Publikacja dla miłośników języka polskiego. Prezentuje żeńskie formy nazw zawodów i funkcji. Pokazuje, jak bardzo współczesna polszczyzna jest różnorodna i dynamiczna, jak zmienia się wraz z rzeczywis...
Kontynuacja bestsellerowej „Sztuki marketingu”. Lektura obowiązkowa dla każdego przedsiębiorcy, marketera, lidera sprzedaży czy start-upu. Kopalnia inspiracji i praktycznych wskazówek dla profesjonali...
Wstrząsająca reporterska opowieść o tragicznych, do dziś niewyjaśnionych losach dziennikarza tropiącego afery gospodarcze. Porażające oskarżenie polskiego wymiaru sprawiedliwości.
Zobacz inne numery(6)Pierwszy na rynku polskich czasopism e-magazyn o e-książkach, e-pisarzach i e-czytelnictwie. Adresowany do wszystkich tych, których pasją jest literatura.
Zobacz inne numery(22)Miesięcznik JazzPRESS to magazyn poświęcony muzyce improwizowanej, wydawany od marca 2011 r. i związany z internetową rozgłośnią www.RadioJAZZ.FM.
Ponad dwadzieścia opowiadań o miłości, która potrafi być zarówno słodkim prezentem od losu, jak i gorzkim rozczarowaniem. Proza żywa, przesycona humorem, erotyzmem, a niekiedy nawet gryzącą ironią.
Antologia-prezent, obejmuje opowiadania, które w 2012 r. ukazały się nakładem wydawnictwa RW2010. Skierowana jest nie tylko do wielbicieli fantastyki, lecz także do fanów obyczaju, romansu, horroru.
To nie marketing oszukuje ludzi. To ludzie oszukują, używając narzędzi marketingu. Ale czy tak jest zawsze? Nie! Ten poradnik uczy, jak pozyskiwać klientów profesjonalnie i bez manipulacji.