„Czarownicy” Elżbiety Dzikowskiej otwierają nową serię wydawniczą pt. „Podróże z Mistrzami”, w której będą prezentowane ponadczasowe opowieści podróżne znakomitych autorów „Kontynentów”. W pierwszym t...
W Nowym Jorku szaleje gang obdarzonych przerażającymi mocami mutantów, który zagraża bezpieczeństwu mieszkańców całej metropolii… „Ta powieść to jak jazda szaloną kolejką górską – nigdy nie wiesz, co ...
Na Ellis Island przebudziło się coś tak niebezpiecznego, że wygasiło nawet rozżarzone do białości napięcia między dzikimi kartami a ludźmi… „«Dzikie Karty» to jedna z najoryginalniejszych i najbardzie...
Prywatny detektyw i samozwańczy stróż sprawiedliwości na tropie sprawcy mordu, który zmieni bieg świata... „Zachwycające… Ma w sobie wszystko, co pragnąłem zobaczyć w książce z cyklu «DZIKIE KARTY». ...
Przed czterdziestu laty pozaziemski wirus stworzył obdarzone nadludzkimi możliwościami istoty znane jako asowie i dżokerzy. Od tej pory toczą one walkę o swoje prawa i szacunek... Szósty tom znakomite...
Piąty tom cyklu superbohaterskiego „Dzikie Karty”. Rozgrywa się w tym samym, stworzonym przez George’a R. R. Martina uniwersum, w czasie wydarzeń opisanych w „Wyprawie asów” i tuż po nich.
Jak wyglądałby nasz świat, gdyby w pełnym burzliwych wydarzeń XX wieku naprawdę żyli superbohaterowie i różnego autoramentu przestępcy o nadludzkich możliwościach? Powieść mozaikowa, skomponowana pod ...
Czterdzieści lat po pojawieniu się wirusa dzikiej karty geniusz zła przywołuje moce ciemności! Trzeci tom cyklu „Dzikie Karty” pod redakcją samego George’a R. R. Martina.
Gdy po II wojnie światowej obcy wirus zaatakował ludzkość, garstka ocalonych zdobyła nadnaturalne moce. „Wieża Asów” opowiada ich historię. Antologia gigantów literatury SF i fantasy.
Pierwszy tom kultowego cyklu, w nowej edycji rozszerzony o kilka świetnych opowiadań. Alternatywna historia świata, w której obcy wirus uderzył w Ziemię w następstwie II wojny światowej.