Bezpłatny poradnik dla dzieci i rodziców z ilustracjami Axela Schefflera i komentarzami pediatrów immunologów dr. hab. med. W. Feleszki i dr. med. P. Grzesiowskiego oraz zespołu ekspertów medycznych G...
Bezpłatny poradnik dla dzieci i rodziców z ilustracjami Axela Schefflera i komentarzami pediatrów immunologów dr. hab. med. W. Feleszki i dr. med. P. Grzesiowskiego oraz zespołu ekspertów medycznych G...
Publikacja dla miłośników języka polskiego. Prezentuje żeńskie formy nazw zawodów i funkcji. Pokazuje, jak bardzo współczesna polszczyzna jest różnorodna i dynamiczna, jak zmienia się wraz z rzeczywis...
Nigdy dotąd niepublikowane w Polsce opowiadanie autora kultowej trylogii „Metro 2033”. „Opowiadanie powstało szybko: odgłosy ostrzału i wybuchów bardzo mnie inspirowały. Nigdy nie planowałem rozpoczyn...
Kontynuacja bestsellerowej „Sztuki marketingu”. Lektura obowiązkowa dla każdego przedsiębiorcy, marketera, lidera sprzedaży czy start-upu. Kopalnia inspiracji i praktycznych wskazówek dla profesjonali...
To już czwarty, bezpłatny, zbiór opowiadań polskich fanów „Uniwersum Metro 2033”! Historii inspirowanych postapokaliptycznym światem Dmitrija Glukhovsky’ego i wyłonionych w corocznym konkursie wydawni...
Jedna z najintensywniej wyczekiwanych pozycji tego roku, już teraz okrzyknięta bestsellerem. Specjaliści przewidują, że autor „Najwyższej Jakości” – Cacao DecoMorreno – wyjątkowo namiesza na rynku wyd...
Ci, którzy odeszli, zostają przywróceni do życia... Nikt nie wie, jak i dlaczego tak się dzieje. Czy to cud? Przeczytaj zwiastun powieści Jasona Motta i przekonaj się, jak to wszystko się zaczęło...
Ci, którzy odeszli, zostają przywróceni do życia... Nikt nie wie, jak i dlaczego tak się dzieje. Czy to cud? Przeczytaj zwiastun powieści Jasona Motta i przekonaj się, jak to wszystko się zaczęło...
Ci, którzy odeszli, zostają przywróceni do życia... Nikt nie wie, jak i dlaczego tak się dzieje. Czy to cud? Przeczytaj zwiastun powieści Jasona Motta i przekonaj się, jak to wszystko się zaczęło...
To nie marketing oszukuje ludzi. To ludzie oszukują, używając narzędzi marketingu. Ale czy tak jest zawsze? Nie! Ten poradnik uczy, jak pozyskiwać klientów profesjonalnie i bez manipulacji.