Ebook

Zachowania rynkowe kobiet

Wybory i determinanty

Autor:
Praca zbiorowa
Wydawca:
Format:
52,52 zł
Skonfiguruj szybki zakup Do schowka

Zachowania rynkowe kobiet - Opis

Analiza współczesnych zachowań konsumenckich kobiet ze szczegółowym omówieniem rynków usług finansowych, żywności, artykułów wyposażenia wnętrz, usług turystycznych oraz dóbr luksusowych.

„W polskiej tradycji kobieta zawsze odgrywała szczególną rolę, przy czym za jej główne zadanie uznawano opiekowanie się ogniskiem domowym, wychowywanie dzieci, wykonywanie prac domowych. Jednak ten czas już minął. Procesy feministyczne sprawiły, że zacierają się różnice między aspiracjami współczesnych kobiet a dążeniami mężczyzn, w wyniku czego polskie kobiety coraz odważniej walczą nie tylko o swoje prawa, lecz także o zmianę dotychczasowego światopoglądu i stereotypu w kwestiach podziału ról kobiet i mężczyzn. Rosnąca aktywność zawodowa, coraz lepsze wykształcenie, próby godzenia roli matek i pań domu z karierą zawodową, mniejsza ilość czasu wolnego, a jednocześnie powszechna presja społeczna dotycząca właściwego wyglądu czy zachowania sprawiają, że wśród współczesnych kobiet kształtuje się zupełnie nowy styl życia. Wszystko to znajduje swe odzwierciedlenie w zachowaniach konsumenckich kobiet, zarówno tych rynkowych, jak i w gospodarstwie domowym. Kobiety w coraz większym stopniu decydują o wydatkach, oszczędnościach i biorą udział w podejmowaniu istotnych decyzji finansowych. Uznano więc, że należy zbadać poziom i strukturę konsumpcji, a także zachowania konsumenckie oraz działania adaptacyjne kobiet w realiach współczesnego rynku. (...)
Książka nie wyczerpuje wszystkich ważnych problemów i zagadnień dotyczących konsumpcji i zachowań rynkowych kobiet. Pozwala jednak sporządzić ich w miarę pełną identyfikację, uzmysławiając czytelnikowi wagę i rolę, jaką pełnią współczesne kobiety w sferze konsumpcji”.

Ze wstępu

Zachowania rynkowe kobiet - Opinie i Komentarze

Podobne publikacje

Ebook

Psychologia sprzedażyPsychologia sprzedaży

Brian Tracy

Naucz się sprzedawać od najlepszych ludzi w branży! „Psychologia sprzedaży” to rozwinięcie klasycznego programu treningowego Briana Tracy. Poznaj ludzkie myślenie, motywy kupowania oraz najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. Lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.

Naucz się sprzedawać od najlepszych ludzi w branży! „Psychologia sprzedaży” to rozwinięcie klasycznego programu treningowego Briana Tracy. Poznaj ludzkie myślenie, motywy kupowania oraz najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. Lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.

Ebook

Nie przeszkadzaj klientowi w zak...Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

David Meerman Scott

David Meerman Scott krok po kroku – na z życia wziętych przykładach – pokazuje, jak nie przeszkadzać klientowi w zakupach i osiągać sprzedażowe sukcesy.

David Meerman Scott krok po kroku – na z życia wziętych przykładach – pokazuje, jak nie przeszkadzać klientowi w zakupach i osiągać sprzedażowe sukcesy.

Ebook

Relacje podmiotów rynkowych w wa...Relacje podmiotów rynkowych w warunkach zmian

Opracowanie skupione na relacjach zachodzących pomiędzy podmiotami na wybranych rynkach w Polsce, ukazujące je w kontekście zmieniających się warunków ekonomicznych.

Opracowanie skupione na relacjach zachodzących pomiędzy podmiotami na wybranych rynkach w Polsce, ukazujące je w kontekście zmieniających się warunków ekonomicznych.

Ebook

Wygraj klientaWygraj klienta

Marcin Paweł Panek

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Ebook

NeuromarketingNeuromarketing

Roger Dooley

Praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.

Praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.

Ebook

Czy Keynes się pomylił?Czy Keynes się pomylił?

Andrzej Rzońca

Książka dr. Andrzeja Rzońcy, zasiadającego w Radzie Polityki Pieniężnej, w której autor rozważa skutki keynesowskich i nie-keynesowskich sposobów modelowania gospodarki.

Książka dr. Andrzeja Rzońcy, zasiadającego w Radzie Polityki Pieniężnej, w której autor rozważa skutki keynesowskich i nie-keynesowskich sposobów modelowania gospodarki.

Ebook

Consumer behavior on internation...Consumer behavior on international market

Sławomir Smyczek

Consumer behavior, especially analyzed from an international and a global perspective, appears to be a very complex and varied category. Why? The answer is in this book.

Consumer behavior, especially analyzed from an international and a global perspective, appears to be a very complex and varied category. Why? The answer is in this book.

Ebook

Zachowania polskich konsumentów...Zachowania polskich konsumentów w warunkach kryzysu...

Zachowania konsumentów w okresie zwiększającej się niepewności i ryzyka stanowią interesujący poznawczo przedmiot badań. Tę problematykę zgłębiają autorzy w niniejszej monografii.

Zachowania konsumentów w okresie zwiększającej się niepewności i ryzyka stanowią interesujący poznawczo przedmiot badań. Tę problematykę zgłębiają autorzy w niniejszej monografii.

Ebook

Klucz do umysłu klientaKlucz do umysłu klienta

Jan Batorski

Jeżeli zajmujesz się sprzedażą lub Twój sukces zależy od umiejętności w tym zakresie, koniecznie zapoznaj się z poradami Jana Batorskiego.

Jeżeli zajmujesz się sprzedażą lub Twój sukces zależy od umiejętności w tym zakresie, koniecznie zapoznaj się z poradami Jana Batorskiego.

Informacje o formacie
PDF zabezpieczony znakiem wodnym (bez DRM)

Format używany do prezentacji książek lub czasopism, które wymagają formatu stronicowanego, ponieważ ich treść nie może dopasować się dowolnie (swobodnie) do szerokości ekranu. Pliki PDF zawierają interaktywne spisy treści, linkujące przypisy i inne rozwiązania stosowane w tekstach elektronicznych. Proporcjonalne rozmieszczenie elementów na stronie sprawdza się w urządzeniach wyposażonych w duże ekrany.

Możesz go przeczytać na dowolnym urządzeniu z zainstalowanym odpowiednim oprogramowaniem (np. Adobe Reader)