Typ publikacji

Wydawca

Cena

Format

Wydawnictwo specjalistyczne powstałe w 1997 r. Jest częścią międzynarodowego holdingu VNR (Verlag für die Deutsche Wirtschaft AG) z filiami także w Rumunii, Austrii, Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Rosji i Szwajcarii.
Pierwsza publikacja Wiedzy i Praktyki – „Poradnik Podatnika” – od razu stała się wydawniczym sukcesem. Dziś firma znajduje się w dziesiątce największych wydawnictw w Polsce, a poza „Poradnikiem Podatnika” dostarcza na rynek wydawniczy ponad 70 cyklicznych publikacji drukowanych i elektronicznych, prowadzi także 10 portali i przygotowuje 80 bezpłatnych newsletterów. Liczba czytelników tytułów, ukazujących się nakładem wydawnictwa, sięga ponad 100 tysięcy, a z portali i newsletterów korzysta ponad milion internautów-specjalistów miesięcznie.
Wiedza i Praktyka współpracuje z ponad 1300 autorami i ekspertami, wśród których są specjaliści z organów takich jak: ZUS, PIP, KRUS, GIODO, BCC, urzędnicy ministerialni, a także przedstawiciele firm prywatnych i licznych organizacji. Wydawnictwo prowadzi też działalność mającą na celu wspieranie organizacji pozarządowych oraz idei i projektów wnoszących pozytywne zmiany w społeczeństwie oraz środowisku małych i średnich przedsiębiorstw. Jest inicjatorem „Dnia Ochrony Praw Podatnika”, konkursu „Historia i Życie”, wspiera Filharmonię Narodową oraz Muzeum Narodowe w Warszawie.
Od początku istnienia Wiedza i Praktyka otrzymała kilkanaście nagród i wyróżnień, m.in. Medale Europejskie, tytuły „Firma Przyjazna Klientowi”, „Inwestor w Kapitał Ludzki”, „Gazela Biznesu” i „Diament Forbesa”.

Widok:
Na stronie:
Ebook

Zarządzanie zmianą w obszarze op...Zarządzanie zmianą w obszarze opinii klienta

Artur Preus

Eksperckie porady z zakresu zarządzania zmianą. Publikacja dla przedsiębiorców, którzy chcą lepiej rozumieć oczekiwania swoich klientów.

Eksperckie porady z zakresu zarządzania zmianą. Publikacja dla przedsiębiorców, którzy chcą lepiej rozumieć oczekiwania swoich klientów.

Ebook

Lean w firmie usługowejLean w firmie usługowej

Monika Wierzbowska

Zbiór informacji na temat koncepcji Lean i jej praktycznego zastosowania w procesach usługowych. Zastosowania metodologii 5S i standaryzacji pracy omówione zostały na przykładzie firmy handlowej.

Zbiór informacji na temat koncepcji Lean i jej praktycznego zastosowania w procesach usługowych. Zastosowania metodologii 5S i standaryzacji pracy omówione zostały na przykładzie firmy handlowej.

Ebook

Wskaźnik DMI/ADXWskaźnik DMI/ADX

Michał Pietrzyca

Kiedy strategia „kup i zapomnij” nie sprawdza się najlepiej, warto znać prosty i skuteczny sposób na rozpoznawanie tendencji wzrostowych cen akcji. Jak go szybko znaleźć? Zajrzeć do tego poradnika.

Kiedy strategia „kup i zapomnij” nie sprawdza się najlepiej, warto znać prosty i skuteczny sposób na rozpoznawanie tendencji wzrostowych cen akcji. Jak go szybko znaleźć? Zajrzeć do tego poradnika.

Ebook

Zautomatyzowany formularz zamówi...Zautomatyzowany formularz zamówień w Excelu

Piotr Dynia

Przystępna instrukcja krok po kroku przygotowuje do samodzielnego tworzenia zautomatyzowanego formularza zamówień w Excelu.

Przystępna instrukcja krok po kroku przygotowuje do samodzielnego tworzenia zautomatyzowanego formularza zamówień w Excelu.

Ebook

Badania ankietoweBadania ankietowe

Magdalena Jarzewska

Przeprowadzenie ankiety może przyczynić się do lepszych wyników sprzedażowych. Jednak tylko jeśli zostanie stworzona prawidłowo. W poradniku znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.

Przeprowadzenie ankiety może przyczynić się do lepszych wyników sprzedażowych. Jednak tylko jeśli zostanie stworzona prawidłowo. W poradniku znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.

Ebook

Bezpieczeństwo organizacyjneBezpieczeństwo organizacyjne

Michał Borucki

Publikacja, która podpowie, jak dbać o bezpieczeństwo organizacyjne, pamiętając o rozsądnej elastyczności i realiach rynkowych.

Publikacja, która podpowie, jak dbać o bezpieczeństwo organizacyjne, pamiętając o rozsądnej elastyczności i realiach rynkowych.

Ebook

Plany strategicznePlany strategiczne

Elżbieta Marciniak

Poradnik dla małych i dużych firm – omawia procedury tworzenia planów strategicznych i zarazem podpowiada, jak podejmować właściwe decyzje planistyczne.

Poradnik dla małych i dużych firm – omawia procedury tworzenia planów strategicznych i zarazem podpowiada, jak podejmować właściwe decyzje planistyczne.

Ebook

Lean w działalności operacyjnejLean w działalności operacyjnej

Marzena Leszczyk-Kabacińska

Praktyczne informacje na temat koncepcji Lean i jej wykorzystania do doskonalenia procesów operacyjnych w przedsiębiorstwie lub firmie.

Praktyczne informacje na temat koncepcji Lean i jej wykorzystania do doskonalenia procesów operacyjnych w przedsiębiorstwie lub firmie.

Ebook

TPM – sposób na bezawaryjność ma...TPM – sposób na bezawaryjność maszyn

Michał Matejczyk

Poradnik, w którym znajdziesz wskazówki, jak awarie, braki i nieplanowaną obsługę ograniczyć do absolutnego minimum.

Poradnik, w którym znajdziesz wskazówki, jak awarie, braki i nieplanowaną obsługę ograniczyć do absolutnego minimum.

Ebook

Istota konfliktu organizacyjnegoIstota konfliktu organizacyjnego

Irena Ochyra

Konflikt jest nieodłączną częścią życia zarówno osobistego, jak i zawodowego. Poradnik zawiera wskazówki, co zrobić, by nie dezorganizował pracy w firmie.

Konflikt jest nieodłączną częścią życia zarówno osobistego, jak i zawodowego. Poradnik zawiera wskazówki, co zrobić, by nie dezorganizował pracy w firmie.

Ebook

Problemy i metody ich rozwiązywa...Problemy i metody ich rozwiązywania w firmie produk...

Joanna Dziekońska

Poradnik, który ułatwia zarządzanie firmą produkcyjną. Podpowiada, jak identyfikować problemy w przedsiębiorstwie, wybrać optymalne rozwiązanie problemu oraz w jaki sposób przeprowadzać sesje grupowe.

Poradnik, który ułatwia zarządzanie firmą produkcyjną. Podpowiada, jak identyfikować problemy w przedsiębiorstwie, wybrać optymalne rozwiązanie problemu oraz w jaki sposób przeprowadzać sesje grupowe.

Ebook

Odejście KAM-aOdejście KAM-a

Luiza Woźniak

Poradnik, który omawia strategie związane z odejściem pracownika obsługującego kluczowych klientów – key account menedżera (KAM-a), na przykładzie dwóch firm stosujących różne rozwiązania.

Poradnik, który omawia strategie związane z odejściem pracownika obsługującego kluczowych klientów – key account menedżera (KAM-a), na przykładzie dwóch firm stosujących różne rozwiązania.

Ebook

HACCPHACCP

Elżbieta Szymańska

Poradnik, który omawia HACCP. Dowiesz się z niego, jakie korzyści niesie ze sobą ten system, z jakich etapów składa się jego wdrożenie, jak dokumentować funkcjonowanie HACCP.

Poradnik, który omawia HACCP. Dowiesz się z niego, jakie korzyści niesie ze sobą ten system, z jakich etapów składa się jego wdrożenie, jak dokumentować funkcjonowanie HACCP.

Ebook

Instrukcja zarządzania systemem...Instrukcja zarządzania systemem informatycznym ze wz...

Paulina Wójcik-Lulka

Poradnik ułatwiający stworzenie instrukcji zarządzania systemem informatycznym przetwarzającym dane osobowe na potrzeby placówki medycznej.

Poradnik ułatwiający stworzenie instrukcji zarządzania systemem informatycznym przetwarzającym dane osobowe na potrzeby placówki medycznej.

Ebook

Relacje z klientemRelacje z klientem

Izabela Kluzek

Poradnik dla handlowców. Zbiór informacji o rozwijaniu relacji z klientami. Omawia typy klientów, zasady skutecznej rozmowy sprzedażowej, błędy popełnia przy współpracy z klientami.

Poradnik dla handlowców. Zbiór informacji o rozwijaniu relacji z klientami. Omawia typy klientów, zasady skutecznej rozmowy sprzedażowej, błędy popełnia przy współpracy z klientami.