Typ publikacji

Wydawca

Cena

Format

Wydawnictwo specjalistyczne powstałe w 1997 r. Jest częścią międzynarodowego holdingu VNR (Verlag für die Deutsche Wirtschaft AG) z filiami także w Rumunii, Austrii, Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Rosji i Szwajcarii.
Pierwsza publikacja Wiedzy i Praktyki – „Poradnik Podatnika” – od razu stała się wydawniczym sukcesem. Dziś firma znajduje się w dziesiątce największych wydawnictw w Polsce, a poza „Poradnikiem Podatnika” dostarcza na rynek wydawniczy ponad 70 cyklicznych publikacji drukowanych i elektronicznych, prowadzi także 10 portali i przygotowuje 80 bezpłatnych newsletterów. Liczba czytelników tytułów, ukazujących się nakładem wydawnictwa, sięga ponad 100 tysięcy, a z portali i newsletterów korzysta ponad milion internautów-specjalistów miesięcznie.
Wiedza i Praktyka współpracuje z ponad 1300 autorami i ekspertami, wśród których są specjaliści z organów takich jak: ZUS, PIP, KRUS, GIODO, BCC, urzędnicy ministerialni, a także przedstawiciele firm prywatnych i licznych organizacji. Wydawnictwo prowadzi też działalność mającą na celu wspieranie organizacji pozarządowych oraz idei i projektów wnoszących pozytywne zmiany w społeczeństwie oraz środowisku małych i średnich przedsiębiorstw. Jest inicjatorem „Dnia Ochrony Praw Podatnika”, konkursu „Historia i Życie”, wspiera Filharmonię Narodową oraz Muzeum Narodowe w Warszawie.
Od początku istnienia Wiedza i Praktyka otrzymała kilkanaście nagród i wyróżnień, m.in. Medale Europejskie, tytuły „Firma Przyjazna Klientowi”, „Inwestor w Kapitał Ludzki”, „Gazela Biznesu” i „Diament Forbesa”.

Widok:
Na stronie:
Ebook

Obiekcje klientaObiekcje klienta

Anna Syrek-Kosowska

Poradnik dla handlowców. Przybliża techniki i strategie, które służą do wykorzystywania obiekcji klienta do pozytywnego zamknięcia sprzedaży.

Poradnik dla handlowców. Przybliża techniki i strategie, które służą do wykorzystywania obiekcji klienta do pozytywnego zamknięcia sprzedaży.

Ebook

Roszczeniowy klientRoszczeniowy klient

Mirosław Smoczyński

Poradnik, który uczy, jak postępować z klientami w sytuacji, gdy ich oczekiwania są bezzasadne lub gdy złożone przez nich reklamacje należy uznać.

Poradnik, który uczy, jak postępować z klientami w sytuacji, gdy ich oczekiwania są bezzasadne lub gdy złożone przez nich reklamacje należy uznać.

Ebook

Karta informacyjna przedsięwzięciaKarta informacyjna przedsięwzięcia

Danuta Kwaśniewska

Poradnik omawiający kwestie związane z kartą informacyjną przedsięwzięcia, która weszła w życie na mocy ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie z dnia 3 października 2008 r.

Poradnik omawiający kwestie związane z kartą informacyjną przedsięwzięcia, która weszła w życie na mocy ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie z dnia 3 października 2008 r.

Ebook

Funkcje ExcelaFunkcje Excela

Aneta Izdebska

Praktyczne porady dla osób, które często korzystają w pracy z programu Excel. Opracowanie podpowiada, jak sprawnie przeprowadzać w arkuszu operacje na datach.

Praktyczne porady dla osób, które często korzystają w pracy z programu Excel. Opracowanie podpowiada, jak sprawnie przeprowadzać w arkuszu operacje na datach.

Ebook

KaizenKaizen

Artur Łazicki

Kaizen to pobudzanie innowacyjności, tworzenie nowych koncepcji, wprowadzanie ryzykownych rozwiązań, podnoszenie produktywności... O tym, jak wykorzystać to wszystko w firmie – w niniejszym poradniku.

Kaizen to pobudzanie innowacyjności, tworzenie nowych koncepcji, wprowadzanie ryzykownych rozwiązań, podnoszenie produktywności... O tym, jak wykorzystać to wszystko w firmie – w niniejszym poradniku.

Ebook

Ocena pracy handlowcaOcena pracy handlowca

Faustyna Kowalska

Sprawdź, jakich błędów unikać podczas rocznej oceny pracownika i jak dobrze się do niej przygotować.

Sprawdź, jakich błędów unikać podczas rocznej oceny pracownika i jak dobrze się do niej przygotować.

Ebook

Problemy i metody ich rozwiązywa...Problemy i metody ich rozwiązywania w firmie produk...

Joanna Dziekońska

Poradnik, który ułatwia zarządzanie firmą produkcyjną. Podpowiada, jak identyfikować problemy w przedsiębiorstwie, wybrać optymalne rozwiązanie problemu oraz w jaki sposób przeprowadzać sesje grupowe.

Poradnik, który ułatwia zarządzanie firmą produkcyjną. Podpowiada, jak identyfikować problemy w przedsiębiorstwie, wybrać optymalne rozwiązanie problemu oraz w jaki sposób przeprowadzać sesje grupowe.

Ebook

Plany strategicznePlany strategiczne

Elżbieta Marciniak

Poradnik dla małych i dużych firm – omawia procedury tworzenia planów strategicznych i zarazem podpowiada, jak podejmować właściwe decyzje planistyczne.

Poradnik dla małych i dużych firm – omawia procedury tworzenia planów strategicznych i zarazem podpowiada, jak podejmować właściwe decyzje planistyczne.

Ebook

CondohotelCondohotel

Robert Sierant

Istnieje wiele sposobów inwestowania w nieruchomości. Jedną z nich jest condohotel. Publikacja podpowiada, jakie zyski może przynieść wynajem własnego pokoju hotelowego.

Istnieje wiele sposobów inwestowania w nieruchomości. Jedną z nich jest condohotel. Publikacja podpowiada, jakie zyski może przynieść wynajem własnego pokoju hotelowego.