Jak w czasach chronicznego braku cierpliwości przyciągać uwagę konsumentów do produktu albo zainteresować współpracowników swoim pomysłem? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kultur...
„To książka o zmianie i wznoszeniu się na jeszcze większe wyżyny wzrostu osobistego i korporacyjnego. Myślę, że dla lidera nie ma nic ważniejszego od aspirowania do wielkości, a jedynym sposobem jej o...
„Niesamowita pozycja. Ta książka to seria uniesień brwi, wywracających do góry nogami utarte schematy. Dowiesz się z niej, jak upadały najbardziej innowacyjne firmy, bo wewnętrzna biurokracja blokował...
Poradnik, z którego dowiesz się, w jaki sposób skutecznie wykorzystywać wiedzę na temat introwertyków, ekstrawertyków i ambiwertyków w zarządzaniu i sprzedaży. Przekonaj się, że sukcesy nie są następs...
Poradnik, który jest prawdziwą żyłą złota – dla każdego menedżera, przywódcy, lidera. Zawiera sześciomiesięczny program mentoringu, przeprowadzany przez prawdziwego eksperta do spraw przywództwa.
Przełomowa książka, która pozwala odkryć największą tajemnicę sprzedaży: odpowiada na pytanie, jak to się dzieje, że najlepsi handlowcy konsekwentnie i skutecznie wpływają na decyzje swoich rozmówców,...
Jeśli w czasie lektury tej książki nagle poczujecie lęk – przeczytajcie tekst danego rozdziału raz jeszcze i wynotujcie zaproponowane przez autorów wyjaśnienia, dlaczego w ogóle nie warto się bać. Ory...
To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujki dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego użycia, odwołującą się ...
Poradnik z mapą potrzebną każdemu z nas na każdym etapie życia. Prowadzi przez 11 punktów ku celowi, jakim jest sukces. Wystarczy tylko uwierzyć, że każdą sytuację da się przekuć w zwycięstwo.