Oferta Publio.pl w kategorii Fachowe i branżowe - Reklama i public relations obejmuje 2 ebooki.
Najnowsze tytuły w kategorii Fachowe i branżowe - Reklama i public relations to: Mity PR-u (Richard Leigh), Copywriting (Dorota Jędrzejewska).
Dla części ebooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (epub, mobi, pdf).
Wyczyść filtry
Typ publikacji
Ebook
Kategorie
Fachowe i branżowe
Reklama i public relations
Oferta Publio.pl w kategorii Fachowe i branżowe - Reklama i public relations obejmuje 2 ebooki.
Najnowsze tytuły w kategorii Fachowe i branżowe - Reklama i public relations to: Mity PR-u (Richard Leigh), Copywriting (Dorota Jędrzejewska).
Dla części ebooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (epub, mobi, pdf).