Kontynuacja bestsellerowej „Sztuki marketingu”. Lektura obowiązkowa dla każdego przedsiębiorcy, marketera, lidera sprzedaży czy start-upu. Kopalnia inspiracji i praktycznych wskazówek dla profesjonali...
Publikacja, która jest owocem Ogólnopolskiej Giełdy Projektów, która odbyła się w 2012 roku z inicjatywy NCK przy współpracy Fundacji Orange oraz Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej.
Dwaj dziennikarze „Gazety Wyborczej” i sport.pl – Paweł Wilkowicz i Radosław Leniarski – przemierzyli Brazylię, by tuż przed mundialem zrozumieć fenomen kraju owładniętego futbolowym szaleństwem.
To nie marketing oszukuje ludzi. To ludzie oszukują, używając narzędzi marketingu. Ale czy tak jest zawsze? Nie! Ten poradnik uczy, jak pozyskiwać klientów profesjonalnie i bez manipulacji.
Przewodnik po polityce i kulturze Islandii – małego, odległego państwa, które ściągnęło na siebie uwagę świata, kiedy w czasie kryzysu finansowego znalazło się na skraju przepaści.
Największe PKB per capita, najwyższa na świecie jakość życia i ponad 75 procent szczęśliwych obywateli. Do tego dobre szkoły, piękne fiordy i czyste powietrze. Co to za kraj? Oczywiście Norwegia.
O Japonii zapomnieliśmy, Irlandia zbankrutowała, a może da się zbudować nad Wisłą drugą Szwecję? Polscy i szwedzcy eksperci przyglądają się blaskom i cieniom państwa opiekuńczego.