Książka „E-marketing” to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, a którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
Z nowego wydania czytelnik dowie się, między innymi:
– jak mierzyć siłę i potencjał marki;
– jak powinna być zbudowana platforma e-commerce;
– dlaczego Content is Th King;
– czym jest marketing 3.0;
– dokąd zmierzają socjal media;
– dlaczego less is more;
– jak dbać o klienta w sieci;
– jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem;
– o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać;
– w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing;
– jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową;
– jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie.
„E-marketing” pokazuje, gdzie szukać inspiracji, w jakie media inwestować, jak robić to efektownie i efektywnie.