Typ publikacji

Wydawca

Cena

Serie

  • „Zarządzanie Jakością”

Rodzaje publikacji

Format

„Zarządzanie Jakością”

Widok:
Na stronie:
Ebook

System ocen okresowych pracownikówSystem ocen okresowych pracowników

Irena Ochyra

Jednym z narzędzi ułatwiających efektywne zarządzanie personelem jest system ocen okresowych pracowników. Poradnik podpowiada, jak go zaprojektować, wdrożyć i prawidłowo wykorzystać jego wyniki.

Jednym z narzędzi ułatwiających efektywne zarządzanie personelem jest system ocen okresowych pracowników. Poradnik podpowiada, jak go zaprojektować, wdrożyć i prawidłowo wykorzystać jego wyniki.

Ebook

Zarządzanie zmianą w obszarze op...Zarządzanie zmianą w obszarze opinii klienta

Artur Preus

Eksperckie porady z zakresu zarządzania zmianą. Publikacja dla przedsiębiorców, którzy chcą lepiej rozumieć oczekiwania swoich klientów.

Eksperckie porady z zakresu zarządzania zmianą. Publikacja dla przedsiębiorców, którzy chcą lepiej rozumieć oczekiwania swoich klientów.

Ebook

Bezpieczeństwo organizacyjneBezpieczeństwo organizacyjne

Michał Borucki

Publikacja, która podpowie, jak dbać o bezpieczeństwo organizacyjne, pamiętając o rozsądnej elastyczności i realiach rynkowych.

Publikacja, która podpowie, jak dbać o bezpieczeństwo organizacyjne, pamiętając o rozsądnej elastyczności i realiach rynkowych.

Ebook

KaizenKaizen

Artur Łazicki

Kaizen to pobudzanie innowacyjności, tworzenie nowych koncepcji, wprowadzanie ryzykownych rozwiązań, podnoszenie produktywności... O tym, jak wykorzystać to wszystko w firmie – w niniejszym poradniku.

Kaizen to pobudzanie innowacyjności, tworzenie nowych koncepcji, wprowadzanie ryzykownych rozwiązań, podnoszenie produktywności... O tym, jak wykorzystać to wszystko w firmie – w niniejszym poradniku.

Ebook

Istota konfliktu organizacyjnegoIstota konfliktu organizacyjnego

Irena Ochyra

Konflikt jest nieodłączną częścią życia zarówno osobistego, jak i zawodowego. Poradnik zawiera wskazówki, co zrobić, by nie dezorganizował pracy w firmie.

Konflikt jest nieodłączną częścią życia zarówno osobistego, jak i zawodowego. Poradnik zawiera wskazówki, co zrobić, by nie dezorganizował pracy w firmie.

Ebook

Proces zarządzania ryzykiemProces zarządzania ryzykiem

Michał Borucki

Poradnik, który pomaga wdrożyć proces zarządzania ryzykiem. Przedstawia wymagania głównych standardów międzynarodowych i omawia praktyczne zasady realizacji poszczególnych etapów tego procesu.

Poradnik, który pomaga wdrożyć proces zarządzania ryzykiem. Przedstawia wymagania głównych standardów międzynarodowych i omawia praktyczne zasady realizacji poszczególnych etapów tego procesu.

Ebook

Cykl PDCACykl PDCA

Dariusz Samsel

Poradnik poświęcony metodzie PDCA stosowanej w procesach optymalizacji działań firmy.

Poradnik poświęcony metodzie PDCA stosowanej w procesach optymalizacji działań firmy.

Ebook

Integracja ISO 27001 i ISO 9001Integracja ISO 27001 i ISO 9001

Michał Borucki

Porady dla firm, które mają już wdrożony system zarządzania jakością zgodny z wymaganiami normy ISO 9001 i chcą wdrożyć system zarządzania bezpieczeństwem informacji.

Porady dla firm, które mają już wdrożony system zarządzania jakością zgodny z wymaganiami normy ISO 9001 i chcą wdrożyć system zarządzania bezpieczeństwem informacji.

Ebook

ISO 27001ISO 27001

Michał Borucki

Poradnik omawiający normę regulującą kwestie związane z systemem zarządzania bezpieczeństwem informacji, takie jak: technika bezpieczeństwa, wymagania, trudności ze wdrażaniem normy, zarządzanie.

Poradnik omawiający normę regulującą kwestie związane z systemem zarządzania bezpieczeństwem informacji, takie jak: technika bezpieczeństwa, wymagania, trudności ze wdrażaniem normy, zarządzanie.

Ebook

Lean ManufacturingLean Manufacturing

Artur Łazicki

Informacje o metodologii Lean Manufacturing – fazach jej wdrożenia i sposobach określania celów ekonomicznych dla przedsiębiorstwa. W poradniku jako przykład wykorzystano zakład Thomson Polska.

Informacje o metodologii Lean Manufacturing – fazach jej wdrożenia i sposobach określania celów ekonomicznych dla przedsiębiorstwa. W poradniku jako przykład wykorzystano zakład Thomson Polska.

Ebook

Praca zespołowaPraca zespołowa

Beata Szyczak

Poradnik, który podpowiada, jak najefektywniej wykorzystać potencjał poszczególnych pracowników i stworzyć z nich zespół sprawnie realizujący postawione przed nim zadania.

Poradnik, który podpowiada, jak najefektywniej wykorzystać potencjał poszczególnych pracowników i stworzyć z nich zespół sprawnie realizujący postawione przed nim zadania.

Ebook

Postępowanie z wyrobem niezgodny...Postępowanie z wyrobem niezgodnym z wymaganiami

Małgorzata Kowalska

Poradnik dla właścicieli przedsiębiorstw produkcyjnych. Wyjaśnia, czy każdy defekt powoduje odrzucenie i likwidację wyrobu, a także kiedy mówi się o wadzie produktu.

Poradnik dla właścicieli przedsiębiorstw produkcyjnych. Wyjaśnia, czy każdy defekt powoduje odrzucenie i likwidację wyrobu, a także kiedy mówi się o wadzie produktu.

Ebook

Podejście psychologiczne w prowa...Podejście psychologiczne w prowadzeniu audytów

Irena Ochyra

Poradnik, który wyjaśnia, czym jest audyt, jakie są jego cele, jak się do niego przygotować oraz jak go przeprowadzić.

Poradnik, który wyjaśnia, czym jest audyt, jakie są jego cele, jak się do niego przygotować oraz jak go przeprowadzić.

Ebook

Audytowanie procesuAudytowanie procesu

Mirosław Lewandowski

Gotowe wzory dokumentów przydatnych podczas przeprowadzania audytu procesu – sposób na uniknięcie spowolnienia pracy w firmie.

Gotowe wzory dokumentów przydatnych podczas przeprowadzania audytu procesu – sposób na uniknięcie spowolnienia pracy w firmie.

Ebook

Badania biegłościBadania biegłości

Jacek Ziółkowski

Poradnik opisujący zagadnienia związane z prawidłowym przygotowaniem programu badania biegłości i z praktycznym wykorzystaniem zebranych wyników.

Poradnik opisujący zagadnienia związane z prawidłowym przygotowaniem programu badania biegłości i z praktycznym wykorzystaniem zebranych wyników.

Ebook

Cele jakościowe w przedsiębiorstwieCele jakościowe w przedsiębiorstwie

Artur Preus

Jakość wyrobów to najlepszy sposób na przyciągnięcie klientów i zwiększenie ich lojalności. Poradnik podpowiada, jak prawidłowo kontrolować w firmie realizację celów jakościowych.

Jakość wyrobów to najlepszy sposób na przyciągnięcie klientów i zwiększenie ich lojalności. Poradnik podpowiada, jak prawidłowo kontrolować w firmie realizację celów jakościowych.

Ebook

Dostosowanie do ISO 9001:2008...Dostosowanie do ISO 9001:2008 – krok po kroku

Monika Krakowska

Publikacja opisuje krok po kroku zmiany, które należy wprowadzić, wdrażając w firmie ISO 9001:2008.

Publikacja opisuje krok po kroku zmiany, które należy wprowadzić, wdrażając w firmie ISO 9001:2008.

Ebook

Dokumentacja Wewnętrznego System...Dokumentacja Wewnętrznego Systemu Kontroli

Mirosław Lewandowski

Publikacja objaśniająca zasady stosowania wewnętrznego systemu kontroli w przedsiębiorstwie – z naciskiem na zmiany, które należy wprowadzić w firmowej dokumentacji.

Publikacja objaśniająca zasady stosowania wewnętrznego systemu kontroli w przedsiębiorstwie – z naciskiem na zmiany, które należy wprowadzić w firmowej dokumentacji.

Ebook

Współpraca z Przedstawicielem Rz...Współpraca z Przedstawicielem Rządowego Zapewnienia...

Mirosław Lewandowski

Poradnik w zwięzłej formie przedstawia warunki, jakie firma powinna spełnić, realizując kontrakt objęty procesem GQA.

Poradnik w zwięzłej formie przedstawia warunki, jakie firma powinna spełnić, realizując kontrakt objęty procesem GQA.

Ebook

ISO 20000ISO 20000

Artur Żebrowski

Poradnik omawiający standard ISO/IEC 20000. Dowiesz się z niego, jaki jest zakres normy oraz jaka jest struktura i wymagania normy ISO 20000.

Poradnik omawiający standard ISO/IEC 20000. Dowiesz się z niego, jaki jest zakres normy oraz jaka jest struktura i wymagania normy ISO 20000.