Poznaj tajniki skutecznego copywritingu i poczuj moc słowa! Z poradnika Doroty Jędrzejewskiej i Rafała Niemczyka dowiesz się, jak magia reklamy wygląda od kulis.
Poznaj tajniki skutecznego copywritingu i poczuj moc słowa! Z poradnika Doroty Jędrzejewskiej i Rafała Niemczyka dowiesz się, jak magia reklamy wygląda od kulis.
„No to Frugo”, „Żubr występuje w puszczy”, „Zawsze Coca-Cola” czy „Nike. Just do it!” to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze się żaden odbiorca? Sięgnij po tę książkę! Dzięki poradnikowi „Copywriting. Jak sprzedawać słowem” Doroty Jędrzejewskiej i Rafała Niemczyka dowiesz się, na czym polega magia sloganów i jaki jest sekret namingu, nauczysz się sprawnie i precyzyjnie dostosowywać teksty reklamowe do konkretnego medium (prasa, radio, telewizja, internet), poznasz skuteczne triki i wskazówki dotyczące tworzenia wartościowych treści w serwisach społecznościowych na czele z Facebookiem, zaczniesz także umiejętnie wykorzystywać techniki perswazyjne w przekazie reklamowym. Przede wszystkim jednak zostaniesz kreatorem słowa, który potrafi uświadomić odbiorcy ukryte potrzeby i tworzyć nowe gusta.