Bestsellerowa biografia Steve'a Jobsa, twórcy Apple’a, oparta na 40 rozmowach z nim samym oraz na wywiadach z ponad setką osób – członkami rodziny, przyjaciółmi, przeciwnikami, konkurentami i współpra...
Autor bestsellera „Krew, pot i piksele” powraca z kolejną dogłębną, zakulisową analizą branży gier wideo. Jason Schreier ujawnia, jak upadały najgłośniejsze studia ostatniej dekady, snując opowieści –...
Obecnie gry komputerowe produkowane w Polsce to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Jak jednak wyglądały początki rodzimego gamedevu? Czy wszyscy twórcy gier się do nich dziś przyzna...
Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry – Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? „Opowieści zawarte w tej książce składają się na fascynujący, kompletny przegląd blasków i ci...
Marzysz o stworzeniu własnej gry? Chcesz rozpocząć karierę w branży gier wideo? Zacznij od pierwszego w Polsce podręcznika skierowanego do osób, które chcą poznać tajniki pracy niezależnego studia dev...
Opowieść o niezrażonych niczym wizjonerach i ich wirtualnych dziełach. Prowadzi przez mroki PRL-u, próby konfrontacji z Zachodem, po triumfalne dziś, gdy świat już wie, że „nie tylko Wiedźmin”.
Bestsellerowa biografia Steve'a Jobsa, twórcy Apple’a, oparta na 40 rozmowach z nim samym oraz na wywiadach z ponad setką osób – członkami rodziny, przyjaciółmi, przeciwnikami, konkurentami i współpra...