Oferta Publio.pl w kategorii Biznes, firma, inwestycje - Marketing i sprzedaż obejmuje 100 ebooków. Nasze bestsellery, najchętniej kupowane ebooki to: Content Marketing i Social Media (Barbara Stawarz-García), Tajniki warsztatu legendarnego copywritera (Claude Hopkins), Scientific Advertising (Claude Hopkins), Marketing alternatywny (Jakub Wicher), Jak z menedżera stać się przywódcą? (Wioletta Małota).
Najnowsze tytuły w kategorii Biznes, firma, inwestycje - Marketing i sprzedaż to: Marketing 5.0 (Iwan Setiawan), Marketing w twojej firmie (Norbert Oruba), Wystąpienia publiczne (Robert Kozak), Efekt viralowy (Jonah Berger), Każdemu sprzedasz wszystko, co zechcesz (Joe Girard).
W tej kategorii najbardziej popularne ebooki w promocyjnych cenach to: Content Marketing i Social Media (Barbara Stawarz-García).
Dla części ebooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (epub, mobi, pdf).
Wyczyść filtry
Typ publikacji
Ebook
Kategorie
Biznes, firma, inwestycje
Marketing i sprzedaż
Oferta Publio.pl w kategorii Biznes, firma, inwestycje - Marketing i sprzedaż obejmuje 100 ebooków. Nasze bestsellery, najchętniej kupowane ebooki to: Content Marketing i Social Media (Barbara Stawarz-García), Tajniki warsztatu legendarnego copywritera (Claude Hopkins), Scientific Advertising (Claude Hopkins), Marketing alternatywny (Jakub Wicher), Jak z menedżera stać się przywódcą? (Wioletta Małota).
Najnowsze tytuły w kategorii Biznes, firma, inwestycje - Marketing i sprzedaż to: Marketing 5.0 (Iwan Setiawan), Marketing w twojej firmie (Norbert Oruba), Wystąpienia publiczne (Robert Kozak), Efekt viralowy (Jonah Berger), Każdemu sprzedasz wszystko, co zechcesz (Joe Girard).
W tej kategorii najbardziej popularne ebooki w promocyjnych cenach to: Content Marketing i Social Media (Barbara Stawarz-García).
Dla części ebooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (epub, mobi, pdf).