Bezpłatny poradnik dla dzieci i rodziców z ilustracjami Axela Schefflera i komentarzami pediatrów immunologów dr. hab. med. W. Feleszki i dr. med. P. Grzesiowskiego oraz zespołu ekspertów medycznych G...
Bezpłatny poradnik dla dzieci i rodziców z ilustracjami Axela Schefflera i komentarzami pediatrów immunologów dr. hab. med. W. Feleszki i dr. med. P. Grzesiowskiego oraz zespołu ekspertów medycznych G...
Publikacja dla miłośników języka polskiego. Prezentuje żeńskie formy nazw zawodów i funkcji. Pokazuje, jak bardzo współczesna polszczyzna jest różnorodna i dynamiczna, jak zmienia się wraz z rzeczywis...
Nigdy dotąd niepublikowane w Polsce opowiadanie autora kultowej trylogii „Metro 2033”. „Opowiadanie powstało szybko: odgłosy ostrzału i wybuchów bardzo mnie inspirowały. Nigdy nie planowałem rozpoczyn...
Kontynuacja bestsellerowej „Sztuki marketingu”. Lektura obowiązkowa dla każdego przedsiębiorcy, marketera, lidera sprzedaży czy start-upu. Kopalnia inspiracji i praktycznych wskazówek dla profesjonali...
To już czwarty, bezpłatny, zbiór opowiadań polskich fanów „Uniwersum Metro 2033”! Historii inspirowanych postapokaliptycznym światem Dmitrija Glukhovsky’ego i wyłonionych w corocznym konkursie wydawni...
Wstrząsająca reporterska opowieść o tragicznych, do dziś niewyjaśnionych losach dziennikarza tropiącego afery gospodarcze. Porażające oskarżenie polskiego wymiaru sprawiedliwości.
Pierwszy – darmowy – odcinek 11-częściowej powieści wybitnego pisarza, twórcy serialu „Downton Abbey”, zdobywcy Oscara za scenariusz do „Gosford Park”. W przeddzień bitwy pod Waterloo na balu u księżn...
Ponad dwadzieścia opowiadań o miłości, która potrafi być zarówno słodkim prezentem od losu, jak i gorzkim rozczarowaniem. Proza żywa, przesycona humorem, erotyzmem, a niekiedy nawet gryzącą ironią.
Antologia-prezent, obejmuje opowiadania, które w 2012 r. ukazały się nakładem wydawnictwa RW2010. Skierowana jest nie tylko do wielbicieli fantastyki, lecz także do fanów obyczaju, romansu, horroru.
To nie marketing oszukuje ludzi. To ludzie oszukują, używając narzędzi marketingu. Ale czy tak jest zawsze? Nie! Ten poradnik uczy, jak pozyskiwać klientów profesjonalnie i bez manipulacji.