Typ publikacji

Polecamy

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

Format

Słowa kluczowe

  • wizerunek firmy

Wyniki wyszukiwania: (33)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Ebook

Asertywność i sztuka celnej ripostyAsertywność i sztuka celnej riposty

Matthias Nöllke

„Powinienem był mu na to od razu odpowiedzieć...” – jak często zdarza ci się tak pomyśleć? Poradnik Matthiasa Nöllke podpowiada, jak stać się mistrzem celnej i błyskotliwej riposty.

„Powinienem był mu na to od razu odpowiedzieć...” – jak często zdarza ci się tak pomyśleć? Poradnik Matthiasa Nöllke podpowiada, jak stać się mistrzem celnej i błyskotliwej riposty.

Ebook

Wycena firmyWycena firmy

Aswath Damodaran

Od opowieści do liczb. Od liczb do wartości. „Damodaran dokonał rzeczy bezprecedensowej: umiejętnie połączył opowieść o firmie z tradycyjną analizą finansową i wyceną. Jego książka ma szansę stać się klasykiem zarówno dla zwolenników tradycyjnej wyceny, jak i dla praktyków biznesowego gawędziarstwa, ponieważ pokazuje, że przedstawiciele każdego z tych światów mogą wiele zyskać, zapożyczając narzędzia z tego drugiego” – Paul Johnson

Wycena firmy

Storytelling i liczby

Aswath Damodaran Wydawca: Poltext MOBI + EPUB (w wersji papierowej 252 strony)

Od opowieści do liczb. Od liczb do wartości. „Damodaran dokonał rzeczy bezprecedensowej: umiejętnie połączył opowieść o firmie z tradycyjną analizą finansową i wyceną. Jego książka ma szansę stać się klasykiem zarówno dla zwolenników tradycyjnej wyceny, jak i dla praktyków biznesowego gawędziarstwa, ponieważ pokazuje, że przedstawiciele każdego z tych światów mogą wiele zyskać, zapożyczając narzędzia z tego drugiego” – Paul Johnson

Ebook

Prowadzenie zebrań i prezentacjiProwadzenie zebrań i prezentacji

Klaus Hoffmann

Poradnik Klausa Hoffmanna to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy chcą poznać skuteczne metody nawiązywania owocnych kontaktów oraz prowadzenia rozmów i negocjacji.

Poradnik Klausa Hoffmanna to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy chcą poznać skuteczne metody nawiązywania owocnych kontaktów oraz prowadzenia rozmów i negocjacji.

Audiobook

Marketing 3.0Marketing 3.0

Hermawan Kartajaya

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Ebook

Techniki negocjacjiTechniki negocjacji

Björn Lundén

Niezależnie od tego, na jakim stanowisku pracujesz i jaki jest Twój status społeczny, musisz pogodzić się z jednym – jesteś negocjatorem. Jak sprawdzić się w tej roli? O tym w niniejszym poradniku.

Niezależnie od tego, na jakim stanowisku pracujesz i jaki jest Twój status społeczny, musisz pogodzić się z jednym – jesteś negocjatorem. Jak sprawdzić się w tej roli? O tym w niniejszym poradniku.

Ebook

Nowoczesna rekrutacja 2015Nowoczesna rekrutacja 2015

Magazyn, który pokazuje trendy i zmiany zachodzące na rynku pracy, zarówno na rynku kandydata jak i pracodawcy. Niniejsze wydanie omawia zjawiska i nowości na rynku rekrutacji i employer brandingu.

Magazyn, który pokazuje trendy i zmiany zachodzące na rynku pracy, zarówno na rynku kandydata jak i pracodawcy. Niniejsze wydanie omawia zjawiska i nowości na rynku rekrutacji i employer brandingu.

Ebook

MNEMObiznesMNEMObiznes

Andrzej Bubrowiecki

Poprzez techniki pamięciowe i mnemotechnikę możesz wpływać na zysk w biznesie niezależnie od tego, czy prowadzisz małą firmę, czy wielkie przedsiębiorstwo. Nie wierzysz? Sprawdź.

Poprzez techniki pamięciowe i mnemotechnikę możesz wpływać na zysk w biznesie niezależnie od tego, czy prowadzisz małą firmę, czy wielkie przedsiębiorstwo. Nie wierzysz? Sprawdź.

Ebook

Rekiny biznesu w mediachRekiny biznesu w mediach

Aleksandra Ślifirska

Lider, przywódca, potentat – jak sprawić, by otoczenie biznesowe tak Cię postrzegało, i jak nauczyć się kształtowania wizerunku publicznego? O tej niezbędnej dziś sztuce z siedmioma Rekinami Biznesu rozmawia Aleksandra Ślifirska, trenerka komunikacji biznesowej i medialnej. Oto niezwykłe lekcje tworzenia osobistej marki.

Lider, przywódca, potentat – jak sprawić, by otoczenie biznesowe tak Cię postrzegało, i jak nauczyć się kształtowania wizerunku publicznego? O tej niezbędnej dziś sztuce z siedmioma Rekinami Biznesu rozmawia Aleksandra Ślifirska, trenerka komunikacji biznesowej i medialnej. Oto niezwykłe lekcje tworzenia osobistej marki.

Ebook

Legendarna obsługa klientaLegendarna obsługa klienta

dr Ken Blanchard

Poradnik, którego głównym tematem jest jakość obsługi klientów. Postaw w swej działalności na tę sferę, która da Ci największe zyski i zapewni dynamiczny rozwój. Skorzystaj z wiedzy specjalisty w dziedzinie kultury obsługi klientów!

Poradnik, którego głównym tematem jest jakość obsługi klientów. Postaw w swej działalności na tę sferę, która da Ci największe zyski i zapewni dynamiczny rozwój. Skorzystaj z wiedzy specjalisty w dziedzinie kultury obsługi klientów!

Ebook

Medialne lwy dla rekinów biznesuMedialne lwy dla rekinów biznesu

Aleksandra Ślifirska

Biblia biznesmena. Najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają w niej, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie.

Biblia biznesmena. Najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają w niej, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie.

Ebook

NarratologiaNarratologia

Paweł Tkaczyk

Fascynująca podróż po świecie opowieści. Z książki Pawła Tkaczyka dowiesz się, dlaczego historie mają tak wielki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? A przede wszystkim – jak konstruować takie, które trafiają w samo sedno. Kapitalna pomoc dla osób, dla których słowa w sferze zawodowej mają niezastąpioną moc.

Fascynująca podróż po świecie opowieści. Z książki Pawła Tkaczyka dowiesz się, dlaczego historie mają tak wielki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? A przede wszystkim – jak konstruować takie, które trafiają w samo sedno. Kapitalna pomoc dla osób, dla których słowa w sferze zawodowej mają niezastąpioną moc.

Ebook

Jednominutowy NegocjatorJednominutowy Negocjator

Don Hutson

Poznaj sekrety Jednominutowego Negocjatora! W formie zajmującej opowieści biznesowej autorzy przedstawiają proste, lecz głęboko przemyślane podejście do negocjacji, które sprawdzi się w każdych okolicznościach, zarówno podczas negocjacji mających charakter rywalizacji i konfrontacji, jak i tych opartych na współpracy i partnerstwie. Osiągaj najlepsze rezultaty za każdym razem, nie robiąc sobie wrogów ani nie fundując sobie dodatkowych stresów.

Poznaj sekrety Jednominutowego Negocjatora! W formie zajmującej opowieści biznesowej autorzy przedstawiają proste, lecz głęboko przemyślane podejście do negocjacji, które sprawdzi się w każdych okolicznościach, zarówno podczas negocjacji mających charakter rywalizacji i konfrontacji, jak i tych opartych na współpracy i partnerstwie. Osiągaj najlepsze rezultaty za każdym razem, nie robiąc sobie wrogów ani nie fundując sobie dodatkowych stresów.

Ebook

Marketing 4.0Marketing 4.0

Hermawan Kartajaya

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Marketing 4.0

Era cyfrowa

Hermawan Kartajaya Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB (w wersji papierowej 184 strony)

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Ebook

Prezentacje i wystąpienia w bizn...Prezentacje i wystąpienia w biznesie

Mariusz Trojanowski

„Prezentacje i wystąpienia w biznesie” to pozycja dająca czytelnikowi pełny teoretyczny ogląd na to, czym są prezentacje, oraz praktyczne wskazówki na temat tego, jak przygotować się i wygłosić skuteczne wystąpienie.

„Prezentacje i wystąpienia w biznesie” to pozycja dająca czytelnikowi pełny teoretyczny ogląd na to, czym są prezentacje, oraz praktyczne wskazówki na temat tego, jak przygotować się i wygłosić skuteczne wystąpienie.