Typ publikacji

Polecamy

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

Format

Słowa kluczowe

  • wizerunek firmy

Wyniki wyszukiwania: (33)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Ebook

Prezentacje i wystąpienia w bizn...Prezentacje i wystąpienia w biznesie

Mariusz Trojanowski

„Prezentacje i wystąpienia w biznesie” to pozycja dająca czytelnikowi pełny teoretyczny ogląd na to, czym są prezentacje, oraz praktyczne wskazówki na temat tego, jak przygotować się i wygłosić skuteczne wystąpienie.

„Prezentacje i wystąpienia w biznesie” to pozycja dająca czytelnikowi pełny teoretyczny ogląd na to, czym są prezentacje, oraz praktyczne wskazówki na temat tego, jak przygotować się i wygłosić skuteczne wystąpienie.

Jak wygrywać każdy spór

Negocjacje w życiu codziennym

Anna M. Łabuz Wydawca: Onepress MOBI + EPUB + PDF (w wersji papierowej 160 stron)
Ebook

Autentyczny wizerunekAutentyczny wizerunek

Barbara Celińska

E-book „Autentyczny wizerunek. Kreowanie wizerunku osobistego i image’u bloggera” pozwoli Ci zaprezentować lepiej swoją osobę i skuteczniej informować innych bloggerów o tym, co masz im do zaoferowania.

E-book „Autentyczny wizerunek. Kreowanie wizerunku osobistego i image’u bloggera” pozwoli Ci zaprezentować lepiej swoją osobę i skuteczniej informować innych bloggerów o tym, co masz im do zaoferowania.

Ebook

Kształtowanie dobrych relacji...Kształtowanie dobrych relacji z klientami

Peter Kenzelmann

Pradnik Petera Kenzelmanna w atrakcyjny i przystępny sposób opisuje, jak w codziennej praktyce budować kontakt między firmą a klientami.

Pradnik Petera Kenzelmanna w atrakcyjny i przystępny sposób opisuje, jak w codziennej praktyce budować kontakt między firmą a klientami.

Ebook

Jak zdobyć klientów w internecieJak zdobyć klientów w internecie

Gitte Härter

Internet oferuje niezliczone możliwości rozwoju. Poradnik Gitte Härter ukazuje, jak wielki jest wpływ tego medium na budowanie marki przedsiębiorstwa.

Internet oferuje niezliczone możliwości rozwoju. Poradnik Gitte Härter ukazuje, jak wielki jest wpływ tego medium na budowanie marki przedsiębiorstwa.

Ebook

Pozyskiwanie klientówPozyskiwanie klientów

Gitte Härter

Z nowoczesnego poradnika Gitte Härter dowiemy się, jak tworzyć wizerunek firmy, aby klienci chcieli korzystać z jej usług.

Z nowoczesnego poradnika Gitte Härter dowiemy się, jak tworzyć wizerunek firmy, aby klienci chcieli korzystać z jej usług.

Ebook

Prowadzenie zebrań i prezentacjiProwadzenie zebrań i prezentacji

Klaus Hoffmann

Poradnik Klausa Hoffmanna to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy chcą poznać skuteczne metody nawiązywania owocnych kontaktów oraz prowadzenia rozmów i negocjacji.

Poradnik Klausa Hoffmanna to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy chcą poznać skuteczne metody nawiązywania owocnych kontaktów oraz prowadzenia rozmów i negocjacji.

Ebook

Techniki negocjacjiTechniki negocjacji

Astrid Heeper

Kluczem do skutecznych negocjacji jest staranne przygotowanie. Poradnik Astrid Heeper i Michaela Schmidta wyjaśnia, na co zwrócić szczególną uwagę i co przeanalizować przed przystąpieniem do rozmów.

Kluczem do skutecznych negocjacji jest staranne przygotowanie. Poradnik Astrid Heeper i Michaela Schmidta wyjaśnia, na co zwrócić szczególną uwagę i co przeanalizować przed przystąpieniem do rozmów.

Ebook

Zarządzanie działalnością innowa...Zarządzanie działalnością innowacyjną

Opracowanie przybliżające wiedzę na temat zarządzania działalnością innowacyjną na poziomie globalnym, międzynarodowym, narodowym, regionalnym oraz poszczególnych organizacji.

Opracowanie przybliżające wiedzę na temat zarządzania działalnością innowacyjną na poziomie globalnym, międzynarodowym, narodowym, regionalnym oraz poszczególnych organizacji.

Ebook

SponsoringSponsoring

Marek Datko

Marketing sponsorski daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów. Ale jak umiejętnie korzystać z tej formy promocji? O tym w fachowym opracowaniu.

Marketing sponsorski daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów. Ale jak umiejętnie korzystać z tej formy promocji? O tym w fachowym opracowaniu.

Ebook

Jak zaistnieć w mediach – kreowa...Jak zaistnieć w mediach – kreowanie wizerunku placów...

Aleksandra Ślifirska

Porady eksperta, jak zmienić postrzeganie placówki medycznej przez pacjentów i zapewnić jej sukces medialny.

Porady eksperta, jak zmienić postrzeganie placówki medycznej przez pacjentów i zapewnić jej sukces medialny.

Audiobook

Marketing 3.0Marketing 3.0

Hermawan Kartajaya

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.