Oferta Publio.pl w kategorii Fachowe i branżowe - Marketing i sprzedaż obejmuje 56 ebooków. Nasze bestsellery, najchętniej kupowane ebooki to: E-gatunki (Zbigniew Bauer), Psychologia sprzedaży (Brian Tracy), Marketing 4.0 (Philip Kotler), Błędy w sprzedaży (Wiesław Grzesik).
Najnowsze tytuły w kategorii Fachowe i branżowe - Marketing i sprzedaż to: Rewolucja social media (Michał Franciszek Sadowski), Rynek książki w Polsce 2017: Dystrybucja (Paweł Waszczyk), Content Marketing i Social Media (Barbara Stawarz-García), Trzecia sztuka marketingu (Jacek Kotarbiński), Druga sztuka marketingu (Jacek Kotarbiński).
Dla części ebooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (epub, mobi, pdf).
Wyczyść filtry
Typ publikacji
Ebook
Kategorie
Fachowe i branżowe
Marketing i sprzedaż
Oferta Publio.pl w kategorii Fachowe i branżowe - Marketing i sprzedaż obejmuje 56 ebooków. Nasze bestsellery, najchętniej kupowane ebooki to: E-gatunki (Zbigniew Bauer), Psychologia sprzedaży (Brian Tracy), Marketing 4.0 (Philip Kotler), Błędy w sprzedaży (Wiesław Grzesik).
Najnowsze tytuły w kategorii Fachowe i branżowe - Marketing i sprzedaż to: Rewolucja social media (Michał Franciszek Sadowski), Rynek książki w Polsce 2017: Dystrybucja (Paweł Waszczyk), Content Marketing i Social Media (Barbara Stawarz-García), Trzecia sztuka marketingu (Jacek Kotarbiński), Druga sztuka marketingu (Jacek Kotarbiński).
Dla części ebooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (epub, mobi, pdf).