Drugi tom serii TESTOWANIE OPROGRAMOWANIA W PRAKTYCE to kontynuacja idei opisywania przez praktyków dla praktyków – rzeczywistych wyzwań zawodowych w dziedzinie inżynierii jakości oprogramowania. Podo...
Pierwsza na naszym rynku wydawniczym publikacja z zakresu e-commerce uwzględniająca polską specyfikę. Obejmuje aspekty strategiczne i finansowe handlu w internecie oraz pełen proces: od strategii e-bi...
Książka omawia najważniejsze branżowe egzaminy z Google AdWords oraz Google Analitycs. Przykłady, ćwiczenia praktyczne oraz opisy funkcji i strategii pozwalają ugruntować wiedzę i rozszerzyć ją, aby z...
Poradnik dla osób fizycznych, przedsiębiorstw i instytucji, które poszukują informacji na temat możliwości i sposobu załatwiania spraw z wykorzystaniem internetu. Omawia zagadnienia obejmujące zakres ...
Napisana z humorem i swadą książka, w której Eric Schmidt, prezes wykonawczy Google’a, i Jonathan Rosenberg, doradca Larry’ego Page’a, dzielą się wiedzą i doświadczeniem nabytym podczas przekształcani...