Opanuj najlepsze techniki sprzedaży i dołącz do grona najlepszych sprzedawców na całym świecie. Pomoże ci w tym poradnik uznanego eksperta w tej dziedzinie biznesu – Briana Tracy.
Przedmiotem rozważań w prezentowanej publikacji jest identyfikacja i ocena postaw etnocentrycznych konsumentów z pięciu państw Euroregionu Karpackiego (Polski, Słowacji, Węgier, Ukrainy i Rumunii) z ...
Pierwszy podręcznik, który koncentrując się na metodach gromadzenia i analizowania danych z pomiaru ilościowego oraz jakościowego, w sposób kompleksowy przedstawia teoretyczne zagadnienia obsługi klie...
Pionierska na polskim rynku książka, która ukazuje procesy rządzące współczesnymi zjawiskami gospodarczymi, zwłaszcza ich ogromne skomplikowanie i powiązanie z systemem finansowym. Odpowiada także na ...
Poradnik, którego głównym tematem jest jakość obsługi klientów. Postaw w swej działalności na tę sferę, która da Ci największe zyski i zapewni dynamiczny rozwój. Skorzystaj z wiedzy specjalisty w dzie...
Publikacja poruszająca szeroki zakres zagadnień – od uwarunkowań międzynarodowych konkurencyjności przez konkurencyjność różnych modeli biznesu po wpływ czynników finansowych.
David Meerman Scott krok po kroku – na z życia wziętych przykładach – pokazuje, jak nie przeszkadzać klientowi w zakupach i osiągać sprzedażowe sukcesy.