Ebook, który pomoże Ci stworzyć samodzielnie paletę kolorystyczną dla Twojej marki bez pomocy grafika. Pozwoli Ci to uporządkować kolorystyczne wszystkie Twoje materiały i miejsca w sieci, a Twoja mar...
Zobacz inne numery(99)Kompendium wiedzy i źródło inspiracji zarówno dla właścicieli małych i średnich firm, jak i tych, których interesują obecne trendy w biznesie i którzy poszukają dobrego pomysłu na własną firmę.Prenumeruj
Pozycja obowiązkowa na półce każdej innowatorki i każdego innowatora. Zebrana w jednej książce niezbędna wiedza o potencjale metaverse napisana prostym językiem, pełnym humoru i dystansu. Andrzej Horo...
Praktyczna książka przeznaczona dla przedsiębiorców, menadżerów i osób prywatnych, chcących budować oraz rozwijać swoje marki, robiąc to mądrze. Opisuje dziesięć kluczowych zasad, które powinny towarz...
Poradnik dla przedsiębiorców, którzy chcą korzystać z najnowszych technologii. W książce znajdą strategie zarządzania, sposoby wdrażania technologii i zasady zmian organizacyjnych niezbędnych do zbudo...
Kompendium wiedzy o zaangażowaniu. Książka jest przewodnikiem po modelu zachowań DISC D3. Pomoże zrozumieć, na czym polega istota różnic osobowości oraz to, w których obszarach funkcjonowania firmy ni...
Pozycja obowiązkowa na półce każdej innowatorki i każdego innowatora. Zebrana w jednej książce niezbędna wiedza o potencjale metaverse napisana prostym językiem, pełnym humoru i dystansu. Andrzej Horo...