Praktyczny kurs budowania gry komputerowej w języku programowania, który jest przyjazny dla początkujących i wykorzystywany nie tylko przez miliony profesjonalistów, ale również przez hobbystów progra...
Najważniejsze zagadnienia, które pojawiły się na Olimpiadzie Informatycznej. W książce znalazł się reprezentatywny wybór 50 zadań ze wszystkich 25 edycji Olimpiady. Dla każdego zadania podano szczegół...
Wydobywasz diamenty, tworzysz dziesiątki narzędzi i budujesz wszelkiego rodzaju konstrukcje – a gdyby tak zaprogramować roboty, aby robiły to wszystko za Ciebie w krótkim czasie? Z książki „Kodowanie ...
Wideo to dla nas zwykle krótkie, zarejestrowane telefonem filmy albo superprodukcje z ogromną ilością efektów specjalnych. Jeśli nigdy wcześniej nie próbowałeś stworzyć filmu, ta książka jest dla Ciebie!
Przewodnik dla rodziców i nauczycieli, przeznaczony do uczenia dzieci podstaw programowania i rozwiązywania problemów za pomocą Pythona, potężnego języka wykorzystywanego na zajęciach uniwersyteckich ...
Chcesz zaprogramować małą potańcówkę, zbudować farmę dla starego MacDonalda albo zaprojektować własną grę? Przed Tobą wielka przygoda! Rozpocznij zabawę z programowaniem, korzystając z bezpłatnego jęz...
Pokonaliście pnącza, podróżowaliście do głębokich jaskiń, a może nawet dotarliście na sam Koniec i z powrotem, ale czy udało Wam się zmienić miecz w magiczną różdżkę albo zbudować pałac w mgnieniu oka...
Zabawnie zilustrowany i świetnie napisany podręcznik wprowadzający w ekscytujący świat stron www z edukacyjnej serii „Programowanie na Wesoło”. Rozpocznij swoją przygodę z programem JavaScript. Zaproś...
Atrakcyjne wprowadzenie do świata programowania dla dzieci od lat 10 i ich rodziców. Zanurkuj w świat głodnych potworów, tajnych agentów, chciwych kruków i rozpocznij swoją informatyczną przygodę.
Pobudzające kreatywność, ilustrowane wprowadzenie do elektroniki i programowania. Dzieci dowiedzą się z niego, czym różni się prąd stały od zmiennego. Poznają też podstawowe elementy programowania.