Studium, które pokazuje siedem nowych perspektyw, dzięki którym szkoła może stać się miejscem przyjaznym dla wszystkich uczestników procesu edukacyjnego – uczniów, nauczycieli i rodziców.
Czytaj więcej...
Efektywna szkoła. O relacjach jako podstawie dobrze funkcjonującej edukacji - Joachim Bauer - ebook (epub + mobi)
Studium, które pokazuje siedem nowych perspektyw, dzięki którym szkoła może stać się miejscem przyjaznym dla wszystkich uczestników procesu edukacyjnego – uczniów, nauczycieli i rodziców.
Dziecko to nie segregator biurowy, do którego można wkładać dawki wiedzy niczym zapisane kartki papieru.
Neurobiolog, lekarz i psychiatra Joachim Bauer dowodzi, że młody człowiek jest w stanie w pełni rozwinąć swój potencjał tylko wówczas, gdy dorasta w sprzyjającym otoczeniu. Ironia współczesnego systemu edukacji polega na tym, że powstał on na długo zanim zaczęliśmy badać możliwości i ograniczenia ludzkiego mózgu. Aby stworzyć nową, efektywną szkołę musimy oprzeć się na aktualnych odkryciach naukowych i zaakceptować fakt, że relacje między uczniem a nauczycielem oraz przyjazne środowisko szkolne, są podstawą dobrze funkcjonującej edukacji. W dążeniu do tego celu niezbędna jest współpraca nauczycieli, uczniów oraz rodziców, która pozwoli na zwiększenie poczucia sprawczości i motywacji do twórczego działania każdej ze stron.
PIERWSZE WYDANIE KSIĄŻKI UKAZAŁO SIĘ POD TYTUŁEM: „Co z tą szkołą?”
(Opis pochodzi od wydawcy).
Jak przeczytać ebook „Efektywna szkoła”? • w aplikacji mobilnej Publio na swoim smartfonie lub tablecie (iOS, Android), • na czytniku ebooków typu Kindle, PocketBook, inkBook itp., • na komputerze – w darmowych programach Calibre, Adobe Digital Editions, • w przeglądarce internetowej – np. Firefox z dodatkiem EPUBReader. Po zakupie ebook pobierzesz w formacie epub i mobi.
Zwiń
Efektywna szkoła. O relacjach jako podstawie dobrze funkcjonującej edukacji - Joachim Bauer - ebook (epub + mobi)
Tytuł oryginału
LOB DER SCHULE: SIEBEN PERSPEKTIVEN FÜR SCHÜLER, LEHRER UND ELTERN. Ein neurobiologischer Mutmacher