Pierwsza na polskim rynku wydawniczym pozycja dotykająca istnienia galerii handlowych. Ponura, miejscami przerażająca prawda o kulisach działania centrów handlowych.
Co sprawia, że marka staje silna i wyróżnia się na rynku? Na czym polega jej wyjątkowość – w arkana biznesowego sukcesu wprowadzi nas poradnik Hermanna H. Wala.
Kolejna odsłona monograficznej „Historii XIX wieku”. Tom, w którym autor dokonuje wiwisekcji wieku nazywanego prehistorią teraźniejszości, czasem siodła czy stuleciem pielęgnacji pamięci.
Omówienie zagadnień związanych z negocjacjami handlowymi. Instruuje m.in., jak zawierać umowy i unikać przy tym niebezpieczeństw i pułapek. Poradnik skierowany do szerokiego środowiska biznesowego.
Analiza potrzeb zakupowych i sposobów postępowania „młodych dorosłych” Polaków, którzy całe swoje życie spędzili w gospodarce rynkowej. Cenne źródło informacji dla osób z branży handlowej.