Promocja ebooków do 19 VI

Widok:
Na stronie:

ŚwiadomośćŚwiadomość

Daniel C. Dennett

Błyskotliwa, olśniewająca, a do tego dowcipna książka o tajemnicach ludzkiej świadomości. Daniel C. Dennett w rewolucyjny sposób odkrywa to, co do tej pory wydawało się zagadką nie do rozwiązania.

Świadomość Daniel C. Dennett Wydawca: Copernicus Center Press MOBI + EPUB (w wersji papierowej 728 stron)

Ebook

Pchły, plotki a ewolucja językaPchły, plotki a ewolucja języka

Robin Dunbar

Jak to się stało, że spośród dziesiątków tysięcy gatunków jedynie ludzie opanowali zdolność mówienia? I dlaczego, mając tę wyjątkową umiejętność, zdajemy się robić z niej tak mały użytek? Robin Dunbar, światowej sławy antropolog i psycholog ewolucyjny, przedstawia autorską wizję powstania języka.

Ebook

Mit neuronów lustrzanychMit neuronów lustrzanych

Gregory Hickok

Rewizja jednej z najbardziej dalekosiężnych teorii we współczesnej neuronauce i psychologii. Znakomicie napisana książka. To „naukowy odpowiednik sądowego thrillera: na przekór nierównym szansom, genialna słabsza strona, z rozbrajającym wdziękiem i twardymi faktami rozkłada na łopatki swojego popularnego i dużo silniejszego przeciwnika”...

Ebook

Małpa w każdym z nasMałpa w każdym z nas

Frans de Waal

Książka jednego z najwybitniejszych prymatologów naszych czasów. Stawia przed nami ewolucyjne lustro i prowokacyjnie pyta, dlaczego seks, przemoc i życzliwość są częścią natury człowieka?

Ebook

Historia naturalna ludzkiego myś...Historia naturalna ludzkiego myślenia

Michael Tomasello

Jakie są wspólne źródła ludzkiego poznania i życia społecznego? Wybitny amerykański psycholog w swej znakomitej książce przedstawia summę 20-letnich badań porównawczych ludzi i naczelnych.

Filozofia dowcipuFilozofia dowcipu

Reginald B. Adams jr

Od czego zależy poczucie humoru? Autorzy proponują poznawcze i ewolucyjne wyjaśnienie tego zjawiska. Przed nami „mieszanka lekkości i powagi, okraszona wspaniałą kolekcją dowcipów”.

Ebook

Dźwignie wyobraźni i inne narzęd...Dźwignie wyobraźni i inne narzędzia do myślenia

Daniel C. Dennett

Myślenie jest trudne. Myślenie o niektórych problemach jest tak trudne, że może rozboleć Cię głowa od samego myślenia o myśleniu o nich! „Niezbędnik filozoficzny dla wnikliwego umysłu”– „Nature”.

Dlaczego współpracujemyDlaczego współpracujemy

Michael Tomasello

Wybitny psycholog bierze pod lupę jeden z aspektów funkcjonowania człowieka. Zastanawia się, skąd wzięła się u ludzi zdolność kooperacji oraz kiedy i jak dzieci zaczynają respektować normy społeczne.

Darwinowskie paradygmatyDarwinowskie paradygmaty

dr hab. Dominika Oramus

Studium poświęcone teorii ewolucji. Omawia darwinowskie wątki w literaturze popularnonaukowej oraz wyjaśnia, jak tezy popularyzatorów nauki przeniknęły do literatury pięknej i kultury masowej.

CzłowiekCzłowiek

Robin Dunbar

Jak to się stało, że jedna z małp przeszła tak niezwykłą drogę od lasów tropikalnych Afryki po współczesne globalne społeczeństwo informacyjne? Fascynująca historia ewolucji człowieka.

Cena altruizmuCena altruizmu

Oren Harman

Czy bezinteresowny altruizm istnieje? Czy to, co wygląda na poświęcenie, nie jest w rzeczywistości drogą do osiągnięcia własnych celów? Czy tę zagadkę może rozwiązać matematyczne równanie? Fascynująca opowieść o poszukiwaniu początków życzliwości, prawdziwej dobroci i jej zwodniczych pozorach, której głównym bohaterem jest George Price.

Bystre zwierzę Bystre zwierzę

Frans de Waal

Książka, która całkowicie odmieni nasze zdanie na temat możliwości poznawczych zwierząt. Zabiera nas w fascynującą podróż po świecie rozwiązywania problemów przez zwierzęta.

Ebook

Bonobo i ateistaBonobo i ateista

Frans de Waal

Jedna z dziesięciu najlepszych książek naukowych czasopisma „New Scientist” w 2013 roku. Kontynuacja dociekań podjętych przez słynnego prymatologa w głośnym studium „Małpy i filozofowie”.

Bóg ewolucjiBóg ewolucji

Denis Edwards

Jak zderzenie teorii ewolucji i teologii wpływa na nasze postrzeganie Bożej mądrości i miłości, a także, co za tym idzie, naszą wiarę? Książka Denisa Edwardsa to wspaniały dowód na to, że możemy sensownie rozmawiać o Bogu w ewoluującym świecie.

Bóg ewolucji

Teologia trynitarna

Denis Edwards Seria: „Nauka i Religia” Wydawca: Copernicus Center Press MOBI + EPUB (w wersji papierowej 222 strony)

Ebook

Anatomia miłości i zdradyAnatomia miłości i zdrady

Robin Dunbar

Fascynująca, pouczająca i dowcipna książka popularnonaukowa dla każdego, kto kiedykolwiek zastanawiał się, dlaczego się zakochujemy i co dzieje się z nami, gdy to robimy.

Ebook

Nowa historia ewolucji człowiekaNowa historia ewolucji człowieka

Robin Dunbar

Znakomita książka o narodzinach homo sapiens – gatunku malarzy i poetów, wielkich budowniczych, kapłanów, do dziś poszukującego iskry, która zdecydowała o jego wyjątkowości w królestwie zwierząt.

Moralność mózguMoralność mózgu

Patricia S. Churchland

Fascynująca podróż po świecie neuronauki i ewolucjonizmu w poszukiwaniu źródła moralnych zachowań człowieka i w towarzystwie jednej z najwybitniejszych badaczek ludzkiego umysłu.

Ebook

Małpy i filozofowieMałpy i filozofowie

Frans de Waal

Prowokacyjna historia moralności. Czy ludzkość jest „z natury” dobra? Czy kultura hamuje nasze zwierzęce instynkty? Czy małpy są moralne? Na te pytania naprawdę istnieją odpowiedzi.