesach optymalizacji działań firmy.

Ebook

CoachingCoaching

Katarzyna Kordiuk

Twoi handlowcy mogą pracować lepiej – sposobem, by wyeliminować popełniane przez nich błędy i zwiększyć ich efektywność, jest coaching.

Twoi handlowcy mogą pracować lepiej – sposobem, by wyeliminować popełniane przez nich błędy i zwiększyć ich efektywność, jest coaching.

Ebook

Nieuczciwa konkurencjaNieuczciwa konkurencja

Michał Kuryłek

Miniporadnik, który wprowadza w trudny temat nieuczciwej konkurencji. Podpowie, jak samemu nie naruszać zasad i prawidłowo rozpoznać działania innych firm.

Miniporadnik, który wprowadza w trudny temat nieuczciwej konkurencji. Podpowie, jak samemu nie naruszać zasad i prawidłowo rozpoznać działania innych firm.