Bestseller „The Wall Street Journal” przetłumaczony na ponad 10 języków. Dyrektor jednej z najbardziej uznanych firm na świecie przedstawia przełomowe strategie, dzięki którym marketing już nigdy nie ...
Prowadzisz firmę i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? A może zajmujesz się marketingiem i nie wiesz, jak dotrzeć do osób, które są Twoim wymarzonym odbio...
Stwórz własną markę osobistą i zbuduj swój biznes w branży beauty na światowym poziomie. Ta marketingowa książka pomoże Ci odkryć Twój cały potencjał i podpowie, jak osiągnąć sukces. Odkryje przed Tob...
Zbiór esejów napisanych przez 25 mistrzów w dziedzinie zarządzania finansami, którzy zgodzili się opowiedzieć o tym, jak postępują z własnym kapitałem. Ci błyskotliwi menedżerowie portfeli, doradcy fi...
Odkryj skuteczne techniki copywritingu i trafiaj słowem w umysły odbiorców! Copywriting to sztuka, która pozwala wyrazić swoje myśli i przekonać innych do swoich pomysłów. Dowiedz się, jak skutecznie ...
Pozycja obowiązkowa na półce każdej innowatorki i każdego innowatora. Zebrana w jednej książce niezbędna wiedza o potencjale metaverse napisana prostym językiem, pełnym humoru i dystansu. Andrzej Horo...
Praktyczna książka przeznaczona dla przedsiębiorców, menadżerów i osób prywatnych, chcących budować oraz rozwijać swoje marki, robiąc to mądrze. Opisuje dziesięć kluczowych zasad, które powinny towarz...