Zobacz inne numery(99+)Źródło informacji gospodarczo-biznesowej. Dziennik skierowany do kadry zarządzającej, osób podejmujących kluczowe dla firm decyzje oraz wszystkich zainteresowanych tematyką związaną z finansami.Prenumeruj
Zobacz inne numery(99+)Dziennik prawno-gospodarczy prezentujący przedsiębiorcom, menedżerom i specjalistom najświeższą, profesjonalną informację.Prenumeruj
Zobacz inne numery(88)Kompendium wiedzy i źródło inspiracji zarówno dla właścicieli małych i średnich firm, jak i tych, których interesują obecne trendy w biznesie i którzy poszukają dobrego pomysłu na własną firmę.Prenumeruj
Od opowieści do liczb. Od liczb do wartości. „Damodaran dokonał rzeczy bezprecedensowej: umiejętnie połączył opowieść o firmie z tradycyjną analizą finansową i wyceną. Jego książka ma szansę stać się ...
Najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu – Philipa Kotlera – i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Znawcy tematu skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zj...
„Obowiązkowa lektura dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć obecne przemiany. Gdybym miał napisać teraz jakąś książkę – napisałbym taką samą” – Roman Kluska
Scott Galloway – prof. szkoły biznesu NYU, autor bestsellerów „New York Timesa” – przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii. „POST CORONA” (e-book w form...
Poradnik, który odsłania sekrety marketingu szeptanego. Odkryj moc przekazu społecznego i dowiedz się, w jaki sposób można nadać rozgłos różnym produktom, inicjatywom czy... biurowym plotkom. „Jeśli z...
Scott Galloway – prof. szkoły biznesu NYU, autor bestsellerów „New York Timesa” – przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii. „POST CORONA” (e-book w form...
Poradnik ujawniający zasady, którym Jeff Bezos zawdzięcza dominację na rynku. Podaje wskazówki, jak przetrwać w epoce kolosa ze Seattle. „«Bezonomika» otwiera oczy na to, czym naprawdę jest Amazon, ja...
Książka zawiera szczegółowy opis zróżnicowania platform cyfrowych pod względem ich struktur i funkcji oraz wnikliwe analizy problemów instytucjonalnych, a także aspektów regulacyjnych, społecznych i t...
Poradnik dla osób poszukujących klucza do sukcesu biznesowego. Znajdziemy w nim koncepcje marketingowe, sztuczki PR-owe i wiedzę na temat tego, jak uzyskać efekt wybuchowego wzrostu oraz doświadczenia...