Typ publikacji

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

Format

Yukio Mishima - liczba pozycji (2)

Widok:
Na stronie:
Autor:
Ebook

Wyznanie maskiWyznanie maski

Yukio Mishima

Przejmująca opowieść o zmaganiach z samym sobą i poszukiwaniu źródeł swojej tożsamości, przeplatana porywającymi opisami przyrody. Jedna z najważniejszych beletrystycznych fabuł w powojennej historii Japonii i zarazem jedna z ważniejszych książek w XX-wiecznej literaturze światowej.

Wyznanie maski Yukio Mishima Seria: „Proza Dalekiego Wschodu” Wydawca: Państwowy Instytut Wydawniczy MOBI + EPUB (w wersji papierowej 240 stron)

Przejmująca opowieść o zmaganiach z samym sobą i poszukiwaniu źródeł swojej tożsamości, przeplatana porywającymi opisami przyrody. Jedna z najważniejszych beletrystycznych fabuł w powojennej historii Japonii i zarazem jedna z ważniejszych książek w XX-wiecznej literaturze światowej.

Ebook

Złota pagodaZłota pagoda

Yukio Mishima

Powieść osnuta wokół wydarzenia, które miało miejsce 5 lat po zakończeniu wojny. W 1950 r. młody mnich buddyjski z trudnej do zrozumienia potrzeby popełnia samobójstwo podwójne, samobójstwo zakochanych, wraz z piękną budowlą w roli wybranki serca – podłożył ogień pod świątynię Kinkaku-ji (Świątynię Złotego Pawilonu). „Złota pagoda” była czytana przez wiele osób i szeroko dyskutowana jako utwór, w którym pisarz, stosując jedyną w swoim rodzaju Mishimowską estetykę, zbeletryzował wydarzenie rzeczywiste, które odbiło się głośnym echem w prasie.

Złota pagoda Yukio Mishima Wydawca: Państwowy Instytut Wydawniczy MOBI + EPUB (w wersji papierowej 300 stron)

Powieść osnuta wokół wydarzenia, które miało miejsce 5 lat po zakończeniu wojny. W 1950 r. młody mnich buddyjski z trudnej do zrozumienia potrzeby popełnia samobójstwo podwójne, samobójstwo zakochanych, wraz z piękną budowlą w roli wybranki serca – podłożył ogień pod świątynię Kinkaku-ji (Świątynię Złotego Pawilonu). „Złota pagoda” była czytana przez wiele osób i szeroko dyskutowana jako utwór, w którym pisarz, stosując jedyną w swoim rodzaju Mishimowską estetykę, zbeletryzował wydarzenie rzeczywiste, które odbiło się głośnym echem w prasie.